Jump to content

Топъл старт


nlm

Recommended Posts

Колегаа същият проблем както при теб направо не знам а топлия старт оправи ли го и как

С топлия старт никога несъм имал проблеми, дано и да нямам за в бъдеще :) Само сутрин имм проблем при първото палене и то когато температурите се повишиха и свещите спряха да се включват. Ако успея в неделя да си разреша проблема, ще пиша как съм го отстранил...

Успех...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги и аз от доста време се тормозя със същия проблем, трудно първоначално палене и през зимата и през лятото, на топъл старт нямя проблеми пали от раз, незнам от какво може да е. Подгряващите свещи ги смених, при температура под 7-8 градуса контролната лампа на свещите светва за около 8-10-12секунди което мисля че е нормално, както при топъл старт или топло време за около 1-2 секунди.С нов акомулатор съм 95ан, стартера добре върти, но при първоначално палене прави от 10 до 15 оборота докато запали. Дали сте е до центровка на ГНП както вие коментирахте по горе или смуче въздух от някаде и се връща горивото обратно назад ,за да пали така трудно първоначално???? от какво може да е ,помогнете ако знаете или разберете нещо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си реших проблема с нов акумулатор!Ако държиш при топъл двигател да пали от 1/4 оборот се прави софтоерна корекция на количеството гориво при палене.Няма значение ръчка или автомат!

При Опел с тези помпи тази опция е оставена като отключена, дали и при Ауди става толкова лесно? А другото за което се колебая е в това ли се корени проблема на 2.5тди??? При Опел много рядко съм чувал за случай с проблемен топъл старт :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги и аз от доста време се тормозя със същия проблем, трудно първоначално палене и през зимата и през лятото, на топъл старт нямя проблеми пали от раз, незнам от какво може да е. Подгряващите свещи ги смених, при температура под 7-8 градуса контролната лампа на свещите светва за около 8-10-12секунди което мисля че е нормално, както при топъл старт или топло време за около 1-2 секунди.С нов акомулатор съм 95ан, стартера добре върти, но при първоначално палене прави от 10 до 15 оборота докато запали. Дали сте е до центровка на ГНП както вие коментирахте по горе или смуче въздух от някаде и се връща горивото обратно назад ,за да пали така трудно първоначално???? от какво може да е ,помогнете ако знаете или разберете нещо

Колега, не е от центровката на ГНП, тъй като на мен ми направиха много добра центровка, колата започна да върви повече в ниските обороти, пушеците почти изчезнаха и за паркиране или преместване отпускам леко съединителя и колицата си врви сама, докато преди да се направи центровката по горе изброените признаци бяха много зле, тъй че си мисля, че не е до центровка на ГНП. Варианта с акомулатора още несъм го пробвал, защото в момента времето е шибано и не ми се занимава и си карам другата кола. Ако ти откриеш преди мен какъв е проблема и ако ми драснеш два реда на лично съобщение, как си го отстранил, ще съм ти много благодарен...

Успех... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай да оправим първо спирането,другите неща ги остави.Обади се да кажеш какви са ти плановете.След смяната на клемореда промяна няма ли/?с паленето ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай да оправим първо спирането,другите неща ги остави.Обади се да кажеш какви са ти плановете.След смяната на клемореда промяна няма ли/?с паленето ?

Ми за мое съжаление, няма промяна след смяната на клемореда... :bia::lol:

За Петък още немога да кажа точно, но ще се опитам да се измъкна. Аз още несъм ходил до Спас, рпосто не ми остава никво време. Вчера си оправих осветлението на термометъра и си го сложих сам :lol: и най после си имам светещо табло и сичко си е ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Варианта със слаб акомулатор отпада :flehan: Причината не е в акомулатора. В момента съм с чисто нов "BOSCH S5 Silver" и колата пак пали адски трудно и така продължавам да се лутам в мъглата :flehan::wall::wall::bia::hilezh::flehan: Някви други идеи от какво може да е? Чух за варианта горивото да ми падало, но незнам кво значи това и как да разбера дали е това... :wall::wall::wall: Писна ми вече, на ръба съм да си прережа вените...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама горе на няколко места пише, че слаб акумулатор може да е причина за проблем с топлия старт. То и самата тема е за топлия старт.

При теб случая е съвсем друг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Варианта със слаб акомулатор отпада :D Причината не е в акомулатора. В момента съм с чисто нов "BOSCH S5 Silver" и колата пак пали адски трудно и така продължавам да се лутам в мъглата :D:)B):)B):D Някви други идеи от какво може да е? Чух за варианта горивото да ми падало, но незнам кво значи това и как да разбера дали е това... :D:wall::wall: Писна ми вече, на ръба съм да си прережа вените...

да колега и аз така мисля, всичките по горе препятствия които си описал за труден студен старт и аз ги отстраних но промяня няма и нямя. Мисля че е наред да се провери горивната система дали не смуче въздух от някаде. Аз лично си мисля че нафтата се връща обратно от филтъра към резервоара, защото клапанчето което е на филтъра за обратната нафта като го извадих пропуска въздух и в двете посоки а би триабвало само в едната. Не е ли логично от там да се изтича обратно нафтата - от помпата към филтъра през клапанчето и към резервоара. Не би ли трябвало нещо да я задържа нафтата в този участък от помпата до филтъра.Само това остана колега - не задържа нафта в маркучите и помпата и си въртим на стартер докато подкачи. Незнам дали си въобразявам но и аз вече ще откача, още повече че не сам и в БГето и тук ниама нищо за дизели като нашите съответно и специалисти които да ти решат проблема. Вие какво мислите, какъв може да е проблема за този труден студен старт. Ако знаете или научите нещо пишете моля ви..??..??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво трябва да ви напишем? То и само с гадене и гледане не става!

Дали се връща горивото. Много ми е интересно как някой го употребяват без да разбират какво значи това. Има се предвид, че в горивопровода(тръбите и маркучите) в който нафтата се движи се засмуква въздух. Демек тази система трябва да бъде "херметизирана". Когато вътре се просмуква въздух херметизацията се нарушава, и влиза въздух. Въздуха в "горивната" уредба(ГНП, дюзи, горивопроводи) е фатална за правилната работа на дизеловия двигател. Как да разберете при вас има ли го този проблем??? Отивате до близкия магазин за авточасти, и си купувате прозрачен горивен маркуч(подобен на шлаух, но мек). Избирате къде да срежете горивния маркуч захранващ нафтовата помпа(ГНП-то). Внимателно монтирате прозрачния маркуч, като трябва да бъде монтиран така че да не смуче въздух от неговите снадки!!! След това отивате да палите, но това няма да стане без проблем, защото веднага ще разберете какво значи да има въздух в системата :zustimm: . Е като я запалите и поработи 2 минути се предполага, че вече въздух в горивната уредба няма. Така оставяте колата до следващата сутрин. На сутринта отивате при колата и отваряте капака. Поглеждате предварително монтирания маркуч. Ако вътре има гориво, значи проблема ви не е "падане на горивото" и "смучене на въздух" вече 1 000 000% сигурно. Като го направите, и каже че не е това проблема при вас НИЕ колегите ще можем да ви помогнем МНОГО по-точно и коректно.

-За студен старт!!! Диагностика, после най-лесното ПОГРЕВКИ. После идва ли напрежение да ги захранва. После горе описаната процедура с проверка за "разхерметизиране". После отивате за проверка на центровката на ГНП-то. Тука някъде ако отговаря и е безупречна по изброено до тука е хубаво да се премери една "компресия". Ако и на нея сте перфектни според мен може да се обвинят дюзи(когато не са за комън рейл проверката е изгодна, също и провилактиката). Ако и след това има проблем, и ГНП-то ви е електронно може да има софтуеърни недомислици. Ако все още не сте я продали ПРОДАВАЙ ТЕ!!! :birthday::hilezh:

-За топъл старт!!! Диагностика, ако колата не покаже никакви забележки в НИЩО вече имате истински казус. Самата диагностика за такъв проблем, и ефекта да се разбере какво е проблем зависи почти 99% от това което знае лицето извършващо диагностиката. Приемете че това е въпрос с повишена трудност. За сигурно излекуване на проблема се правят част от процедурите за студен старт. Като може да се почне от подгряване, центровка, дюзи, евентуално сваляне за проверка на ГНП-то(нмо това не е безобидно, и евтино). Вече според това дали говорим за по-стар дизелов двигател, или по-нов такъв има още една страница подточки който да се изброят....а не мога да обясня всичко...... :stupid:

Тези който не разбраха нищо от това дето съм написал да отидат на СЕРВИЗ, тези дето ме разбраха нека питат тук. Ако мога ще помогна.

ПП - На ЛС някой ме пита. Колеги с 2.5 в6 ТДИ. Хубава помпа на тези мотори е същата за Опел. Когато се влезне в ЕКЮ-то на мотора с диагностичен уред вътре има оставено меню от което да се коригират някой неща. Едно от тези неща е "впръскано стартово количество". ЗА него ви питам има тази опция? Горе колега предполага, че ако го увеличим е редно да подобрим старта и топъл, и студен.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Тази сутрин направих опита както ми казаха, а именно преди да запаля откачих датчика за студения старт, който се намира над термостата, след това дадох на контакт и свещите се включиха. Греяха около 7-10 сек. и след това както чукнах стартера, колата запали, така запали все едно е топъл двигателя... Също така преди да запаля отново проверих горивната системата за въздух в участъка след филтъра до ГНП-то и отново нямаше "грам" мехурче, интересното е, че вчера вечерта на топъл двигател имаше едно много-малко мехурче...???? Защо пък на топъл двигател има, а на студен няма...???

И да Ви попитам, какво трябва да направя, за да започне колата да ми пали нормално със закачен датчик за студения старт...?

Какво трябва да ви напишем? То и само с гадене и гледане не става!

Дали се връща горивото. Много ми е интересно как някой го употребяват без да разбират какво значи това. Има се предвид, че в горивопровода(тръбите и маркучите) в който нафтата се движи се засмуква въздух. Демек тази система трябва да бъде "херметизирана". Когато вътре се просмуква въздух херметизацията се нарушава, и влиза въздух. Въздуха в "горивната" уредба(ГНП, дюзи, горивопроводи) е фатална за правилната работа на дизеловия двигател. Как да разберете при вас има ли го този проблем??? Отивате до близкия магазин за авточасти, и си купувате прозрачен горивен маркуч(подобен на шлаух, но мек). Избирате къде да срежете горивния маркуч захранващ нафтовата помпа(ГНП-то). Внимателно монтирате прозрачния маркуч, като трябва да бъде монтиран така че да не смуче въздух от неговите снадки!!! След това отивате да палите, но това няма да стане без проблем, защото веднага ще разберете какво значи да има въздух в системата :wub: . Е като я запалите и поработи 2 минути се предполага, че вече въздух в горивната уредба няма. Така оставяте колата до следващата сутрин. На сутринта отивате при колата и отваряте капака. Поглеждате предварително монтирания маркуч. Ако вътре има гориво, значи проблема ви не е "падане на горивото" и "смучене на въздух" вече 1 000 000% сигурно. Като го направите, и каже че не е това проблема при вас НИЕ колегите ще можем да ви помогнем МНОГО по-точно и коректно.

-За студен старт!!! Диагностика, после най-лесното ПОГРЕВКИ. После идва ли напрежение да ги захранва. После горе описаната процедура с проверка за "разхерметизиране". После отивате за проверка на центровката на ГНП-то. Тука някъде ако отговаря и е безупречна по изброено до тука е хубаво да се премери една "компресия". Ако и на нея сте перфектни според мен може да се обвинят дюзи(когато не са за комън рейл проверката е изгодна, също и провилактиката). Ако и след това има проблем, и ГНП-то ви е електронно може да има софтуеърни недомислици. Ако все още не сте я продали ПРОДАВАЙ ТЕ!!! :wub:;)

-За топъл старт!!! Диагностика, ако колата не покаже никакви забележки в НИЩО вече имате истински казус. Самата диагностика за такъв проблем, и ефекта да се разбере какво е проблем зависи почти 99% от това което знае лицето извършващо диагностиката. Приемете че това е въпрос с повишена трудност. За сигурно излекуване на проблема се правят част от процедурите за студен старт. Като може да се почне от подгряване, центровка, дюзи, евентуално сваляне за проверка на ГНП-то(нмо това не е безобидно, и евтино). Вече според това дали говорим за по-стар дизелов двигател, или по-нов такъв има още една страница подточки който да се изброят....а не мога да обясня всичко...... :hilezh:

Тези който не разбраха нищо от това дето съм написал да отидат на СЕРВИЗ, тези дето ме разбраха нека питат тук. Ако мога ще помогна.

ПП - На ЛС някой ме пита. Колеги с 2.5 в6 ТДИ. Хубава помпа на тези мотори е същата за Опел. Когато се влезне в ЕКЮ-то на мотора с диагностичен уред вътре има оставено меню от което да се коригират някой неща. Едно от тези неща е "впръскано стартово количество". ЗА него ви питам има тази опция? Горе колега предполага, че ако го увеличим е редно да подобрим старта и топъл, и студен.

Благодаря за препоръките колега и се извинявам, че тука пусках запитванията...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен при топлия старт ми дава нещо си регулатор количество гориво дефлектирал клапан ли какво там какво е това колеги?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега това на каква диагностична система ти го показва на bosch ли ? защото аз имам същата грешка но на vagcom ми излиза грешка на аванса на помпата също имам проблем с топлия старт но по-големия проблем е че при мен колата не върви а направо е гробница !!!при тебе как е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

този регулатор на горивото е 500 кинта намира се на помпата ,ако е тои лошо ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте,предварително се извинявам,че непрочетох всички мнения и може да се дублирам с някой,но преди два дни си реших проблема с трудното палене при топъл двигател и гаранционен акомулатор.Свалих стартера,смених трите втулки,почистих редуктора,статора и ротора ги прозвъних за пробив и също ги почистих.След това смазах редуктора и сглобих стартера.Сега колата,топла или студена пали без проблем.Затова искам да БЛАГОДАРЯ на този форум,че го има и благодарение на него разбрах,че на двигателя ми трябват поне 250 оборота при стартиране за да се впръска гориво и да запали.БЛАГОДАРЯ на всички които пишат и изказват мнението си!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, помогнете и на мен... :hilezh:

Колицата ми продължава да не пали на студено, смених и датчика,който се намира над термостата(смисъл на другия маркуч над термостата)и пак неще да запали лесно сутрин... от какво може да е... Интересното е, че когато откача буксата на датчика преди да запаля, след това се качвам, давам на контакт и подгряването на свещите се включва и тогава колата пали отраз, но когато не откача буксата на датчика(т.е. да излъжа компа, че навън е адски студено), колата неще да запали...

Моля, помогнете ми, че вече не се издържа така... :lol::lol::help:

Здравейте,предварително се извинявам,че непрочетох всички мнения и може да се дублирам с някой,но преди два дни си реших проблема с трудното палене при топъл двигател и гаранционен акомулатор.Свалих стартера,смених трите втулки,почистих редуктора,статора и ротора ги прозвъних за пробив и също ги почистих.След това смазах редуктора и сглобих стартера.Сега колата,топла или студена пали без проблем.Затова искам да БЛАГОДАРЯ на този форум,че го има и благодарение на него разбрах,че на двигателя ми трябват поне 250 оборота при стартиране за да се впръска гориво и да запали.БЛАГОДАРЯ на всички които пишат и изказват мнението си!

Браво колега, лека и безаварина... :bia:

Редактирано от Миркоо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При моя проблем с паленето,аз също вадех буксата на температурния датчик,свещите нагряваха постоянно изчаквах 7-8сек. и палех.След като заработи двигателя включвах буксата отново.Колегите ми се майтапеха,че такъв дизел не са виждали:зимата да пали,а лятото не.Стартера ми въртеше но явно с по-малки обороти,но след като го ремонтирах всичко си дойде на място.Колега прегледай най-напред: акомулатора,масовите кабели акомул.-купе и купе-двигател след това и стартера и ако няма ефект тогава вече го включи за диагностика.Успех!!!

Редактирано от vanko66
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При моя проблем с паленето,аз също вадех буксата на температурния датчик,свещите нагряваха постоянно изчаквах 7-8сек. и палех.След като заработи двигателя включвах буксата отново.Колегите ми се майтапеха,че такъв дизел не са виждали:зимата да пали,а лятото не.Стартера ми въртеше но явно с по-малки обороти,но след като го ремонтирах всичко си дойде на място.Колега прегледай най-напред: акомулатора,масовите кабели акомул.-купе и купе-двигател след това и стартера и ако няма ефект тогава вече го включи за диагностика.Успех!!!

Проблема с акомулатора отпадна още одавна, за кабели несъм се сещал, но виж за стартера, несъм подозирал, че може да е от него... Ще го закарам на жичка джий да я погледнат, а кво точно да им кажа да гледат по кабелите...? И како да им кажа за стартера, смисъл кво да му направят...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш познат вземи кабели и подай ток и от другата кола. Така евентуално ще получиш по-високи обороти на стартер от което се предполага да палиш лесно.

ПП - Ако след горното упражнение запалиш, може стартера ти да е за втулки, и почистване на редуктора. От тях той може да не развива максималните си обороти при въртене на мотора. Както каза колегата ако ГНП-то не впръсква под 250 оборота на мотора е съвсем възможно да не палиш. За мен е много малко вероятен проблема, но не и невъзможен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш познат вземи кабели и подай ток и от другата кола. Така евентуално ще получиш по-високи обороти на стартер от което се предполага да палиш лесно.

ПП - Ако след горното упражнение запалиш, може стартера ти да е за втулки, и почистване на редуктора. От тях той може да не развива максималните си обороти при въртене на мотора. Както каза колегата ако ГНП-то не впръсква под 250 оборота на мотора е съвсем възможно да не палиш. За мен е много малко вероятен проблема, но не и невъзможен.

А според теб от какво друго може да е...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не мога да кажа еднозначно и точно. Ако си убеден в центровката на мотора, просто почти нямам идея какво може да бъде. Често ми се случва да виждам температура на горивото около 80 градуса което не е реално. Тя не е редно да заема такива стойности. Датчика обаче бил в ГНП-то и не е лесен за смяна. А самия датчик определя и коректната работа на динамичния аванс. Все пак центровката се прави именно според температура на горивото. При ТДС на БМВ при разтегната верига не пали топла колата, защото губи центровка :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не мога да кажа еднозначно и точно. Ако си убеден в центровката на мотора, просто почти нямам идея какво може да бъде. Често ми се случва да виждам температура на горивото около 80 градуса което не е реално. Тя не е редно да заема такива стойности. Датчика обаче бил в ГНП-то и не е лесен за смяна. А самия датчик определя и коректната работа на динамичния аванс. Все пак центровката се прави именно според температура на горивото. При ТДС на БМВ при разтегната верига не пали топла колата, защото губи центровка :hilezh:

ами... за центровката кво да ти кажа, просто се доверявам на човека, който я прави и толкова... аз лично не разбирам, но ми направи впечатление следното: преди време, когато го имах тоя проблем, майстора при който хода обикновенно, даде аванс на помпата и се оправи колата, но в компа се появи няква грешка(не си спомням каква)но той ми обясни просто, че помпата се сърдела щото й бил много аванса... да, голям аванс, но палеше, сега според buzzi-Пепи, помпата е центрована както трябва, а освен това колата започна да върви по хубаво в ниските обороти и черния пушек зад мене изчезна на 95%...

Аз нямам против и ти да я погледнеш, ако рабзбираш и имаш желанието, за да си кажеш и ти мнението, че вече ще откача :rotcol::flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оф,дано намерите решение за паленето ,все си мисля че нещо не е наред но какво ? :bia:

ако може да се провери зацепването би било добре и от там да се почне,ма трябва някой който добре познава този агрегат ,само техника не се иска трябва и опит да имаш.Следя темата дано колегата помогне на МИРКО. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...