yulianco Публикувано 5 Август 2010 Доклад Share Публикувано 5 Август 2010 Може би малко глупавичък въпрос, но кой по-добре да ти обясни от колеги:За какво е този бутон ECON на таблото, точно под бутона за циркулация само на "вътрешния въздух" и над "OFF" бутона на климатичната инсталация?Приложил съм снимкиБлагодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 5 Август 2010 Доклад Share Публикувано 5 Август 2010 Повечето хора го ползват зимата - изключва компресора на климатроника, като всички останали системи по насочване на струята и температурата (до колкото е възможно без компресор) остават да работят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 5 Август 2010 Доклад Share Публикувано 5 Август 2010 Точно и кратко!Само да те подсетя, че климатика изсушава въздуда и реално зимата ако ти се запотят прозорците за 0 време ги изсушаваш като включиш климатика (изключиш econ-a). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 5 Август 2010 Доклад Share Публикувано 5 Август 2010 Аз го ползвам и есен/пролет.Даже и лятото вечер ми се е случвало да го ползвам.Освен това зимата е почти задължително да е включен(освен във варианта когато изсушаваш въздуха) за да не работи перката на климатика и да изстудява допълнително мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 5 Август 2010 Доклад Share Публикувано 5 Август 2010 Именно за това, като натиснеш копчето за обдухване на стъклата, повечето климатроници сами включват компресора, дори ако си в режим на ECON.Онова на долния ред, второто от дясно на ляво. В конкретния случай това е климатроник диавия, при който режимът е точно такъв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yulianco Публикувано 5 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 5 Август 2010 Значи да разбирам, така:1. Аз винаги като карам, натискам "OFF" бутона и се включват вентилаторите, които иначе "мълчат" и в колата не постъпва никакъв въздух!2. Натискайки OFF-а обаче и слагайки някакви градуси, колата сама преценява дали да включва компресор или не, например, навън е ок.23 градуса, слагам на 22 градуса и ако в колата е топличко, почва да духа студено, но след малко престава и започва да духа все едно просто вкарва външния въздух, защото няма какво повече да охлажда, ако карам обаче час два и навън започва да се затопля (примерно тръгнал съ, сутринта на по-хладно, но след час по път затопля), пак започва да си духа студено, като включва компресора.3. Разбирам, че натискайки ECON-a компресора няма да се включи в никой случай и независимо колко свалям градусите все ще си вкарва само външния въздух, като ще го затопля ако е студено или ако е топло, просто ще вкарва свеж въздух отвън.На прав път ли съм? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 5 Август 2010 Доклад Share Публикувано 5 Август 2010 3. Разбирам, че натискайки ECON-a компресора няма да се включи в никой случай и независимо колко свалям градусите все ще си вкарва само външния въздух, като ще го затопля ако е студено или ако е топло, просто ще вкарва свеж въздух отвън.Точно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yulianco Публикувано 5 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 5 Август 2010 Точно.Ок, БЛАГОДАРЯ!Малка утеха, разбрах нещо и днес, извън проблемите ми с турбото! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 5 Август 2010 Доклад Share Публикувано 5 Август 2010 (Редактирано) В грешка си.Като за начало няма абсолютно никъв смиъл да натискаш OFF това не е кола с парно и климатик.Когато климатроника е включен (наи-добре на Auto режим) той смесва външния въздух/парното и този от климатика .Ако си го настроил на 23 градуса и навън е 22 климатика продължава да работи ,но климатроника го меси с въздуха от парното за да станат 23 градуса.Идеята е ,че климатика носи въздух със съвсем различно качество.Лесно межеш да го разбереш ако вън е 21-22 градуса ,но след горещ задушен ден ,спираш климатика и макар ,че температурата е ниска в колата става нетърпим задух.Другото е въпросното изпотяване на стъклата зимата ,ако си без климатик.Целта пък на копчето Econ е във всички останали случеи (поне 50% от времето в годината) да изключваш комперсора на климатика за да пестиш гориво ,а и зимата да не преохлаждаш мотора-в същото време обаче цялата система за месене на въздуха на климатроника си остава да бачка и гони опредлена температура. Редактирано 5 Август 2010 от TDI_Fan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 5 Август 2010 Доклад Share Публикувано 5 Август 2010 В грешка си.3. Разбирам, че натискайки ECON-a компресора няма да се включи в никой случай и независимо колко свалям градусите все ще си вкарва само външния въздух, като ще го затопля ако е студено или ако е топло, просто ще вкарва свеж въздух отвън.Тук е прав. Само не знам при неговия модел дали ще тръгне компресора в режима за обдухване на стъклата или не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 5 Август 2010 Доклад Share Публикувано 5 Август 2010 Тук е прав ,ама за самоизключването на компресора не е прав ,което е съществено.При него (А6 С5) също има бутон за обдухване на стъклата ,който автоматично включва компресора.Другото е обаче ,че както казах компресора съчетан с климатик много помага във задушните летни вечери.При такива ситуаций ако си с обикновен киматик е много кофти щото или си на задух ,или си в "хладилник".При едно такова по-дълго аптуване и настинката е в кърпа вързана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yulianco Публикувано 5 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 5 Август 2010 Стана ми ясно, колеги, благодаря.Аз просто никога не го използвах, а разбирам че е добре да се ползва зимата и при по-студено време.Имам отделен бутон за обдухване да, който като включа в първия момент тръгва да изпотява и след това веднага изчиства хубаво.Междудругото въздуха при работещ климатик в колата е винаги много приятен, но при неработещ и особено като е на "OFF" нищо не духа е страшен задух. Аз затова ми беше недоумението, че ако не включиш климатика - никакъв достъп на въздух отвън! Може би правя грешка, че всеки път като гася колата, натискам OFF и изключвам всичко. Може би трябва да си го държа на AUTO с включен ECON, ако пък ми е топло да махам ECON-a и да духа студено с включен компресор. Примерно на другия ми автомобил с паленето вентилаторите винаги работят, на поставен от мен режим AUTO и на градуси каквито съм сложил, като ако искам климатик, натискам "снежинката" и компресора се включва и играта. Става въпрос за BMW 740i, E38, '99.При А6 същото ако никога не натискам OFF-a a си го оставям да си духа за да не става задух в колата, а като искам студено махам ECON-a и компресора почва, нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pvalev Публикувано 5 Август 2010 Доклад Share Публикувано 5 Август 2010 Аз моя го държа винаги на 22 С и AUTO. ECON е натиснато, сиреч климатикът не работи.Когато ми стане горещо, включвам компресора на климатика с ECON. Ако ми стане студено след това, просто увеличавам температурата. Понякога до 25 - 26 С даже.Ако температурата навън спадне, пак изключвам компресора и пак на 22 градуса.А най-обичам на отворени прозорци. Климатика по принцип не ми е приятен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 5 Август 2010 Доклад Share Публикувано 5 Август 2010 Може би трябва да си го държа на AUTO с включен ECON, ако пък ми е топло да махам ECON-a и да духа студено с включен компресор.Именно-тва е смисъла .Иначе ECON върши същата работа кат на БМВ-то снежинката ,ама е нещо като напук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spoter Публикувано 18 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2013 Полезна информация научих и аз,с моето ауди на една седмица :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 18 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2013 Забравя се и нещо мн важно,всички или почти всички имат електрически подгревател на парното и той работи при температури под 5 гр,за да се включи бутона екон трябва да изключен ,тоест да не свети,компресор ,перки не работят,но има парно след 3 минути Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 18 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2013 Колега я обясни по-подробно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 18 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2013 (Редактирано) толкова ясно съм го написал,моля прочети пак,отвори онлаин етка и виж как изглежда електрическия подгревател ако не греша след 98 год на а6ц5 е серийно,ако намериш кой да ти направи разпечатка на вин номера там обикновено пише with electrical heater http://thumbs3.ebaystatic.com/d/l225/m/mxhqj_Ij_vmBUgoiP8wamAQ.jpg пп волтметъра на таблото добре се отклонява ,макар да не мери товар, на алтернатора му се разгонва фамилията,ама е яка екстра,особено на дизел Редактирано 18 Юли 2013 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 18 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2013 Аз нагревателя го разбрах - не схванах връзката му се ЕКОН - трябва да е включен или не? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 19 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2013 за да се включи ел подгревателя бутона екон трябва да изключен ,тоест да не свети и температурите да са под 5 гр. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 19 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2013 Пепи, не е ли това:7E6 Electric auxiliary air heater Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 19 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2013 абсолютно прав,сега отворих 7E6 Electric auxiliary air heater но това е цигането без което вече не мога 9M1 Parking heater Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 19 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2013 Какво е това?Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uomoto Публикувано 20 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2013 (Редактирано) Някой ще ми покажи ли как се ползва едновременно режим auto с econ? Нали econ е само парно, дефакто компресора не работи! Редактирано 20 Юли 2013 от uomoto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 20 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2013 (Редактирано) печката,\Вебасто Редактирано 20 Юли 2013 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване