Jump to content

А6 С4 ААТ Започва да пуши здраво над 3000 оборота


Pelala

Recommended Posts

Значи проблема ми е следния : до 3000 оборота колата си върви перфектно , разхода на нафта си е идеален, има си мощност , пали си зимата от раз и т.н. ,но ако ми се наложи да вдигна оборотите над 3000 отзад започва да става страхотна димна завеса .

Ще ми е интересно да споделите дали някой друг е имал подобен проблем и как го е решил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи проблема ми е следния : до 3000 оборота колата си върви перфектно , разхода на нафта си е идеален, има си мощност , пали си зимата от раз и т.н. ,но ако ми се наложи да вдигна оборотите над 3000 отзад започва да става страхотна димна завеса .

Ще ми е интересно да споделите дали някой друг е имал подобен проблем и как го е решил.

Какъв на цвят е пушекът,който се вижда?

Редактирано от комбито
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе то и моята "припушва" като понякога мога да се конкурирам с икарусите от СКГТ, но не след някакви определени обороти, а по-скоро след зареждане на някои бензиностанции. Като докарах колата от Германия не пушеше въобще (следил съм я много внимателно, все пак току що я бях купил :blink: ) А тука в България започна да попушва, и дори ми се е случвало на няколко пъти водачите зад мен да "върнат" газта за да могат да виждат слънцето :hilezh: при което мен обикновенно чак ме досрамявя ;) Случвало ми се е да зареждам нафта на черно и тогава нямам такива проблеми. Другото от което може да пуши е дебитомер (скъпо) или пък разпръсквачи, но аз на твое място колега първо бих сменил бензиностанцията на която зареждам, не искам да им правя реклама, но зареди на Еко (колата ми почти не пуши с тяхната нафта) като ти остане малко нафта и виж как ще е колата.

Редактирано от Grayfox
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си внимателно мъркучите и кулера за някоя дупчица - щом пуши основно над 3000 оборота, тогава се предполага че трябва да държиш максимален бууст и някой малък пробив може да те бъзика. Огледай всички скоби по турбо пътищата, смени старите и съмнителни скоби с нови и хубави (т.е. не китайски ментета от 30 стотинки)

Другото за което се сещам е оня клапан N71 мисля, че беше (той е на кутията на въздушния филтър, с 3 мъркучета влизащи в него) - той също може да ти реже налягането в обороти.

Огледай всички тия неща преди да се хвърляш да правиш помпа, да сменяш дебитомер или разпръсквачи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

На цвят пушека е доста тъмен, поне така изглежда в огледалата ,на место при подаване на газ до над 3000 оборота цвета е друг.

Преди да пиша за проблема тук пробвах нафта от няколко вериги бензиностанции - ефекта (или дефекта) си остава.

Редактирано от Pelala
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...