ahmed bozov
Members-
Мнения
98 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно ahmed bozov
- Рожден ден 1.02.1996
Друго
-
Kaра
B4
Контакти
-
Website URL
http://
-
ICQ
0
Персонална информация
-
Пол
Male
-
Локация
България
ahmed bozov's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
колеги, проблема е бил е спукана мембрана на ЕГР, от там и загуба на вакум. Взех друг, ще го изкисна, почистя и сменя. Ще пиша за резултата.
-
тя върви, за вървенето, и спря да пуши. вероятно имам проблем с вакуумите към егр.
-
Привет колеги, прощавайте, че повдигам стара тема, но имам проблем. Мотора е 1З на Б4. От седмица започна да пуши осезаемо-на фарове зад мен много личи. На магистралата за я изрязвах и в огледалото видях за миг облак дим, после изчезна колкото и да я мачкам. Тази вечер издърпах на тихи обороти вакума на ЕГР, и не изчатка и не смени гласа мотора. Това съм констатирал до момента. Въпроса ми е може ли пушенето да се дължи на заклинил егр клапан. Не знам какво да правя. Ще ви бъда благодарен за каквито и да е идеи. ПП не успях да подкарам търсачката на форума с "егр". извинявам се ако вече я има тази тема и аз не съм я намерил.
-
Здравейте колеги, Питането ми е следното: каква може да е причината за да не работи пръскачката на задното стъкло? Въпроса ми е лаишки, но не знам от къде да тръгна. последно работеше лятото, и после не съм я пускал месец два, сега заредих казанчето и нъц. Работи само чистачката, мотора на помпичката изобщо не се чува, а преди го много ясно чувах ясно. Какво направих: 1.Проверих предпазителите, няма изгорели. Дайте съвет, който е имал подобни главоблъсканици, да сподели при възможност.
-
Здравейте колеги, от няколко ден зумера на аудито започна да заглъхва.Отворих таблото видях го, и до там не го смених с новия,понеже не ми хареса пищенето на новия, не е така дразнещо като на оригиналния зумер(най лесно е да сменя зумера, като следвам снимковия материал на колегата, за което му благодаря). Та колеги имам един два въпроса и те са следните: - как мога да разбера колата ми с мини или ауточек е, или там както му се вика(според мен е без какъвто и да чекно аз толко не разбирам и питам за да зна дали имам втори зумер наподобяващ реле)Б4, 1993, тди. - заглъхването на звука, на какво може да се дължи? В момента се чува съвсем леко. - този зумер, намиращ се на арматурното табло, на същото място, на което при колегата със снимковия материал липсва зумер. И същия, който така славно заглъхва, само за забравени фарове ли е, или предупреждава и за други проблеми. е много писах колеги, лека вечер ви желая
-
И аз да ви споделя за моя 20 годишен котурник. При -19 или 20 не знам с точност. Запали от четвърт след подгрева. По принцип винаги след студено първоначално палене когато и да е то, оставям колата да поработи минимун 15-20 минути на место, сутринта слизам, паля колата, заключвам с дистанционното и се качвам да си изпия кафето, след което детето го качвам в затоплена кола. Но жена ми нещо май не го прави, т.е. няма възможност. И след дълго каране я оставям да порабои до 5 минути на място за да се охлади маслото. АВЕ няма какво да си кривя душата, много си харесвам колата и съм щастлив, че я имам.
-
Здравейте колеги. На моя авант не съм му калибровал уреда по простата причина че работи в моя полза. Като стигне първата червена черта, и наливам нафта. В началото си мислех, че резервоара събира 35 литра, понеже винаги събира около 20-25 литра. Само един път ми турих около 35 литра. Онзи ден минах 220 - 250 км, Шумен- Варна, и стрелката ми падна между 1/2 и 3/4. Но аз си знам муарифетите,така че не ми е проблем. Просто си знам че като влезе в червеното имам още 500 км докато намеря бензиностанция, естествено ако резервоара събира 65 литра. Поздрави на всички, и лека и безаварийна.
-
Което ще рече, че датчика отчита близо 110-120 градуса. Не е малко. Но това си ми е работният режим на дизеляка. А най интересното е, че не го пържа. Имам пенсионерски манталитет на каране. Но един път го залепих на 130 и малко горница,беше лято с пусната клима и по завоите около ропотамо, просто пътя ме кефеше на макс, но тогава не ми беше монтирана камбанката, и незнаех какво става с налягането. и колега благодаря за бързия отговор.
-
Не е като чат колега, хубаво е да се обяснява така подробно. Повярвай ми много е полезно.
-
Здравейте колеги, става въпрос за уреда за температура на маслото, понеже е разграфен много икономично, не мога да разбера колко показва. Ако е на 60 е ок, но на колко отговаря делението между 60 и 130. Да знам колко е горе долу температурата. А иначе като дам на контакт стрелката на манометъра си седи на нула, според мен няма причини да показва различно от нула, в системата няма налягане, в покой само на контакт. Само за информация - като запаля на тихи обороти докато е студена манометъра показва почти 5, след каране около 100 км по магистрала, на около 2500 оборота е около 2 бара, обаче на тихи обороти пада почти на 1 бар. Температурата на маслото е преди деленото на 130 градуса. Маслото ми е магнетик 5 на 40. Има и една лека подробност с датчика ми, тези дето са го сваляли от донора направо с чешмеджийски ключ са го свалили, и корпуса ми е леко хлътнал. Незнам дали е читав.
-
Колеги, привет. За много години, спокойна и безаварийна година ви пожелавам. Я кажете сега какви са ви показанията при загрял мотор, на манометъра за маслото. Говоря за тези които са си сложили такива уреди. благодаря предварително.
-
Задължително ще си го купя, ама утре ще проверя, за буксата. А датчика нов струва ли скъпо. за да не го диря по морги. иначе бих дал 50 лева за комплект.
-
Благодаря, за бързите отговори колеги. Намерих снимка къде се монтира дисплея. Много оригинално става. Сега само трябва да разбера по някакъв начин имам ли или неам датчик, с инсталация.
-
Преди малко гледах между бронята и радиатора, но нищо не видях, не съм си разглобявал таблото да видя дали нямам букса-мъжка. Колега ако не представлява трудност, можеш ли да снимаш къде си монтирал дисплея,понеже аз си нямам на представа къде да го сложа.