Pelala Публикувано 19 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2010 Значи проблема ми е следния : до 3000 оборота колата си върви перфектно , разхода на нафта си е идеален, има си мощност , пали си зимата от раз и т.н. ,но ако ми се наложи да вдигна оборотите над 3000 отзад започва да става страхотна димна завеса .Ще ми е интересно да споделите дали някой друг е имал подобен проблем и как го е решил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 19 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2010 (Редактирано) Значи проблема ми е следния : до 3000 оборота колата си върви перфектно , разхода на нафта си е идеален, има си мощност , пали си зимата от раз и т.н. ,но ако ми се наложи да вдигна оборотите над 3000 отзад започва да става страхотна димна завеса .Ще ми е интересно да споделите дали някой друг е имал подобен проблем и как го е решил.Какъв на цвят е пушекът,който се вижда? Редактирано 19 Юни 2010 от комбито Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 19 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2010 И аз искам да разбера истината за това пушене след 3000 оборота,AEL има същия навик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grayfox Публикувано 20 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2010 (Редактирано) Бе то и моята "припушва" като понякога мога да се конкурирам с икарусите от СКГТ, но не след някакви определени обороти, а по-скоро след зареждане на някои бензиностанции. Като докарах колата от Германия не пушеше въобще (следил съм я много внимателно, все пак току що я бях купил ) А тука в България започна да попушва, и дори ми се е случвало на няколко пъти водачите зад мен да "върнат" газта за да могат да виждат слънцето при което мен обикновенно чак ме досрамявя Случвало ми се е да зареждам нафта на черно и тогава нямам такива проблеми. Другото от което може да пуши е дебитомер (скъпо) или пък разпръсквачи, но аз на твое място колега първо бих сменил бензиностанцията на която зареждам, не искам да им правя реклама, но зареди на Еко (колата ми почти не пуши с тяхната нафта) като ти остане малко нафта и виж как ще е колата. Редактирано 20 Юни 2010 от Grayfox Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 20 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2010 Провери си внимателно мъркучите и кулера за някоя дупчица - щом пуши основно над 3000 оборота, тогава се предполага че трябва да държиш максимален бууст и някой малък пробив може да те бъзика. Огледай всички скоби по турбо пътищата, смени старите и съмнителни скоби с нови и хубави (т.е. не китайски ментета от 30 стотинки)Другото за което се сещам е оня клапан N71 мисля, че беше (той е на кутията на въздушния филтър, с 3 мъркучета влизащи в него) - той също може да ти реже налягането в обороти.Огледай всички тия неща преди да се хвърляш да правиш помпа, да сменяш дебитомер или разпръсквачи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pelala Публикувано 20 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2010 (Редактирано) На цвят пушека е доста тъмен, поне така изглежда в огледалата ,на место при подаване на газ до над 3000 оборота цвета е друг.Преди да пиша за проблема тук пробвах нафта от няколко вериги бензиностанции - ефекта (или дефекта) си остава. Редактирано 20 Юни 2010 от Pelala Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване