iliaa Публикувано 25 Май 2010 Доклад Share Публикувано 25 Май 2010 Здравейте колеги имали си на идея някой ,каква гарнитура на главата да сложе за 3-ти ремнт на двигател 1Z и какви цени са долу горе.Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen7905 Публикувано 25 Май 2010 Доклад Share Публикувано 25 Май 2010 Мисля ,че се мери колко милиметра изкачат буталата от блока на двигателя, и според най-голямото разтояние се избира дебелината на гарнитурата.Но все пак питаи и за друго мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacofazomera Публикувано 25 Май 2010 Доклад Share Публикувано 25 Май 2010 според мен по скоро трябва се притеснява от това на какъв диаметър са разстъргани цилиндрите.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen7905 Публикувано 25 Май 2010 Доклад Share Публикувано 25 Май 2010 Не бях се сетил за това.Третия ремонт не е ли с фиксиран размер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 25 Май 2010 Доклад Share Публикувано 25 Май 2010 Аз доколкото съм чул от майстори, като се шлайфа главата се мери колко е отнето от нея и тогава се компенсира отнетото с новата гарнитура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 26 Май 2010 Доклад Share Публикувано 26 Май 2010 Доколкото се сещам 1Z е TDI, а всички TDI-та са с директно впръскване, демек нямат предкамера (между другото oт там идва и самото име - TDI е съкращение от turbocharged direct injection). Та за това главите на TDI-та са равни, (казахме, че нямат предкамера) и колкото и да отнемеш от главата, единственото, което трябва да направиш е също толкова да се вземат и леглата на клапаните. Слага се абсолютно същата гарнитура, каквато ти е оригиналната. Лошото е само, че това с леглата на клапаните повечето шлайфисти го пропускат и колата почва да работи по-твърдо. Просто избери добър шлайфист, на когото имаш доверие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 26 Май 2010 Доклад Share Публикувано 26 Май 2010 (Редактирано) Така е. От завода може да излезе с различна дебелина гарнитура, там зависи от много работи. Въпроса е, че в случая трябва да се сложи абсолютно същата дебелина, като оригиналната - от завода. Но пак да кажа, това е само за мотор без предкамера. Иначе е друго. Редактирано 26 Май 2010 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 26 Май 2010 Доклад Share Публикувано 26 Май 2010 (Редактирано) ГОВОРИМ ЗА ГАРНИТУРА С ПОНЕ ТРИ ДУПКИ ТИ КОЛКО ИМАШ молят е спри да се излагаш говорим за дизели при бензиновите може да ти мене номера. Не ща да коментирам пак това че отвора в гарнитурата на "ДУПКАТА" на цилиндъра е доста по гям от стандарта 79 мм карат с такива от 81 има каталози ОЕ номера порови преди да пишеш глупости веднъж ти казах че ЧУКЧА да чете ще се смеетова е отговор на мой пост,не на bokouser. Редактирано 27 Май 2010 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 26 Май 2010 Доклад Share Публикувано 26 Май 2010 ГОВОРИМ .....................дразниш безмислено,приемам те като абсурдно и весело забавление и така и ще бъде и занапред.Ако имаш познания ги изложи културно и търпеливо,никой не е длъжен да ти гледа незрелите,пубертетски врясъци.Мен не можеш ме засегна по никакъв начин,с такива от сорта си имам работа постоянно и начините за париране са ми вече втора природа.Абсолютно безкомпромисно ще бъдат модерирани всички такива изблици из форума,харесвали ви или не,това е.Ако някой има претенции има начини за реакция,пуска се тема и се подлага на официално обсъждане пригодността на конкретен модератор/администратор,ако се реши аз(или който и да било друг) ще се оттегля без дума.Може да изглежда пресилено,но това е място което трябва да помага с информация,не да бъде арена на "велики личности" с мания за величие.Има си правила,а не забравяй,че форума е частен и един човек решава кое-как и какво в края на крайщата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 26 Май 2010 Доклад Share Публикувано 26 Май 2010 (Редактирано) Първо ПУБУР е Щерка ми.Второ да се модерира съм с двете ръце ДА НО ОТ КОМПЕТЕНТНИ МОДОВЕ /Ти намаш нищо общо с тях/Едно е да скриеш мнение друго е да счупиш мотор от малоумието на самозванец. РАЗБРА ЛИ МЕ ИЛИ ДА ТИ ГО НАРИСУВАМ.Не ми минавай с номера форума е частен че като гледам едва ли собственика на форума ли ще плати повредите нанесени от некомпетентния му служител?61-33120-50 е възможно най дебелата 1,61мм на книжовно тъпънгерски 5-та дебелина или с три дупки Редактирано 26 Май 2010 от shwepi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 26 Май 2010 Доклад Share Публикувано 26 Май 2010 Първо ПУБУР е Щерка ми. самозванец или не,мотор счупен досега нямам.Компетентен или не,досега отказ от корабна агенция нямам,както и негативна характеристика.В случая признах по-горе че не отчетох вида мотор и коментирах,въпреки това гарнитурата е извън проблема на човека с трети ремонт.Толкова.Когато собственика на форума плати първия счупен от МЕН поради лош съвет двигател ти ще си пък четвъртия научил и ще имаш възможност да подскачаш колкото си искаш.Технически компетентен или не,модерирането включва и сладки приказки като тази тук,на никого не е приятно да ти чете саркастичните и заядливи подмятания из форума,ако искаш продължавай,може и да рисуваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 26 Май 2010 Доклад Share Публикувано 26 Май 2010 (Редактирано) Привигирования като си криеш мненията поне разчисти темата и остави ПРАВИЛНИТЕ МНЕНИЯ /мойте са лични към теб може да ги затриеш ако си ИСТИНСКИ МОД/ преди 12 гадини започнах с такива и на пътностройтелна техникапрочети ми скрити и открите мнения коментирам само неща минали през ръцете ми и мога да спора за всяко нещо ОТ ОПИТ. Кажи пич кога ти е следващи кораб да знам колко трябва да те търпя.По темата задължително виш старата гарнитура с колко дупки е преди да се види какво трябва да се прави. Майстора ако е казъл "трети ремонт/тоест три дупки " зимай я по горе е номера а ако старата е била такава виж с колко са свалли при шлайфа главата и стискай палците и на краката Редактирано 26 Май 2010 от shwepi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 27 Май 2010 Доклад Share Публикувано 27 Май 2010 Така полуразчизтена темата се разбира, че shwepi отговаря на мое мнение, а не беше така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts