anilan78 Публикувано 26 Май 2010 Доклад Share Публикувано 26 Май 2010 колеги моля помогнете изчетох всички теми но не открих подобен проблем.Когато включа климатроника снежинката си свети но изключва и включва компресора без да е достигната зададената температура фреон си има когато подам ток директно към магнита си включва а иначе включва и изключва през няколко секунди ако някой е имал подобен проблем моля помогнете благодаря става въпрос за Ауди а6 94г. 2.5 тди благодаря ви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 27 Май 2010 Доклад Share Публикувано 27 Май 2010 Когто включиш климата тръгва ли вентилатор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anilan78 Публикувано 27 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2010 да включвам го тръгва си всичко и след секунди изключва и пак след секунди включва фреон има зареден е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 27 Май 2010 Доклад Share Публикувано 27 Май 2010 (Редактирано) колеги моля........................Ако имаш авер който е със същия климатроник, ги сменете и виж как се държи. Имал съм подобен проблем, който се дължи на електрониката. Редактирано 27 Май 2010 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anilan78 Публикувано 27 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2010 Ако имаш авер който е със същия климатроник, ги сменете и виж как се държи. Имал съм подобен проблем, който се дължи на електрониката.и ако е от електрониката как се оправясега забелязах чевече и вентилаторите не включват и компресура включва и изключва по често Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Май 2010 Доклад Share Публикувано 27 Май 2010 По-скоро ще включва и изключа ако е недостатъчно количеството фреон щом въртят перките. Това можеш да провериш като махнеш пластмасовата кора при чистачките и дадеш за малко "накъсо" датчика, който е завит на алуминиевата тръба към изпарителя на климатика. Намира се вляво, отгоре като застанеш пред двигателя. Ако компресора включва и не изключва значи не му достига фреон. Не го дръж прекалено дълго "накъсо", само колкото да провериш как ще работи . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anilan78 Публикувано 27 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2010 (Редактирано) По-скоро ще .......................<br />фреон му зареждаха вчера 820 грама но ще пробвам и така аз си мисля че е нещо от електрониката как мога да проверя това Редактирано 27 Май 2010 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anilan78 Публикувано 27 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2010 (Редактирано) По-скоро ще включва ........................свързах датчика на късо компресора включва но не охлажда някой знае ли колко фреон се зарежда на този модел Редактирано 27 Май 2010 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Май 2010 Доклад Share Публикувано 27 Май 2010 Мисля около 900 грама. Да не би да ти изпуска от някъде и да намалява? Датчика НЕ ТРЯБВА да го окъсяваш за повече от 1 минута за да не повредиш компресора ако няма достатъчно фреон в системата! Най-добре отиди там където са ти го пълнили (задължително според мен трябва да се пълни САМО с машина) да ти проверят количеството, което е в системата в момента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anilan78 Публикувано 27 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2010 с машина ми го пълниха зададоха модела на колата и тя си определя количеството а и преди си работеше аз ходих само да ми го проверят и източиха пак толкова фреон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 27 Май 2010 Доклад Share Публикувано 27 Май 2010 (Редактирано) Мисля около 900 грама........................И какво според теб ще стане ако не се пълни с машина?По въпроса. Не се занимавай с глупости. Или отиди в сервиза, или просто пробвай да си извадиш климтроника и да сложиш друг. Не е кой знае каква философия, вместо да прецакаш, я компресор я някой датчик да даде фира. Пък ккто си решиш. Редактирано 27 Май 2010 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anilan78 Публикувано 27 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2010 (Редактирано) И какво според теб ........................е там където ми го пълниха е сервиз но казаха че всичко му е наред значи според теб е от електрониката Редактирано 27 Май 2010 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Май 2010 Доклад Share Публикувано 27 Май 2010 И какво според теб ще стане ако не се пълни с машина?Ако не е с машина и са някакви "пишман-майстори" може да не са му напълнили точното количество фреон примерно . Да не говорим, че хубаво да се добавя и необходимото количество масло, което без машина няма как да стане и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anilan78 Публикувано 27 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2010 колеги а може ли да е студена споика в управлението и как да я позная или трябва да презапоя всичко и на коя от двете платки е то така или иначе не работи така че ще пробвам а ако не стане ще го сменя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Май 2010 Доклад Share Публикувано 27 Май 2010 Щом включва компресора, но не охлажда значи не е студена спойка. Факта, че като "окъсиш" датчика тръгва компресора значи няма достатъчно фреон според мен. Електронния блок е само управление на климатика - върти ли компресора трябва да охлажда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anilan78 Публикувано 27 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2010 (Редактирано) Щом включва компресора, но не охлажда.........................фреон днес му дозаредих значи дръпнахме стария 820грама по показания на машината и му сложихме 950грама и пак същата работа а когато окъся от датчика компресора включва но перките въртят много слабо Редактирано 28 Май 2010 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 28 Май 2010 Доклад Share Публикувано 28 Май 2010 (Редактирано) Нищо, давай пак. Пак изтеглете фреона, и пак го заредете. Даже още няколко пъти ако го направите, може и да тръгне.... VBI машината само помага на майстора, а не го прави майстор. Ето пример, неговите "майстори" са с машина, обаче явно могат само да й натискат копчетата. Редактирано 28 Май 2010 от Evgeni K. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anilan78 Публикувано 28 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2010 (Редактирано) Нищо, давай пак...................какво имаш в предвид Редактирано 28 Май 2010 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 28 Май 2010 Доклад Share Публикувано 28 Май 2010 Имам предвд да спреш да се занмаваш с фреона, защото и без това тези балъци сигурно при всяко закачане и пълнене ти вкарват въздух, а както ти казах да проверш електронката. Питай някой от форума да размените климатрониците, да видиш как ще работи с друг. Даже мога да т кажа, че няма да се очудя, като ги размените, и двата да си работят нормално и не ме питай защо. Хайде успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anilan78 Публикувано 28 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2010 (Редактирано) Имам предвд да.............благодаря колега ще пробвам дано да стане Редактирано 28 Май 2010 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anilan78 Публикувано 1 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2010 колеги да ви се похваля вече ми е хладно проблема е бил запушване системата и отчита повишено налягане и изключва а запушването се е получило защото някаки майстори са обърнали една дюза която е в една от тръбите на радиаторчето където е горе сложихме нова и тръгна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 7 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2010 Колега със абсолютно същия проблем съм и аз като твоя. При мен сменихме цедката на капилярната тръбичка и сега като го допълних извадихме цедката и беше чисто нова нямаше никакви боклуци и въпреки всичко пак си включва и изключва. Фреон заредихме, датчика за ниското налягане сменихме и пак така си прави. Остава варианта да разменя с някой колега блока за управление и да видим как ще е макар, че силно се съмнявам да е от него. Преди 2 години му презапоих спойките и няма проблем. Почван да си мисля, че компресора нещо се е задръстил или знам ли и аз какво да му е станало, но при всичко направено до тук към него май вървят нещата. Профилактика дали ще помогне? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNATCH Публикувано 20 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2010 компресорите на тези аудита са с датчик за оборотите на компресора.като се прецака гривната за оборотите,а тя се намира в компресора тоъ почва да прави точно това включва и изключва.работите отиват към нов компресор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2010 Нещо бъркаш . Блока на климатроника е свързан към BUS-a на ЕКУ-то и взима оборотите директно от там. Няма гривна от която да ги следи. Отделно компресора се изключва ако напрежението на инсталацията е под 12В. Също така и от датчика за налягане в с-мата, който следи за количеството фреон и е монтиран преди изпарителя на климатика. Към компресора въврви един единствен кабел и той захранва ел. съединител. Управлението става от блока на климатроника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 20 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2010 (Редактирано) Напротив. 6 цилиндровите имат такова нещо. Само че не виждам каква е на лео колата.А, също има и датчик за ниско налягане, че когато недостига фреон, нискота налягане пада и от там изключва. Това е причинило спиранията на компресора на автора на тази тема. Все пак в такива случаи си проверявайте електрониката, защото съм срещал такива случаи при аудита. Да имате едно на ум. Редактирано 20 Юни 2010 от Evgeni K. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts