venciii Публикувано 4 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2015 Запуши механично ЕГР с парче ламарина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 4 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2015 Огледай турбо пътищата между турбината и вмукателния колектор.При мен на два пъти се къса точно между турбината и охладителя. Съответно пада пушене и невървене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ahmed bozov Публикувано 6 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 тя върви, за вървенето, и спря да пуши. вероятно имам проблем с вакуумите към егр. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ahmed bozov Публикувано 8 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2015 колеги, проблема е бил е спукана мембрана на ЕГР, от там и загуба на вакум.Взех друг, ще го изкисна, почистя и сменя.Ще пиша за резултата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan81 Публикувано 20 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2015 Мотора си пали без грешка,не се и замисля.Зимата февруари като я купих колата работеше на 1 свещ!!!всички други бяха сдали багажа и маистора в сервиза каза че щом в тия студове тогава е палила само на 1 свещ знаи мотора е добре!Пушека сега лятото забелязвам че ако 2 дена последователно я понастъпвам чат пат....поспря да пуши така....предполагам че е издухала некви нагари ли...де да знам.. Смени бензиностанцията имам колега с 1.9 1Z мотор почна да зарежда от колонка ефтина нафта и взе да пуши страшно. Мислеше какви ли не варианти, помпа дюзи абе квот се сетиш. Смени нафтата за 2 седмици колата не е същата. Заработи си както преди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AEL2.5 Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 .слагай един нит на вакуума и с една ламаринка затапи егр и си гледай кефа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване