IRON MAN Публикувано 16 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2010 Здравейте колеги,най накрая се накумих и си купих нов,оригинален клеморед.Тъй като колата я взех със счупен такъв и пригоден бутон за паленето.Смених си клеморедчето,разкачих си кабела с бутона,който беше вързан ето така,и греда.Завъртам ключа,контакт и от там на татък нищо,даже всичко изгасва,все едно съм върнал ключа.Като върна допълнителния кабел с бутон всичко си е точно.Откачах горните релета ефект никакъв.Ако някой ги знае за какво са нека каже.Така,колата има аларма която съм изключил тъй като ми правеше само мизерии.Дайте някакви съвети,как да оправя тая бакия.Явно е,че някъде нещо ми спира "тока" но какво и защо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NordFrost Публикувано 16 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2010 Здрасти Iron Man, червено-черното кабелче,което на снимката е рязано подава + към реле, което пък подава + към шалтера на стартера. Явно това реле, по което има допълнителни кабели е релето на стартера. Може би е шунтирано чрез бутона и затова без бутон нямаш + към стартера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2010 Откачи допълнителния кабел към бутона (който ходи на таблото с релетата) и свържи оригинално кабела, където е бил запоен. Вероятно са го прекъснали за да вържат бутона на негово място. Предполагам, че без да дадеш на "контакт" ако натиснеш бутона не върти на стартер? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IRON MAN Публикувано 16 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 16 Септември 2010 Малко да разясня,че първата снимка е подвеждаща.Кабела аз го наврях така,след като не стана нищо,просто не ми се запояваше.Той тръгваше от там,през бутона и долу на това реле.Ако натиснеш бутона дори и да не съм на контакт пак върти стартера,това преди и след новия клеморед.Ако откача кабела,на който е и самия бутон,завъртам ключа,подава си контакт и като продължа всичко се изгася.В положението на което трябва да завърти стартера,всичко се гаси.червено-черното кабелче,което на снимката е рязано подава + към реле, което пък подава + към шалтера на стартера.Това ако е оригиналното изпълнение,кое е релето и къде се намира?Може то пък да е заминало и затова талянците да са го "побългарили". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2010 Не трябва да изчезва контакта като тръгнеш да въртиш на стартер. Да не би да е дефектен клемореда или да са му разменяли кабелите отдолу? Виж ако имаш аларма към какво е свързана за да не пали двигателя - обикновено ги свързват към стартера, но при теб може да е вързано към контакта. За неоригинална аларма става въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IRON MAN Публикувано 17 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2010 (Редактирано) Алармата мисля,че е Мета систем или нещо подобно.И най-вероятно ще е към стартера защото веднъж като полудя изобщо нямаше никой,даже и чрез бутона не искаше да завърта.Но пък два пъти ми е правила и номера,да я покъсвам от въртене и да няма палене и като и дръпна бушона,веднага пали.Явно може и да спира горивото.Не ми се вярва да са разменили кабели по буксата за клемореда,изолацията беше оголена единствено колкото да запоят тоя кабел за бутона.А това с дефектния клеморед,не ми се иска да е вярно,все пак го взех от Ауди и сега върви доказвай,че е шчупен.От долу висят и тея чудесии.Честно казано въобще не знам кое за къде е,и дали трябва да е там.Имам чувството,че петокласници са карали практиката си по трудово в моята кола.Тук отрязано там завързано,едно виси друго стърчи.Да не ви казвам какво чудо беше до снощи в шофьорската врата Моляви казвайте,ако знаете кое за какво е.И да почвам малко по-малко да я разконспирирам тая плетеница и ако мога да я ИЗХВЪРЛЯ тая скапана аларма,че пак ако е от нея,незнам. Редактирано 17 Септември 2010 от IRON MAN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2010 (Редактирано) Трябва да намериш схемата на свързване в интернет на самата аларма. Обикновено към това реле има +12В от контакта, управлението от самата аларма (кога да включи релето) и двата кабела (по-дебели от другите), които прекъсват стартера/запалването. Обикновено за да премахнеш защитата за непалене от алармата е достаъчно да дадеш "на късо" двата дебели кабела. При теб май са син и зелен, но за всеки случай отвори релето и виж къде са му вързани контактите. Двата кабела, които са към бобинката на релето можеш да ги оставиш - те не би трябвало да пречат. Редактирано 17 Септември 2010 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 17 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2010 Ето една схема за веригата на стартера на А6 1995 г. Няма качена за 100_ца 1993, но си мисля, че би следвало да е същата. Сайта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 17 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2010 Ето малко снимки на моето табло. Обърни внимание, там където е моста при мен. При теб е реле 204 - провери го дали работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IRON MAN Публикувано 19 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2010 Колеги даваите някакви идеи.Махнах алармата,навсякъде където имаше жици от нея ги махнах и възтанових старите,но ефект никакъв.Проследих снопа с кабелите но никъде не е прекъснат и да има добавяно нещо.Откачих буксата на клемореда и премерих къде има напрежение,незнам така ли трябва да бъде,ето и резултата:На първата снимка с релетата,там където е и кръгчето имам постоянно 12V ,от там ми тръгва и кабела с бутона и стига до този червено черен.Когато и да натисна бутона върти стартера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NordFrost Публикувано 19 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2010 Значи веригата след клемореда ти е изправна, а с бутона се подава + на червено-черното кабелче, тъй като клемореда не може да му го подаде при положение "старт". Остава да има бъг в патрона /не знам дали е възможно/.Ако има начин, провери дали при "старт" на клемореда имаш верига между един от потоянните плюсове, които показваш на снимката и кабелчето към стартера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IRON MAN Публикувано 19 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2010 А можели да откача клемореда от патрона и ръчно да завъртя.Или има опасност да го счупя?Защото така няма как да бъркам да меря.То не,че ми е ясно какво и как да измеря.Хич ме няма с тея токове.Мога ли с едно кабелче да взема + и да го подам на буксата с червено черния кабел,имам предвид да не изпуши нещо?И почва да ми мирише на дефектен клеморед,както предположи и колегата VBI. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NordFrost Публикувано 19 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2010 Би трябвало да може да се завърти и без патрона /тогава ще си сигурен, че клемореда е здрав ако в крайно дясно положение има късо между една от буксите с + и клемата на черв-черния кабел/.Ако подадеш + с кабелче трябва да завърти стартера, това го е правил бутона досега, дори и без "контакт". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2010 Опитай с кабелче/мостче да подадеш напрежение към кабела на стартера директно от куплунга. Ако завърти значи проблема е в самия клеморед. Свали го и ако е пукнат отгоре на шийката, където патрона го върти вероятно е за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване