Alex88 Публикувано 26 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2010 (Редактирано) Момчета преди няколко дни пуснах тема,че имам теч на масло под десния фар(но беше локната предполагам не е била в правилния подфорум),днеска я погледнах под един канал,и видях,че тече от снадката на въздуховода който идва от турбото и влиза в интеркулера,на щеката маслото грам не е мръднало.Предполагам,че не е нормално да влиза масло в интеркулера...от какво може да е ? Иначе в Понеделник ще я карам на чичо доктор но искам предложения да се подготвя освен психически и финансово П.П Ако и това не е правилния подфорум за темата се извинявам!Ще помоля господата Модератори да ми преместят темата ако е необходимо Редактирано 26 Юни 2010 от Alex88 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 26 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2010 МомчетаМомчета са ти приятелите ти от детската градина!!!Заради такива сополанковци, като теб престанаха да пишат отлични и точни хора и форума се превърна в помиярник. Аз като ти писах за ремъците и ролките явно беше доста щастлив от безплатната информация и даже не ми каза едно благодаря. Само искам да ти кажа, че благодарение на мен и приятелите ми от Украйна през 1992-1996 г в Пазарджик имаше поне 300 по-малко безработни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo_Toshev Публикувано 27 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2010 Ето пак безплатно мнениеТурбото ти си отива бавно, но сигурно ..... маслото в интеркулера идва през турбината ..... скоро ще се оправи..... с нова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alex88 Публикувано 27 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2010 (Редактирано) Момчета са тиКолега,нещо си се объркал...за безплатната информация за ролките и ремъците ти благодарих в темата която бях пуснал...съжалявам,че не си видял!Просто тогава,намерих човек от града който ми даде хубави ролки и ремъци на същата цена,не ми се чакаше 2-3 дни ако ме разбираш...Нещо не те разбрах,какво толкова лошо казах та ме нападаш така ? Заради тази дума ли " Момчета" не мислех,че някой по възрастен от мен ще се обиди ако си се обидил се извинявам!Lyubo_Toshev Колега какво е това " Ето пак безплатно мнение" нещо не ви разбирам...в този форум трябва да си плащам ли за да попитам някой за малко информация-понеже съм млад и неук в тази област ?П.П Извинявам се,че пуснах темата няма да се повтори! Редактирано 27 Юни 2010 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo_Toshev Публикувано 27 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2010 (Редактирано) Не си разбрал майтапа ми ..... давам ти съвет .... закарай тази кола на диагностика в специализиран сервиз, където могат да ти тестват работата на турбината на ход в какви норми е и да се направи извод след колко време ще свърши тотално. Все пак работя в специализиран такъв сервиз на WV и AUDI и съм наясно за този симптом, който си описал от какво е ....... турбината ти си отива .... през нея минава по малко масло, което след време се натрува в най-ниската точка, а тя е точно връзката между интеркулера и въпросния маркуч.След време както си караш в по- високи обороти, колата ще забие за момент, ще изпуши и пак ще тръгне .... с времето това, ще се случва все по- често и изведнъж, ще загубиш тотално мощност, защото просто турбото ще ти се счупи отведнъж ....... Редактирано 27 Юни 2010 от Lyubo_Toshev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alex88 Публикувано 27 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2010 (Редактирано) Не си разбрал майтапа.......Благодаря,много за изчерпателния отговор!Утре първата ми работа ще е да я закарам в сервиз!Понеже каза,че работиш в такъв сервиз горе долу можеш ли да ме ориентираш колко парички трябва да си приготвя за ново турбо ?а3 1.9TDI 131ks ASZ мотора В кой град се намира сервиза в който работиш ? Редактирано 27 Юни 2010 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts