Passat-3bg Публикувано 31 Март 2013 Доклад Share Публикувано 31 Март 2013 Doctorec, Благодаря! като цяло най-запален съм аз и затова върви ти благодаря!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passat-3bg Публикувано 22 Април 2013 Доклад Share Публикувано 22 Април 2013 lazar666, проекта е сложно да се каже дали е актуален поради факта "пари"... Турбото ми е т.нар. хибрид GT2256V. Колегата doctorec, е много навътре в нещата! Срещнахме се и се убедих лично! Повозиха ме - убедих се, че този мотор е голяма работа! Следващата стъпка е по-голямо турбо! Имам огромен мерак да сложа две турбини за да върви колата прилично силно от 1500rpm както сега, но знам че бутна ли турбото с по-голямо ще има този много неблагоприятен ефект....Хиляди благодарности на doctorec за съветите, изложения и споделения опит !!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktorec Публикувано 23 Април 2013 Доклад Share Публикувано 23 Април 2013 lazar666, проекта е сложно да се каже дали е актуален поради факта "пари"... Турбото ми е т.нар. хибрид GT2256V. Колегата doctorec, е много навътре в нещата! Срещнахме се и се убедих лично! Повозиха ме - убедих се, че този мотор е голяма работа! Следващата стъпка е по-голямо турбо! Имам огромен мерак да сложа две турбини за да върви колата прилично силно от 1500rpm както сега, но знам че бутна ли турбото с по-голямо ще има този много неблагоприятен ефект....Хиляди благодарности на doctorec за съветите, изложения и споделения опит !!!!Колегата е забравил да се похвали ,че вече кара с къстъм разпръсквачи с специялен дизайн и 8 дупки и кара вече на 1.8 бара холд Много безавариини километри !!Дали ще продължава нататък зависи само от него ,но му загатнахме как може да върви A6Q Avant 2.5тди.Колата тежи 1700кг суха ,не е мерена на дино ,но според мен е около 280коня и над 680нм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passat-3bg Публикувано 24 Април 2013 Доклад Share Публикувано 24 Април 2013 Точно така е !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lazar666 Публикувано 25 Април 2013 Доклад Share Публикувано 25 Април 2013 Знам за колегата доктор , чел съм мнения в дизел форума и се радвам на хора които имат търпението да обясняват и да дават правилните насоки, а не просто да кажат колко е мощна колата им. Всичко става с пари, а тунинга е голяма краста, затова е хубаво някой да ти дава правилните насоки.По същество - никога не съм имал 2.5тди и не знам колко държи на тунинг. С интерес чета темата, защото скоро може да се насоча и аз към 2.5тди.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktorec Публикувано 4 Май 2013 Доклад Share Публикувано 4 Май 2013 Един от тестовите душегуба.Аиде разбирачи кажете сега кое е душегуб и кое е курник? 1700кг суха 4по4 комби.Колата е в процес на ремап. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 4 Май 2013 Доклад Share Публикувано 4 Май 2013 7-8 секунди до 100 браво, на това ако му казваш вървене и се биеш в гърдите..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavelsst Публикувано 4 Май 2013 Доклад Share Публикувано 4 Май 2013 7-8 секунди до 100 браво, на това ако му казваш вървене и се биеш в гърдите..... Колега, я погледни времето от 60 до 160км и пусни клип с твоята кола, да видим тя за колко ги прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 4 Май 2013 Доклад Share Публикувано 4 Май 2013 С удоволствие утре бих го замерил от интерес. Едва ли ще има с какво да снимам, но се съмнявам, че ще е по-бавна от 11 сек, за колкото ги прави колата от клипчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktorec Публикувано 4 Май 2013 Доклад Share Публикувано 4 Май 2013 7-8 секунди до 100 браво, на това ако му казваш вървене и се биеш в гърдите.....НЕ СМЕ МЪЧИЛИ СЪЕДИНИТЕЛЯ да правим стартове.Под 7 е със сигурност ако се тръгне както трябва.Колата беше 1900кг с хората вътре.Не е зле за голямо семейно комби без ремап. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 4 Май 2013 Доклад Share Публикувано 4 Май 2013 Спор няма, има постижение и то не малко ако се сравни със сток, но определено гръмки изказвания от сорта на първият пост с клипа са леко смешни. Не подценявам труда ти, не ме разбирай погрешно, засилил си кола с мотор от който много хора са вдигнали ръце. Би ми било интересно да разбера повече за дюзите, в момента се занимаваме с един пасат който е със студен охлюв от БМВ 30д, но е с тромав автомат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavelsst Публикувано 4 Май 2013 Доклад Share Публикувано 4 Май 2013 С удоволствие утре бих го замерил от интерес. Едва ли ще има с какво да снимам, но се съмнявам, че ще е по-бавна от 11 сек, за колкото ги прави колата от клипчето.По принцип сега даде приблизително 10 секунди от 60 до 160, но съм сигурен че може повече с по добро каране, и още малко настройки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 4 Май 2013 Доклад Share Публикувано 4 Май 2013 Аз 11 ги смятах, но за 1 секунда няма смисъл да спорим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktorec Публикувано 5 Май 2013 Доклад Share Публикувано 5 Май 2013 Спор няма, има постижение и то не малко ако се сравни със сток, но определено гръмки изказвания от сорта на първият пост с клипа са леко смешни. Не подценявам труда ти, не ме разбирай погрешно, засилил си кола с мотор от който много хора са вдигнали ръце. Би ми било интересно да разбера повече за дюзите, в момента се занимаваме с един пасат който е със студен охлюв от БМВ 30д, но е с тромав автомат.Дюзите са наша разработка правени по наши изисквания.Имаме още два сета налични които се продават.Разработваме още един вид които са +90%.Скоро ще има и за помпа дюза с МНОГО прилични цени.За пасата можем да предложим +30%. http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=7112 За автомата ще трябва да е препрограмира типтроника,а ако е мултитроник по добре не се занимавайте.http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=243796&page=40 За да не се повтарям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 5 Май 2013 Доклад Share Публикувано 5 Май 2013 (Редактирано) Типтроник, формоушън е пасата, но е АФБ. За АФБ разпръсквачи предлагате ли? Редактирано 5 Май 2013 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktorec Публикувано 6 Май 2013 Доклад Share Публикувано 6 Май 2013 Можем да предложим, за АФБ.Ще отнеме няколко дни повече.Колко процента от стандартните искате? По добре разговора да продължи на лични да не пълним темата с излишни постове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktorec Публикувано 27 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2013 С удоволствие утре бих го замерил от интерес. Едва ли ще има с какво да снимам, но се съмнявам, че ще е по-бавна от 11 сек, за колкото ги прави колата от клипчето.Какво стана с клипчето колега.Покажи ни как върви S4 2.7biturbo? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 27 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2013 Нема как да се сравнява с душегуба, спи спокоен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 27 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2013 (Редактирано) Ъплоудвам клипчетата в момента, приех предизвикателството и излезнах да направя няколко ръна. За съжаление живея НА София и много спокойни и чисти места без трафик около мен няма, направих максимумът за трафика с който се сблъсках. Не съм правил старт от място, за да не започнат пак извиненият, че на клипче което е качено уж да се покаже колко върви колата, не е правен старт,а освен това в колата са били 100 човека, 3 кита, 2 кози и един охлюв иначе колата вървяла повече. Редактирано 27 Юли 2013 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 27 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2013 Ето две клипчета, от другите нищо не се вижда, защото са малко на зиг-заг между трафик. Съжалявам, че съм снимал с телефон, не ми се биеха 40км, за да си взема ГоПро-то. Сам съм в колата, не сме няколко човека, колата по табела е 1620кг, като съм сложил по-леки джанти от стоковите, с гуми с по-голям диаметър и по-тежки седалки от стоковите. https://www.facebook.com/photo.php?v=10200996594191429&l=1038853058048580068 https://www.facebook.com/photo.php?v=10200996637952523&l=8209477699942907304 Докторец, изгледай второто клипче до неговият край. Ще забележиш, че колата се кара с откачен N75 и откачени EGT-та, само едното се вижда, другото е по "Y" пайпа. Колата е пълен сток, вижда се и на двете клипчета кога влиза в авариен режим - като изгрее таблото като коледна елха, тогава аванса се връща много прилично и колата спира. С нетърпение очаквам едно клипче на душегуба с откачен N75 и ненатегната геометрия. Дали ще успее да вдигне 100?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavelsst Публикувано 27 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2013 Нема как да се сравнява с душегуба, спи спокоен.Определено със това вървене от клипчетата не може да се сравнява със душегуба. Докторец, изгледай второто клипче до неговият край. Ще забележиш, че колата се кара с откачен N75 и откачени EGT-та, само едното се вижда, другото е по "Y" пайпа. Колата е пълен сток, вижда се и на двете клипчета кога влиза в авариен режим - като изгрее таблото като коледна елха, тогава аванса се връща много прилично и колата спира. С нетърпение очаквам едно клипче на душегуба с откачен N75 и ненатегната геометрия. Дали ще успее да вдигне 100?? Тук виждам доста повече оправдания от твоя страна във сравнение със доктора, само не мога да разбера какво искаш да кажеш със това "ненатегната геометрия", имаш в предвид да е разтоварена, така ли?, да не би твоята кола на клиповете да е била със отворени гейтове на турбините? Днес ще качим клипове със душегуба, надявам се да мога да карам и снимам едновременно, че да съм сам в колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 27 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2013 Бъркаш понятията оправдания и факти. Едното е да има клипче и някой като каже нещо различно от положително да се започне с извиненията, че имало хора в колата и какво ли още не. В моят случай, просто пуснах клипче, заради докторец и си показах нагледно проблемите на колата, има ги и си я карам така. Само да ти подметна, прочети какво става с една кола, когато е изключена N75-цата и може и да разбереш какво исках да кажа с това. На 2.5 тди ако му се изключи N75-цата, но самата геометрия се натегне пак ще върви, но ако в стоково положение на геометрията се изключи N75-цата, ще останеш потресен какво става. В моят случай, гейтовете не са натягани, само е изключена N75-цата и в момента колата се кара на налягане до което държат гейтовете преди да отворят. Може да прочетеш и то колко е за стокова S4 2.7Т пак от интерес. Развивайте си душегубите, не ми пречите. Казах го и преди, не се опитвам да омаловажа постигнатите резултати, просто коментирах поста под първият клип. Да постигнали сте нещо, но определено не е уникално, за да се пускат подобни коментари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 28 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2013 Определено със това вървене от клипчетата не може да се сравнява със душегуба. Напрао ше умра, ние за най скапания мотор на ауди за всички времена който може да се сравнява само с тдс-а на бмв ли говорим или за некъв друг. Че щом 2.7би турбото в с4 не важи, не знам кво да предложим за сравнение, може би некой 8 цилиндров с битурбо ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 28 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2013 (Редактирано) Определено със това вървене от клипчетата не може да се сравнява със душегуба.На първото клипче ги прави 60-160 за около 12 секунди. Ако сте толкова отворени, откачете N75-цата на душегуба, за да се изрявнят нещата и пуснете едно клипче или елате в София да се пуснем някъде без трафик. В случайят се заядохте с мен и искахте клипче на моята кола, защото споменах, че е спрял душегуба. Ами спрял е. Докарали сте вървеж малко по-добър от стокова кола 265коня и 400 нютона в авариен режим. Това прави ли душегуба много по-бърз? Какво ще стане ако застанете до стоковo S4 2.7Т без проблеми? Или до моето като приключа проекта си?Колегата е забравил да се похвали ,че вече кара с къстъм разпръсквачи с специялен дизайн и 8 дупки и кара вече на 1.8 бара холд Много безавариини километри !!Дали ще продължава нататък зависи само от него ,но му загатнахме как може да върви A6Q Avant 2.5тди.Колата тежи 1700кг суха ,не е мерена на дино ,но според мен е около 280коня и над 680нм.Тук на 1.8 била към 280коня и 680нютона, срещу сток кола 265коня и 400нютона заводски която в момента е в авариен режим. Бих се замислил дали А6-цата наистина е 280коня. Редактирано 28 Юли 2013 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavelsst Публикувано 28 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2013 Напрао ше умра, ние за най скапания мотор на ауди за всички времена който може да се сравнява само с тдс-а на бмв ли говорим или за некъв друг. Че щом 2.7би турбото в с4 не важи, не знам кво да предложим за сравнение, може би некой 8 цилиндров с битурбо ?Ти четеш ли или просто си пишеш?, видя ли клиповете колко върви с4, на истина смятам че със това вървене няма шанс срещу душегуба. Далеч съм от мисълта че душегуба е по добър двигател от 2.7 битурбо, просто казвам че силно тунингован душегуб е по-бърз от стоково или чипосано с4, ясно е че порядъчно засилен 2.7 битурбо ще е много по бърз. На първото клипче ги прави 60-160 за около 12 секунди. Ако сте толкова отворени, откачете N75-цата на душегуба, за да се изрявнят нещата и пуснете едно клипче или елате в София да се пуснем някъде без трафик. В случайят се заядохте с мен и искахте клипче на моята кола, защото споменах, че е спрял душегуба. Ами спрял е. Докарали сте вървеж малко по-добър от стокова кола 265коня и 400 нютона в авариен режим. Това прави ли душегуба много по-бърз? Какво ще стане ако застанете до стоковo S4 2.7Т без проблеми? Или до моето като приключа проекта си?Тук на 1.8 била към 280коня и 680нютона, срещу сток кола 265коня и 400нютона заводски която в момента е в авариен режим. Бих се замислил дали А6-цата наистина е 280коня.Защо да си скопявам колата че да я изравнявам с твоята?, какво да направя аз като твоята кола влиза в авариен режим, няма EGTта и N75 е разкачен, не са ли оправдания това?, оправи си колата и да видим тогава колко върви стоково с4. Межда другото моята турбина не се оправлява от N75, така че той не е фактор. А Доктореца не си го разбрал, не моята кола се кара на 1.8 бара, а на колегата Николай пасата моята се кара на 2.7, а на клиповете които си гледал беше на около 2 бара, и аз се съмнявам че на 1.8 ще изкара 280 коня, по скоро 250. Ако мога вечерта ще направя някой клип и ще видим колко върви, не съм я засичал от както работи на 2.7, но е по добре от преди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване