tempest Публикувано 17 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2010 Здравейте Ауди маниаци . Скоро (преди един месец) си купих Ауди А3 1997г. 1,6 101к. с. внос от Италия, от Горублене(София). След известно веме се появи едно бавно набиране на обороти дори и при рязък натиск на педала на газта до край, и това обикновено се случва след като колата загрее, изключа двигателя и запаля отново(когато колата е студена няма никакъв проблем).Освен това когато я карам в това състояние след спиране датчика за температура показва 100-110 градуса. Забелязах още и трудно палене и висок разход на гориво(над 10 /100) . Като се появи този проблем угасям и паля пак - някога се оправя някога не. Отидох при 'майстор' . Каза ми че компютъра не отчита обороти и давало някаква грешка, която изчисти и като покарах малко нямаше проблеми. Но на следващия ден се появи пак и аз пак при него . Той вика може да е кабел може да е някой датчик, но нямал време да погледне. Поразпитах - някой ми викат дросел. Ако някой е имал подобен проблем пишете ми или ако някой може да помогне. Благодария предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarambuka Публикувано 17 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2010 Колега добре дошъл във форума.Аз имам подобен проблем от много време и незнам от какво е.Сменил съм всичко почти започвам да си мисля и аз ,че е копютърат нещо.Ще следя тематата ти ако имаш някакво развитие по проблема пиши .Дано откриеш какво .П.С.Аз не съм сменял и температурен датчик защото не дава грешка ,при теб мойе и от него да е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko A3 Публикувано 18 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2010 Здравейте Ауди маниаци . Скоро (преди един месец) си купих Ауди А3 1997г. 1,6 101к. с. внос от Италия, от Горублене(София). След известно веме се появи едно бавно набиране на обороти дори и при рязък натиск на педала на газта до край, и това обикновено се случва след като колата загрее, изключа двигателя и запаля отново(когато колата е студена няма никакъв проблем).Освен това когато я карам в това състояние след спиране датчика за температура показва 100-110 градуса. Забелязах още и трудно палене и висок разход на гориво(над 10 /100) . Като се появи този проблем угасям и паля пак - някога се оправя някога не. Отидох при 'майстор' . Каза ми че компютъра не отчита обороти и давало някаква грешка, която изчисти и като покарах малко нямаше проблеми. Но на следващия ден се появи пак и аз пак при него . Той вика може да е кабел може да е някой датчик, но нямал време да погледне. Поразпитах - някой ми викат дросел. Ако някой е имал подобен проблем пишете ми или ако някой може да помогне. Благодария предварително.Колега, придърпва ли колата на ниска предавка? (при потегляне или на 2-ра) загледай се в стрелката и кажи играят ли оборотите? При подаване на газ колата забива обороти и се усеща неприятно придърпване което се отпушва към 2000-3000 оборота? Ако имаш тези симптоми - дросел. Отиваш на почистване, ако не се оправи - нов дросел, 70-100 паунда е втора ръка на ebay или към 600+ лв. нов.Освен това смени майстора - ако си плащаш какво значи "нямал време да погледне"?Провери и с компютърна диагностика отново - ако е дросел там ще пише.Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tempest Публикувано 18 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 18 Септември 2010 Колега, придърпва ли колата на ниска предавка? (при потегляне или на 2-ра) загледай се в стрелката и кажи играят ли оборотите? При подаване на газ колата забива обороти и се усеща неприятно придърпване което се отпушва към 2000-3000 оборота? Ако имаш тези симптоми - дросел. Отиваш на почистване, ако не се оправи - нов дросел, 70-100 паунда е втора ръка на ebay или към 600+ лв. нов.Освен това смени майстора - ако си плащаш какво значи "нямал време да погледне"?Провери и с компютърна диагностика отново - ако е дросел там ще пише.Поздрави! Е поне мога да се похваля, че не ми взе 1 стотинка( каза ми: Изтриването на грешка не е отремонтиране ). Относно оборотите преди имаше едно такова придърпване обаче е на 5 предавка никога на 2ра. А при потегляне просто тръгва доста бавно се едно тръгвам на 3а скорост или нещо от сорта, но не е придърпвала. Иначе благодария за мнението Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eevooo Публикувано 21 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2010 датчик на оборотите провериго ако е той ще ти излезе на компютъра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jamo Публикувано 21 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2010 Колегата е абсолютно прав, редовен проблем при този мотор. Сменяте датчика на Хол и всичко се оправя. При нас бяха абсолютно същите проблеми. Компютъра открива грешката безшпроблемно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tempest Публикувано 21 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 21 Септември 2010 Благодария колеги, още утре ще отида да проверя дано да е датчика, че какво ли не ми мина през ума Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarambuka Публикувано 23 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2010 Благодария колеги, още утре ще отида да проверя дано да е датчика, че какво ли не ми мина през ума Ама колега ти така и не каза закачал ли си я на диагностика?Защото моита кола се държи по същия начин но не набива никакви грешки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tempest Публикувано 24 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Септември 2010 Еми да при няколко 'диагностици' . Последния път дори излезе грешка свързана с количеството въздух примесено с горивото... нещо такова. Иначе може би наистина се оказа датчика на Хол ама тук в моя град няма кой да го смени ... пък няма и vaq com систма, която да покаже къде точно е грешката. И никой не смее да пипа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarambuka Публикувано 24 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2010 Еми да при няколко 'диагностици' . Последния път дори излезе грешка свързана с количеството въздух примесено с горивото... нещо такова. Иначе може би наистина се оказа датчика на Хол ама тук в моя град няма кой да го смени ... пък няма и vaq com систма, която да покаже къде точно е грешката. И никой не смее да пипа Ще следя темата с интерес .Ако разбереш какъв е проблема да не забравиш да споделиш? Аиде успех дано ти имаш поне касмет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jamo Публикувано 25 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2010 Колеги само да спомена, че когато проблема е в датчик на Хол, колата няма никакви симптоми на студен двигател. Симптомите се проявяват , като е загряла. И ако няма кой да диагностицира проблема , намерете някой приятел с голф 4 или а3 1.6 да ви услужи с датчика само да видите дали там е проблема. Този датчик се сваля и слага точно за 15 минути. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenic Публикувано 25 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2010 Колегата е абсолютно прав, редовен проблем при този мотор. Сменяте датчика на Хол и всичко се оправя. При нас бяха абсолютно същите проблеми. Компютъра открива грешката безшпроблемно.Да и при мен същата работа и аз го сменях все едно някой ме дърпаше за задната броня и ме пускаше,а и трудно палеше около 150 лв на бош,а имаше и някакви на 80 пак добри Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiA33 Публикувано 7 Март 2012 Доклад Share Публикувано 7 Март 2012 Здравейте,Изглежда имам същия проблем на A3 1.6 AKL бензин 98 г.- като загрее губи мощност и гасне...Понеже изобщо не съм в час какво къде е на тая кола, моля за малко съпорт.1. Кое трябва да се смени датчика на Хол или на коляновия вал? Или то е едно и също? 2. Къде се намира тоя датчик?3. Колко струва и откъде да си го купя, не държа да е оригинален или марков, важното е да се оправи колата.Благодаря на отзовалите се! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumen_kom Публикувано 14 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2013 Здравейте колеги и аз имам същия проблем само при загрял двигател (ауди а3 98 година). Къде се намира този датчик и дали става да сложа за проба от ауди а4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vali30 Публикувано 22 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2013 Здравейте, взех си ауди а3 1,6 бензин и възникна проблем не може да вдигне повече от 110 натискам газта и няма реакция на моменти придърпва колата иначе на празен ход няма проблем ходих на диагностика и ми казаха ламбсонда тази на двигатела защото има и на гърнето може ли да е тя?Ако някой може да помогне ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venksta Публикувано 23 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2013 Същият проблем и при мен,както при автора.2002г. 1.9TDI и днеска в голямата жега с пуснат климатик съм обикалял 50-60км градско и колата дигна ~110 градуса. В първия момента,като го видях се шашнах.На 2ра от 1200 до към 2000 обората има само форсиране без ускорение,като мине 2000 и изведнъж се отпушва и се изтрелва.И на другите скорости го има това но по малко..Оставих я за 2 часа,колко истина не знам...Запалих пак,показа 80гр. и за 2км ги направи 100гр., още 5км въртях,но не вдигна повече. Някакви идеи ?Не ми стиска да я карам така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pafkata Публикувано 14 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2016 моя проблем почна от гарнитура на глава вървеше много но но и много антифриз му губеше,смених я!след това не даржеше обороти като е студена смених гарнитурите на снукателите!след това смех датчика на разпределителния вал и заспа...но няма мощност както вървеше...наистина незнам какво им е...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Публикувано 15 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2016 Здравейте колеги наскоро си купих същата каручка и имам същите симптоми при по продължително каране при потегляне оборите се качват като луди двигателя ръмжи а скороста мърда все едно съм във вартбурга на дедо...нямам проблеми с оборотире бетон са между 850 и 950 температурата не мърда от 90 градуса всичко е както трябва видимо но скорост никаква докато не стигнат 30км/ч и тогава се отпушва проблема не е постоянен от 10 карания на 4 го има проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване