Jump to content

проблем с климатроник на а6


Recommended Posts

колеги моля помогнете изчетох всички теми но не открих подобен проблем.Когато включа климатроника снежинката си свети но изключва и включва компресора без да е достигната зададената температура фреон си има когато подам ток директно към магнита си включва а иначе включва и изключва през няколко секунди ако някой е имал подобен проблем моля помогнете благодаря става въпрос за Ауди а6 94г. 2.5 тди благодаря ви

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги моля........................

Ако имаш авер който е със същия климатроник, ги сменете и виж как се държи. Имал съм подобен проблем, който се дължи на електрониката.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш авер който е със същия климатроник, ги сменете и виж как се държи. Имал съм подобен проблем, който се дължи на електрониката.

и ако е от електрониката как се оправя

сега забелязах чевече и вентилаторите не включват и компресура включва и изключва по често

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро ще включва и изключа ако е недостатъчно количеството фреон щом въртят перките. Това можеш да провериш като махнеш пластмасовата кора при чистачките и дадеш за малко "накъсо" датчика, който е завит на алуминиевата тръба към изпарителя на климатика. Намира се вляво, отгоре като застанеш пред двигателя. Ако компресора включва и не изключва значи не му достига фреон. Не го дръж прекалено дълго "накъсо", само колкото да провериш как ще работи :hilezh: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
По-скоро ще .......................
<br />фреон му зареждаха вчера 820 грама но ще пробвам и така аз си мисля че е нещо от електрониката как мога да проверя това Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
По-скоро ще включва ........................

свързах датчика на късо компресора включва но не охлажда някой знае ли колко фреон се зарежда на този модел

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля около 900 грама. Да не би да ти изпуска от някъде и да намалява? Датчика НЕ ТРЯБВА да го окъсяваш за повече от 1 минута за да не повредиш компресора ако няма достатъчно фреон в системата! Най-добре отиди там където са ти го пълнили (задължително според мен трябва да се пълни САМО с машина) да ти проверят количеството, което е в системата в момента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с машина ми го пълниха зададоха модела на колата и тя си определя количеството а и преди си работеше аз ходих само да ми го проверят и източиха пак толкова фреон

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля около 900 грама........................

И какво според теб ще стане ако не се пълни с машина?

По въпроса. Не се занимавай с глупости. Или отиди в сервиза, или просто пробвай да си извадиш климтроника и да сложиш друг. Не е кой знае каква философия, вместо да прецакаш, я компресор я някой датчик да даде фира. Пък ккто си решиш.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
И какво според теб ........................

е там където ми го пълниха е сервиз но казаха че всичко му е наред значи според теб е от електрониката

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво според теб ще стане ако не се пълни с машина?

Ако не е с машина и са някакви "пишман-майстори" може да не са му напълнили точното количество фреон примерно :D . Да не говорим, че хубаво да се добавя и необходимото количество масло, което без машина няма как да стане и т.н. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги а може ли да е студена споика в управлението и как да я позная или трябва да презапоя всичко и на коя от двете платки е то така или иначе не работи така че ще пробвам а ако не стане ще го сменя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом включва компресора, но не охлажда значи не е студена спойка. Факта, че като "окъсиш" датчика тръгва компресора значи няма достатъчно фреон според мен. Електронния блок е само управление на климатика - върти ли компресора трябва да охлажда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Щом включва компресора, но не охлажда.........................

фреон днес му дозаредих значи дръпнахме стария 820грама по показания на машината и му сложихме 950грама и пак същата работа а когато окъся от датчика компресора включва но перките въртят много слабо

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо, давай пак. Пак изтеглете фреона, и пак го заредете. Даже още няколко пъти ако го направите, може и да тръгне.... :rolleyes:

VBI машината само помага на майстора, а не го прави майстор. Ето пример, неговите "майстори" са с машина, обаче явно могат само да й натискат копчетата.

Редактирано от Evgeni K.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам предвд да спреш да се занмаваш с фреона, защото и без това тези балъци сигурно при всяко закачане и пълнене ти вкарват въздух, а както ти казах да проверш електронката. Питай някой от форума да размените климатрониците, да видиш как ще работи с друг. Даже мога да т кажа, че няма да се очудя, като ги размените, и двата да си работят нормално и не ме питай защо. Хайде успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги да ви се похваля вече ми е хладно проблема е бил запушване системата и отчита повишено налягане и изключва а запушването се е получило защото някаки майстори са обърнали една дюза която е в една от тръбите на радиаторчето където е горе сложихме нова и тръгна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега със абсолютно същия проблем съм и аз като твоя. При мен сменихме цедката на капилярната тръбичка и сега като го допълних извадихме цедката и беше чисто нова нямаше никакви боклуци и въпреки всичко пак си включва и изключва. Фреон заредихме, датчика за ниското налягане сменихме и пак така си прави. Остава варианта да разменя с някой колега блока за управление и да видим как ще е макар, че силно се съмнявам да е от него. Преди 2 години му презапоих спойките и няма проблем. Почван да си мисля, че компресора нещо се е задръстил или знам ли и аз какво да му е станало, но при всичко направено до тук към него май вървят нещата. Профилактика дали ще помогне?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...


компресорите на тези аудита са с датчик за оборотите на компресора.като се прецака гривната за оборотите,а тя се намира в компресора тоъ почва да прави точно това включва и изключва.работите отиват към нов компресор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо бъркаш :steinigung: . Блока на климатроника е свързан към BUS-a на ЕКУ-то и взима оборотите директно от там. Няма гривна от която да ги следи. Отделно компресора се изключва ако напрежението на инсталацията е под 12В. Също така и от датчика за налягане в с-мата, който следи за количеството фреон и е монтиран преди изпарителя на климатика. Към компресора въврви един единствен кабел и той захранва ел. съединител. Управлението става от блока на климатроника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив. 6 цилиндровите имат такова нещо. Само че не виждам каква е на лео колата.

А, също има и датчик за ниско налягане, че когато недостига фреон, нискота налягане пада и от там изключва. Това е причинило спиранията на компресора на автора на тази тема. Все пак в такива случаи си проверявайте електрониката, защото съм срещал такива случаи при аудита. Да имате едно на ум.

Редактирано от Evgeni K.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...