corso Публикувано 3 Май 2010 Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 Въпроса ми е такъв. Защо има два варианта? или аз нещо съвсем се побърках вече!!!Виждал съм 2 варианта на тази гума.Единия е с водни канали, които "излизат":Другия е със затворени канали:Ето тука снимка на такива ползвани за дрифтене... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 3 Май 2010 Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 Колега една и съща е според мен.На втората снимка я гледаш отзад,а другия вариант е да и е обърната посоката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 3 Май 2010 Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 Не и е объркана посоката.Гумата е една и съща.Просто като се поизтърка и вече каналите за отвеждане накрая се изтъркват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CheFolino Публикувано 3 Май 2010 Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 а да попитам добри ли са тия гуми ? че тук във варна в един сервиз мнгоо ми ги похвалиха и препоръчаха и мисля да си взема от тях , в момента съм с мишелин праймъси пилот и се колебая м/у двата модела , за 16 цола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любо Audi А3 Тurbo Публикувано 3 Май 2010 Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 Не и е объркана посоката.Гумата е една и съща.Просто като се поизтърка и вече каналите за отвеждане накрая се изтъркватправилен отговор! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 3 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 (Редактирано) а да попитам добри ли са тия гуми ? .Гумата е ВЕДНЪЖ. Не за първо лято ще карам с такива. Но това си е мое мнение. Зависи какво търсиш. Ф1 ГСД3 е правена за сигурност при по-екстремно шофиране и високи температури.Това означава, че е твърда с топлинно число, т.е. проявява качествата си, чак като се загрее яко. Шумна е, защото контактната и площ с пътя е голяма, поради търсения "грип". Каналите (въпросните) отвеждат водата и се води една от най-добрите гуми точно против аквапланинг, въпреки голямата си контактна площ! Точно за това се питам, защо на едните каналите водят водата извън гумата, а на другите не!правилен отговор!Хмм, и аз се замислих, ма не ми се вярва хич! Видимо е, че канала не е прекъснат от изтъркване... просто ако се изтърка до там, че да се прекъсне канала, няма да останат близо 7мм грайфер... А и е доста видимо, че наистина канала просто свършва!Аз в момента съм имам и от двата варианта!Едните с каналите (не се вижда много)И с прекъснатите канали: Редактирано 3 Май 2010 от corso Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 3 Май 2010 Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 GSD-3 е по-новия модел от двете. Карал съм с такива-невероятни са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 3 Май 2010 Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 Гумата е ВЕДНЪЖ. Не за първо лято ще карам с такива. Но това си е мое мнение. Зависи какво търсиш. Ф1 ГСД3 е правена за сигурност при по-екстремно шофиране и високи температури....За малкият Олроуд си треат точно такива гуми, адаш. За екстремно каране. Че с този хендлинг на колата, може да се получи нЕкой грейнинг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 4 Май 2010 Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 За малкият Олроуд си треат точно такива гуми, адаш. За екстремно каране. Че с този хендлинг на колата, може да се получи нЕкой грейнинг. грейнинга вследствие на шортшифтинга ли е, или на би-турбо акселерационното дозвуково турбо презавиванеп.п. да си беше зел от китайските дето ние зехме с колю прасето, прекрасни гуми на супер цена. се видиме другата седмица да ги видиш цорце, мое напраиме една сряда на ЕКО Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 4 Май 2010 Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 а да попитам добри ли са тия гуми ? че тук във варна в един сервиз мнгоо ми ги похвалиха и препоръчаха и мисля да си взема от тях , в момента съм с мишелин праймъси пилот и се колебая м/у двата модела , за 16 цолаТова е невероятна гума.Хеле па кат я стоплиш малко.За мокро няма да коментирам.Това е най-добрата гума която съм карал в проливни дъждове и за секунда не съм се почуствал несигурен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 4 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 (Редактирано) За малкият Олроуд си треат точно такива гуми, адаш. За екстремно каране. Че с този хендлинг на колата, може да се получи нЕкой грейнинг. За толко години не разбра, че карането зависи от шофЕа, а не от мАтора! Ейй, дърт стана и още не може да се ориентираш. Аз за разлика от некой с 3.0ТДИ, дет повече от 140 не дигат, карам голф5 1.9SDI 75 коня със 175, а саксо 1.5D 55 коня със 165 Се представи си легендата с колко я карам кгххгп.п. да си беше зел от китайските дето ние зехме с колю прасето, прекрасни гуми на супер цена. се видиме другата седмица да ги видиш цорце, мое напраиме една сряда на ЕКОНе виждам смисъл поради няколко причини:1. Не знаех дали въобще тези джанти ще паснат на колата, че да инвестирам в нови гуми.2. Както се и оказа, джантите са с по-голям офсет от колкото може да поеме Б5 и на много големи неравности веждите хапят гумите.3. Не съм обеден, че нови китайски/тайвански гуми могат да предложат повече или дори толкова, колкото стари F1ци! (лично убеждение)Аре мое нещо за сряда да измислимп.с. Що не дойде на РДто на коня, ве?Това е невероятна гума.Хеле па кат я стоплиш малко.За мокро няма да коментирам.Това е най-добрата гума която съм карал в проливни дъждове и за секунда не съм се почуствал несигуренКолко истина в 3 изречения! Редактирано 4 Май 2010 от corso Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 4 Май 2010 Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 гоууд иеар Ф1 е най лайняната гума , която някога съм карал ... няма такъв шум , няма такова износване баси пластмасовия боклук!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 4 Май 2010 Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 гоууд иеар Ф1 е най лайняната гума , която някога съм карал ... няма такъв шум , няма такова износване баси пластмасовия боклук!!Буахаххахаха..... за шум съм съгласен... въпреки,че ми е мноо интересно как с 150 "чуваш" точно гумата?Износването.... една идея по бързо се "хаби" от нормалните гуми.... ма на гумата с най мекия каучук да кажеш,че е пласмасов боклук Карай там китайките и трай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 4 Май 2010 Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 (Редактирано) В контито е истината! EAGLE F1 е доста стар модел. На пазара има много по-добри модели вече. Редактирано 4 Май 2010 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 4 Май 2010 Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 гоууд иеар Ф1 е най лайняната гума , която някога съм карал ... няма такъв шум , няма такова износване баси пластмасовия боклук!!Не е викаш с качеството на китайките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 4 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 (Редактирано) гоууд иеар Ф1 е най лайняната гума , която някога съм карал ... няма такъв шум , няма такова износване баси пластмасовия боклук!!За първи път виждам негативно мнение за игъл Ф1!!! От това, което казваш си правя следния извод за това как си ги карал.Опитвал си се да караш екстремно в преходни условия. Например да спираш рязко и да тръгваш от място с мръсна газ, но при външен температурен диапазон от 10 до 20 градуса по Целзий. Е тогава тази гума няма качества!А по въпроса с инзносването и шума.... - не се излагай така, като кифладжия - не ти отива!Всяка лятна гума правена за максимален грип е шумна и се износва бързо! Това е следствие от гонената по-голяма контактна площ!Презумцията на безшумните гуми с голям пробег е съвсем различна! Например, такава е Гудиър NCT5, която се ползва и за първо вграждане. Те са за комфорт и дълъг пробег. Тишината, комфорта и пробега се постигат със по-мек компаунд и по-малка контактна площ... Но пробвай да караш с нея екстремно или с висока скорост на нагорещена магистрала да видиш какво ще стане!!!! Редактирано 4 Май 2010 от corso Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 4 Май 2010 Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 ... Но пробвай да караш с нея екстремно да видиш какво ще стане!!!! Треа го качиш един път на малкия олроуд, адаш, да му покажеш как влияят гумите на перформънса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 4 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 (Редактирано) Треа го качиш един път на малкия олроуд, адаш, да му покажеш как влияят гумите на перформънса. Тука вече не се ебавам. С NCT5 съм поднасял на завой и съм се удрял със 100км/ч в бордюр, като съм кривил заден мост на А4ката. По-несигурен никога не съм се чувствал! Както и по-сигурен от с Ф1, никога не съм се чувствал!Аз лично съм от тези, които на магистрала поддържат постояни скорости в диапазона 140-200км/ч. Където мога и колкото дълго мога. Намалявам само, ако някой ми се изпречи, има камера или радардетектора се обади. Знам какво е чувството в лятната жега с Ф1ци и знам, какво е с други гуми. Както и знам как се спира рязко с Ф1ци при температира на асфалта 80 градуса и как с други гуми. Редактирано 4 Май 2010 от corso Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 4 Май 2010 Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 ... Знам какво е чувството в лятната жега с Ф1ци и знам, какво е с други гуми. Както и знам как се спира рязко с Ф1ци при температира на асфалта 80 градуса и как с други гуми.Шегувам те ве адаш. Аз карам с игъл Ф1 асиметрик и знам ква гума е. Е не толкова добра като китайските, ама става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 4 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 (Редактирано) Шегувам те ве адаш. Аз карам с игъл Ф1 асиметрик и знам ква гума е. Е не толкова добра като китайските, ама става. Нема по-добра от китайските! Ма все пак... аз винаги вече ще си имам едно на ум за меките, тихи и комфортни гуми! Мойе да са добри за определен тип шофьори, но определено не и за мен! Щях да се утрепя ей така за нищо тогава! Добре че овлядях колата накак! Беше валнал лек дъждец, а с комфортните и тихи гуми, все едно бех попаднал на лед!!! Ако бях с Ф1ца, щех да си остана, залепен на пътя. Особено при "странично приплъзване"! Редактирано 4 Май 2010 от corso Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 4 Май 2010 Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 (Редактирано) Нема по-добра от китайските! Един приятел и той миналата година реши че китайските стават и за по тънкана си сложи нЕкви недоразумения. До последно в сервиза твърдяха че му свири лагер на главина. Оказа се че не е било лагер. Сега си има 4 китайки резервни, с които е готов да се раздели на добра цена. И като някой спомене в едно изречение димите Китай и гуми, започва да си къса ризата. Редактирано 4 Май 2010 от IVO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ba4o Публикувано 4 Май 2010 Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 На моите Ф1 каналите също не стигат докрая, а ги имам от чисто нови и не съм забелязал преди да са били свързани. Може и да има някаква разлика в моделите, моите са произведени средата на 2008 г. в Китай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 4 Май 2010 Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 (Редактирано) аз им разправям ама не ме слушат квато и гума да е , е гума до средата на грайфера си след това нищо не става ..в това съм се убедил с времето!! говорим за гуми над 17' ...при по малките размери не е така според наблюденията ми , но и изискванията към по малките размери не са кой знае какви! Редактирано 4 Май 2010 от kolio kioravoto prase Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 5 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2010 На моите Ф1 каналите също не стигат докрая, а ги имам от чисто нови и не съм забелязал преди да са били свързани. Може и да има някаква разлика в моделите, моите са произведени средата на 2008 г. в Китай.Ето!Интересно... Не е от това, че са призведени в завода на Гудиър в Китай.Виждал съм и от германския завод с тази шарка....Просто не знам каква е тая шарка, при положение, че "официалната" шарка си е с канали до края!Ако пък са 2 модела, защо нямат разлика в имената или означенията?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 5 Май 2010 Доклад Share Публикувано 5 Май 2010 За толко години не разбра, че карането зависи от шофЕа, а не от мАтора! Ейй, дърт стана и още не може да се ориентираш. Аз за разлика от некой с 3.0ТДИ, дет повече от 140 не дигат, карам голф5 1.9SDI 75 коня със 175, а саксо 1.5D 55 коня със 165 Само да вметна, без да прекъсвам спора, но на Голф 5 няма такъв двигател, да не би да е 2,0SDI - 75к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване