Vasuu Публикувано 3 Май 2010 Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 (Редактирано) Колеги здравейте. Снощи прибирам се от Пловдивско към София и по едно време светва лампата на маслото. Спрях погледнах маслото има си до горе. Тръгнах, след малко пак светна - изключих и я запалих пак. Оправи се за малко след което светна и се чу някакъв брутален шум (първоначално реших, че е гръмнала някоя гума) и максимално бързо спрях и изгасих колата. Когато слязох и погледнах отдоло имаше дупка на картера и маслото течеше... добре че това се случи на около 2 километра от черната котка та приятели дойдоха да ме издърпат.Кажете къде мога да отида да погледнат колата и каква е процедурата с картера? Заварява ли се, или направо се подменя с нов и колко струва ориентировъчно.?Другото което най-много ме притеснява е да няма някаква повреда в двигателя от случилото се и искам да я погледне някой който разбира, та ще съм ви благодарен ако ме насочите къде да отида.След като стана това не посмях да я паля, но докато я дърпахме без да искам завъртях ключа повече от контакт и запали, но леко тресеше и се чуваше свистене, но разбира се веднага я изгасих. Редактирано 3 Май 2010 от Vasuu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tani Публикувано 3 Май 2010 Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 Ако шума наистина е бил брутален в момента заварката на картера ти е най-малката грижа.Според мен си се подлъгал че щеката ти е омаслена,което съвсем не значи че си имал масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Everio Публикувано 3 Май 2010 Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 трябвало е при първата проверка чрез щеката да изчакаш поне 15 мин да се стече маслото каквото е имало де...Кога за последно си проверявал маслото ама колата да е била в покой 2/3 часа преди това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 3 Май 2010 Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 Има верочтност да ти е заминал вентилатора. Ако наистина си я изгасил веднага не би трябвало да има проблем. Трябва да я закараш на врачка да ти каже какво й е. Другите вариянти са 2:1. Разглабяне на мотора и преглеждане на всички лагери и триещи се механизми (едва ли някой ще се навие или ако се навие щи свалят 2-3 кожи)2. Взимаш си нов картер или стар но здрав, наливаш масло и почваш да се услушваш за шумове.Трябва да разбереш от какво е бил тоя брутален шум за начало Успех!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasuu Публикувано 3 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 Така сега бях при колата - картера се вижда че е спукан но в момента не тече, а в същото време още има масло в колата. Избърсах 2 пъти щеката и все си има като я сложа. Реших да я запаля за 2 секунди - запали без проблем, но цялата се тресеше и тракаше та не посмях да я държа повече Къде в София ще ми препоръчате да я закарам да я погледнат и да ми кажат колко би струвал ремонта (направо се моля да е малкия дявол) ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 3 Май 2010 Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 Като за начало диагностика с ВАГ-ком и после преглед на газоразпределителната система и малсената помпа. Ако ти работят датчиците не би трябвало да ти светва лампата за маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasuu Публикувано 3 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 (Редактирано) Колеги, още утре ще погледна с Vag Com-а за записани грешки, но препоръчайте ми някой майстор който да иска да я погледне хубаво, защото съм се напатил по сервизите и направо съм се притеснил сериозно, а така като я чух днес как се тресе определено има нещо по двигателя (моля се да е нещо не колкото цялата кола...)Картера че трябва да се оправя трябва, но това което си мисля е че тази дупка не е от външен удър ами ме е страх нещо от двигателя да не е заминало и да е слязло в картера. Редактирано 3 Май 2010 от Vasuu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacofazomera Публикувано 3 Май 2010 Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 скъсан бутален болт и биелата излиза през блока или картера... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 3 Май 2010 Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 Като видиш пукнатината, се разбира от коя страна на картера е удряно.Отвън или отвътре? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auubau Публикувано 3 Май 2010 Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 Поради неколкократното светване на лампата за маслото и след това "бруталния шум" предполагам, че маслената помпа се е строшила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasuu Публикувано 6 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2010 Ами утре ще я карам да отворят картера и да видим какво ще намерим вътре ..... Исках да ви попитам и за друго - възможно ли е да е заминала гарнитурата на двигателя и да е сменило маслото с антифриза? Това дори и да е станало не са от там вибрациите и тракането, но се притеснявам и това да не се е случило. Ако може да кажете как би могло да се провери или без разхлабяне няма как? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 6 Май 2010 Доклад Share Публикувано 6 Май 2010 в такъв случай си виж нивото на антифриза ...!!но не търси причината там!Пич закъсал си я яко според мен ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 7 Май 2010 Доклад Share Публикувано 7 Май 2010 Колеги здравейте. Снощи прибирам се от Пловдивско към София и по едно време светва лампата на маслото. Спрях погледнах маслото има си до горе. Тръгнах, след малко пак светна - изключих и я запалих пак. Оправи се за малко след което светна и се чу някакъв брутален шум (първоначално реших, че е гръмнала някоя гума) и максимално бързо спрях и изгасих колата. Когато слязох и погледнах отдоло имаше дупка на картера и маслото течеше... добре че това се случи на около 2 километра от черната котка та приятели дойдоха да ме издърпат.Колега системата за ранно предупреждение на два пъти е сработвала ,че налягането на маслото ениско . Ако не беше пренебрегнал ЧЕРВЕНАТА лампа / предполагам че и зумера е бръмчал/ , то последствията можеше да са по леки за мотора и джоба съответно.Щом нещо е издумкало и счупило картера отвътре , работата сигурно е дебела.Дано минеш по леко с ремонта . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts