mur400 Публикувано 8 Август 2010 Доклад Share Публикувано 8 Август 2010 Здравейте, колеги, Проблема ми с колата е следния:Както си работеше на място изгасна. След това не можа да запали. В сервиз казаха помпа, но ме пратиха на друго място, защото не бяха сигурни. Човека при когото отидох веднага установи проблема и ме изпрати за ангренажен ремък - този, който свързва помпата с вал. Смени го и колата запали. На следващия ден бях щастлив, но за малко. Запали с много въртене и пушеше ужасно. Дори под 2000 оборота синкав пушек. Като я изрежа е черен. Като пусна климатроника положението става много зле, срам ме е да карам по улиците - само Камазите пушат повече. Когато се загледах под капака забелязах сцепен маркуч. Излиза от капака на главата на двигателя - там са 3, спукания е първия, откъм предницата на колата. Другия край отива във въздуховод, свързващ въздушния филтър и турбината и съм го отбелязал на снимката. Номера на маркуча е 046 103 221А. Ще се радвам, ако ми помогнете с предположения за пушилката и трудното палене. В системата няма въздух, акумулатора е нов, дюзи ОК, свещи също. Предполагам, че и центровката е както трябва, майстора ми се струва в час - намери веднага проблем, който други не можаха да установят 2 дни.Благодаря на всички предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gilstorf Публикувано 8 Август 2010 Доклад Share Публикувано 8 Август 2010 Центровка, имах го сащия проблем след смяна на ремак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mur400 Публикувано 8 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 8 Август 2010 Надявам се да си прав, забравих да кажа, че мотора е АЕЛ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 8 Август 2010 Доклад Share Публикувано 8 Август 2010 Както каза колегата погоре 100% е центровката. Отиди при някои които има диагностична апаратура за ауди, защото финната центровка се прави в реално време ( мотора работи ), гледат се разни диаграми и тем подобни ( не разбирам много от тея работи) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Август 2010 Доклад Share Публикувано 8 Август 2010 При него, за да пуши толкова сигурно 1 зъб са разминали. Но може и да е от центровката на помпата.Ако не можеш да идеш при майстор, който да ти направи центровката, пробвай да преместиш с по 1 зъб напред и назад дали ще се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mur400 Публикувано 8 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 8 Август 2010 Предпочитам да се пробва някой майстор. Това със зъб напред или назад може и да не е много сложно, но не е за мен работа. Утре ще я карам и ще пиша, ако ми я върнат същия ден Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mur400 Публикувано 10 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2010 Проблема е решен. По думите на майстора дюзите са били в окаяно състояние - чистил ги е (нафта само от ОМВ!!!), отварял е дебитомера, махнал е катализатора (не ми го върна, останал бил в Ем Комплект). Сега колата пали чук-бръм, не пуши и много върви. Цялото удоволствие ми струва 200 лв...... и те така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 10 Август 2010 Доклад Share Публикувано 10 Август 2010 ................махнал е катализатора (не ми го върна, останал бил в Ем Комплект)...........Хитро, ако си го беше взел тия 200 можеше да намалеят с поне 40-50 левчета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mur400 Публикувано 10 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2010 Е кво да му кажеш... айде да ходим да си го вземем. Добре че поне са изкарали вътрешностите и са върнали гърнето обратно. То май тия 40-50 левчета са точно там, а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 10 Август 2010 Доклад Share Публикувано 10 Август 2010 (Редактирано) Там са, само дето тая процедурка можеше и сам да си я направиш, нейсе, другия път ще знаеш.Българина не умее да си търси и иска своето, факт, вчера бетекарите отнесоха здрав скандал от моя милост и сега вече нещото, което според думите на операторката в офиса в София беше НЕВЪЗМОЖНО, вече е направено за две минутки време.Преди няколко годинки си резнах и моят катализатор, изрично казах на човека да ми го запази, че го искам, чак в къщи видях че едната пита липсва, естествено че се върнах и естествено, че отговора беше- Нямаше я питата вътре, излетяла е през ауспуха, но не отчете момента, че здравата се пада СЛЕД липсващата по посока изход......и стана еднаааааа, имам си друга пита в момента, а този юнак го давам за пример за мошенник."Майстори" бол, хвърляш единия и минаващ на другия, пазара си е пазар. Редактирано 10 Август 2010 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mur400 Публикувано 10 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2010 Четене на форума му е майката. Доста важни неща разбрах за новото ми (старо) Ауди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване