Jump to content

Въпрос за настройка на дюзи на 2.0тди


kpematop

Recommended Posts

Преди 9 часа, N1995 написа:

Чакай, ти не беше ли взел един разпад с десен волан от един асеновградски циганин, който гни 2 години в мобилето и после не отвори култовата тема помагайте, не знам какво да правя с тая кола вече защото двигателя и се разпадаше? Какво са виновни майсторите ако може да споделиш, че дюзите ти са за изхвърляне да знам да не ходим на тия майстори и да предупреждавам моите да не го правят? 

Не аз колата си я купих сам от Англия и съм си тук в момента с нея. Просто бях в БГ за 2 седмици и колата ми се развали там! Проблема беше със болта на маслената помпа и трябваше да се смени само, но "майстора" не знам какво е правил, но не е центровал валовете както трябва и още на същия ден се счупи колата. След това отидох при Жоро Ходжев в Остромила в Пловдив и се наложи да сменим всички зъбни колела на маслената помпа, сложиха по-дълъг привод 10см. смени и вал на маслената помпа и като се е почнало поисках да сменят всички ролки, ремъци, водна помпа, маслото и филтрите. След това Крематор премахна софтуерно ЕГР + ДПФ + Флашване на мултитроника и MMI. Премахнахме ДПФ и физически и запуших и ЕГР'а от 2-та края. Сменен е маховика + маслото на мултитроника + филтъра за мултитроника, който струваше около 700лв. След всичките работи колата не пуши грам дори и да я настъпя, но все още не върви както като я купих от Англия. Преди като пътувах към БГ на аутобана в Германия вдигнах почти 220км/ч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 79
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не виждам кое от тези неща може да ти омаже дюзите. Лошото е че ако вземеш втора употреба поне две може да са като старите ти. Щото като гледам компенсираш значи има две ставащи и две заминали... намери от някоя морга две от кола по-късна година и смени. Ама първо проба преди да ги плащаш ако се навие някой

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С този привод на маслената помпа 100мм който се слага от 2009г.  дали е решен проблема със заоблящия се шестограм?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Дюзите са си ОК и са напълно в норма! Прочети по горе в темата на няколко пъти е написано какви са нормите! Чисто нова дюза да сложиш - няма гаранция че ще работи в стойности около "0". Това е съвкупност от много фактори за да не компенсира. А за вървенето - виж как ще бъде, когато заредиш гориво в Германия или Англия ако се прибираш отново там с колата! Мисля си че горивото е в основата на сравнението което правиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...