Jump to content

Не иска да запали!


joint

Recommended Posts

Колеги имам едно ауди 80 2.0 95 коня бензин.Небях я карал много време около година и преди месец реших да го запаля малко да го покарам този звяр.Заредих акумулатора проверих маслото нълях вода.Затварям капак сядам зад кормилото клагам ключа завъртам запали за малко и угасна пробвах пак да я запаля запали и двигателя започна един такъв да се дави все едно е запушен налях аз една туба бензин пробвам да запали неще пробвам пак пак не иска така в продължение на 10 минути пробвам спирам пробвам пак спирам и не иска стартера си върти върти двигатела въобще не дава глас ,че ще запали.Преди като запалваше се сещах как педала хлутваше леко навътре и се чуваше един звук.Звука го няма педала не хлъвта стартера върти върти и до там.Извиках един майстор махна алармата понеже беше боклук помолих го да махне въпросния имоблайзер човека го махна обаче колата неще и неще да запли.Бензин има да те удави ток има да те убие обаче колата неиска да запали помпата прави налягъне дюзите хвърлят бензин ,но колата неще и неще да запали.Два акумулатора съм изтощил обаче тази количка не иска да запли!Моля ви колеги помогнете да я запаля тази каруца ,че като я дръпна с трактора и запали буталата през аспуха ще и ги искарам! ПОМОГНЕТЕ!! 2gunsfiring_v1.gif 2gunsfiring_v1.gif 2gunsfiring_v1.gif 2gunsfiring_v1.gif blink.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам едно ауди 80 2.0 95 коня бензин.Небях я карал много време около година и преди месец реших да го запаля малко да го покарам този звяр.Заредих акумулатора проверих маслото нълях вода.Затварям капак сядам зад кормилото клагам ключа завъртам запали за малко и угасна пробвах пак да я запаля запали и двигателя започна един такъв да се дави все едно е запушен налях аз една туба бензин пробвам да запали неще пробвам пак пак не иска така в продължение на 10 минути пробвам спирам пробвам пак спирам и не иска стартера си върти върти двигатела въобще не дава глас ,че ще запали.Преди като запалваше се сещах как педала хлутваше леко навътре и се чуваше един звук.Звука го няма педала не хлъвта стартера върти върти и до там.Извиках един майстор махна алармата понеже беше боклук помолих го да махне въпросния имоблайзер човека го махна обаче колата неще и неще да запли.Бензин има да те удави ток има да те убие обаче колата неиска да запали помпата прави налягъне дюзите хвърлят бензин ,но колата неще и неще да запали.Два акумулатора съм изтощил обаче тази количка не иска да запли!Моля ви колеги помогнете да я запаля тази каруца ,че като я дръпна с трактора и запали буталата през аспуха ще и ги искарам! ПОМОГНЕТЕ!! 2gunsfiring_v1.gif 2gunsfiring_v1.gif 2gunsfiring_v1.gif 2gunsfiring_v1.gif blink.gif

Какъв е инжекциона?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моно Инжекция е колега :steinigung:

Свали филтъра , откачи маркуча на постъпващия бензин след това даи само един път на контакт.При това толожение от него трябва да излезе бензин защото поппата се включва за две секунди.Ако всичко е наред отвиваш пластмасовия капак на дюзата и и подаваш принудитерно 12 волна от акомулатора на кратки импулси защото има случаи при продължителен престой да заяде иглата.Трябва да се чуе отчетливо цъкане.След това е палиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запали прегърмя два пъти и излезна пушек от въздушния филтър незнайно защо

Запали прегърмя два пъти и излезна пушек от въздушния филтър незнайно защо
и пак угасна и пак стартера си върти върти
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запали прегърмя два пъти и излезна пушек от въздушния филтър незнайно защо

Гърми от неправилна смес,провери също като въртиш на стартер дали има искра на свещите защото ако няма и не работи датчика на ХОЛ електронния блок няма да пусне помпата.Това е направено фабрично защото ако няма искра да не се впръсква гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гърми от неправилна смес,провери също като въртиш на стартер дали има искра на свещите защото ако няма и не работи датчика на ХОЛ електронния блок няма да пусне помпата.Това е направено фабрично защото ако няма искра да не се впръсква гориво.

има искра въпросния датчик скоро бе сменен и както споменах впръскват гориво

Гърми от неправилна смес,провери също като въртиш на стартер дали има искра на свещите защото ако няма и не работи датчика на ХОЛ електронния блок няма да пусне помпата.Това е направено фабрично защото ако няма искра да не се впръсква гориво.

има искра ,въпросния датчик скоро бе сменен впръсква бензин и помпата си работи :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не сте сваляли капачката на делкото и да сте я сложили наобратно? По принцип не би следвало да става, но се случва, ако извършителите са упорити.

Извади свещите една по една и ги подсуши, все пак, удавени са вече предполагам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има искра въпросния датчик скоро бе сменен и както споменах впръскват гориво

има искра ,въпросния датчик скоро бе сменен впръсква бензин и помпата си работи :steinigung:

Ти провери искрата пак,провери да не се е скъсал маркуча на сервото,виш като въртиш на стартер от дали пръска бензин от дюзата.Да не пали въобще са това причините при моното,а дали след това ще работи правилно има други работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странен въпрос имам!

Акумулатора как е?!

Защото при мен вчера същата работа!

Върти си,ама не му достига волтаж! 11.5-11.2 беше,и гадината си върти все едно нищо и няма,ама не ще да пали!

Пробвай с друг акумулатор,колкото и да ти е странно!

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги тази кола ме направи на луд като ненормалните слизам по 20 пъти отключзам заключвам тази колиза не иска да запли предумква една дюзите им слагам по една чаша и пръскат тоците са наред ,но разбрах че cd-то ми не тръгва ,а вчера работеше.Гледах всичко здраво мъркучи тва онова ама неще и неще :Х :steinigung:

Странен въпрос имам!

Акумулатора как е?!

Защото при мен вчера същата работа!

Върти си,ама не му достига волтаж! 11.5-11.2 беше,и гадината си върти все едно нищо и няма,ама не ще да пали!

Пробвай с друг акумулатор,колкото и да ти е странно!

два акумулатора имам едва ли е от това защото като използвам единив другия се зареден

Лоша работа така с тази колица :rolleyes:

Днес трябва да я запаля ,но как :rolleyes::steinigung::rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, прикарай я на белези на шайбата на коляновия вал и на разпределителя горе и виж дали палеца на делкото сочи първи цилиндър. Щом имаш искра на свещите и имаш гориво, остава да нямаш центровка.

Капачката правилно ли е сложена?

Делкото на колата се върти по часовниковата стрелка, като първи цилиндър има белег на корпуса на делкото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега това съм го пробвал,но имам много по добра новина баща ми е купил нови свещи и след малко отново слизам да ги сложа и ако не запали направо я продавам!

Възможно ли да е от тоците понеже сд-то не работи и в купето няма ток ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали казваш, че има ток?

Като въртиш на стартер има ли искра на свещите или няма?

на свещите има но в купето няма ел стъклата не раборят ел огледалата също сд -то слампите да не би да е прекуснал някои кабел майстора като маха имоблаизера?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на свещите има но в купето няма ел стъклата не раборят ел огледалата също сд -то слампите да не би да е прекуснал някои кабел майстора като маха имоблаизера?

В3 с имобилайзер?Провери си всичките предпазители,нищо че имаш ток по свещите, също така дебелия кабел за масата от купето към двигателя.Ако наистина този имобилайзер е разбутан,не знам как би могъл да се оправиш с него.Щом имаш ток и бензин,значи трябва да запали,почне ли да гърми ,киха и кашля-центровка.Преди време на един АЗЛК правихме центровка и един приятел искаше да види дали дюзичката пръска бенз в карбуратора,малиииииии опърли му веждите огъня,който излезе от карбуратора-над 50 санта пламък.Виж си цнтровката на запалването

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали това и аз от одеве му говоря.

и как по точно я видя кво може да и стане про ословие че колата не е мрудната година след 1 месец прави две години от както не е мръдната

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казах ти, колега, прикарай я на белези и виж дали делкото сочи 1 ви цилиндър, да не сте обърнали капачката и дали кабелите са правилно подредени.

Каато се тръгне от първи цилиндър, следващия по часовниковата стрелка е 3 ти цилиндър, след това е 4 ти цилиндър и накрая 2 ри цилиндър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казах ти, колега, прикарай я на белези и виж дали делкото сочи 1 ви цилиндър, да не сте обърнали капачката и дали кабелите са правилно подредени.

Каато се тръгне от първи цилиндър, следващия по часовниковата стрелка е 3 ти цилиндър, след това е 4 ти цилиндър и накрая 2 ри цилиндър.

Смених свещите и запали :hilezh:

Сега останаха само предна броня да оправя и тоците някой да ме светне как се свързва цд-то?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...