Jump to content

При демонтаж на газовата


MosT_WanTeD

Recommended Posts

Става въпрос за Ауди 100 2.0 115 ААД

След като се прецака бенз.помпа,до като търся решихме да де-монтираме газовата уредба,или което е останало от нея.Махнахме медната тръбичка с кабелчето което показва колко газ има в бутилката,махнахме испаритела,махнахме клапана който спира и пуска газта,махнахме и едно като компютърче на което пишеше "GAS STAR".Във купето на ключа за газта спряха да светът лампичките,и днес установихме ,че няма ток към помпата.

Нещо прекъсна токъ към помпата,цял ден търсихме и не и не.Не можем да разберем кое спря тока към нея. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не тя помпата си замина и докато търсех нова де-монтирах газовата.Тя не работеше и колата си я взехме с неработеща газ,та дори и бутилка нямаше.Колата на газ нямаше да се кара.Явно помпата е направена да не работи като е на газ,и някъде има реле което спира тока към нея.Но каде е?Или дали вобще е така незнам,просто спря тока към помпата след като махнахме тея чарколяци. :) :) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Как да оправя заглавието?Кое съм объркал?Ако трябва модератора да я истрие,пък ще я пусна както трябва.Ако има подобна тема дайте линк аз не намерих.

Редактирано от MosT_WanTeD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено релето е долу вляво покрай снопа с кабелите (ако не е в самия ключ за газ/бензин). Самия кабел за помпата е жълт със зелени ивици или зелен с жълти ивици (не помня точно, но няма да го объркаш, малко по-дебел е от другите). Проследи самия кабел - трябва да отива в релето от АГУ-то. Огледай добре буксата на ключа за газ/бензин. При някои модели релето е вградено вътре - т.е. трябва да му проследиш кабелите. Самия ключ има син кабел за клапаните на АГУ-то, червен за +12В, черен за "маса", мисля сив за сигнала от бобината дали е запален двигателя и този, който остава е за прекъсването на напрежението към помпата. Все пак провери и предпазителя на помпата на инжекциона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега прав си благодаря ти много,имаш много черпене от мене да знаеш. :blink: :blink:

Намерих кабела жълт със зелени линий,долу под жабката под волата,беше вързано към ключа за АГУ-то явно когато се включи на газ спира тока на помпата.Снощи не можа да запали,сега слизам за да почистя дистрибуторната капачка,понеже дава много слаба искра на 1-2-4 цилиндър,явно е зацапана и на 3ти дава хубава искра. :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Taя кола палене няма,ни на стартер ни на дърпане.Явно сега пък е прекъснат бензина към двигателя.Какво да правя сега? :wacko::ertrink::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало откачи куплунга на ел. регулатор на налягането и опитай пак да запалиш. Намира се закачен на главата на инжекциона ОТДЯСНО като застанеш пред двигателя (да не го объркаш с куплунга на потенциометъра на дебитомера) . Ако запали нормално, при около 2000 оборота включи обратно куплунга. Ако гасне с поставен куплунг значи имаш поставен и KJ-емулатор - т.е. ще трябва да проследиш кабелите от куплунга на ел. регулатор на налягането къде са прекъснати и са свързани към емулатора. Махаш го и възстановяваш прекъснатия кабел към ел. регулатор и би трябвало да си готов :hilezh:

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да оправя заглавието?Кое съм объркал?Ако трябва модератора да я истрие,пък ще я пусна както трябва.Ако има подобна тема дайте линк аз не намерих.

http://audibg.com/forum/index.php?act=boardrules

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=65124

"Стана беля мола помагайте!!!" ,е наистина ако кажеш че с такова "заглавие" някой разбира нещо,да си жив и здрав,ама не си прав.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До стъпковото моторчр кога стига ток,като дадеш на контакт или когато вече стартера завърти. :steinigung:

Стъпковото моторче с него и без него трябва да запали. Там напрежението е импулсно и не можеш да го замериш директно. Ако откачиш клупунга докато е на контакт ЕКУ-то го изключва и после и да сложиш куплунга няма да тръгне докато не изключиш/включиш повторно контакта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако газовата е слагана в Италия, значи има супермного електроника,повече отколкото инсталацията за бензин-тап емулатори кабели към ламбда сонди релета и мн други,ако е така, препоръчвам ти да връщаш електрониката на газовата ,ако не си я изтурбушил цялата, а си махни само маркучите към изпарителя и всмукателите.Аз като гледах кабелите по моята навсякъде пише ITALY направо не искам и да си помислям да разкачам тези кабели.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...