hangman_real Публикувано 26 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2010 Колеги въпроса ми е следния: в момента колата е с 5w-30 longlife 3. това масло ми го дават от ауди (англия) за моя автомобил и колата си го похапва доста стабилно ) така всезнаиния проблем на 2.0л. Та въпроса ми е следния ако сменя маслото с 10w-40 ще намаля ли горенето на маслото. Само да уточня че не говоря за решение на проблема тъй като такова няма )) а само дали ще има някакъв резултат. Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zeroday Публикувано 26 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2010 Колеги въпроса ми е следния: в момента колата е с 5w-30 longlife 3. това масло ми го дават от ауди (англия) за моя автомобил и колата си го похапва доста стабилно ) така всезнаиния проблем на 2.0л. Та въпроса ми е следния ако сменя маслото с 10w-40 ще намаля ли горенето на маслото. Само да уточня че не говоря за решение на проблема тъй като такова няма )) а само дали ще има някакъв резултат. МерсиПробвай с 15w50 смятам е по-добрия варянт. Но изискванията по стандарта трябва да са 1 към 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hangman_real Публикувано 26 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2010 забравих да спомена че колата е на 115 000 мили коетоще рече към 180 000км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GKotov Публикувано 26 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2010 Значи имай предвид,че колата вече има някакви хлабини по цилиндрите м/у сегментите и ризите,така че е редно да караш с малко по дебело масло.Но съяо така ако имаш за смяна гумички на клапаните и колата пуши синьо това няма да го оправиш с дебелината на маслото.Също така да то кажа че минеш ли на минерално масло (15W40) не можеш да се върнеш на синтетика или плу-синтетика,защото се пресича.Но определено тази кола на тези километри не е за пълна синтетика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 26 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2010 Гледай само да отговаря на заводските предписания за този мотор! Другото е въпрос на финанси. Едва ли ще намалиш разхода на масло ако минеш на полусинтетика или минерално масло, освен да прецакаш двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
honda_plamen Публикувано 26 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2010 тоя двигател е измислен да гори масло и наи бьрзо го спира немеца от производство Аз сьм с 1.8Т и проблеми няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 26 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2010 5W40 или 5W50....хубава синтетика. Да не ти минават мисли за минерални простотии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anatolias Публикувано 26 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2010 Карам ADR на много повече от 180х. км. и от 10W40 минах на 0W40. До момента съм изминал 3х. км. нямам проблеми за сега. Не си прави експерименти с двигателя, не е за минерално. Прочети малко повече за маслата и какво значат цифрите преди "W", т.е студен старт и достигане на работна температура на двигателя. От полусинтетиката на пълната синтетика двигателя е по-тих и повдигачите се кротнаха. Имаш стандарт, на който трябва да отговаря маслото за твоя двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Silicon Публикувано 27 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2010 Притежавам същия автомобил на същите километри. Слагам само оригиналното масло от ПоршеБГ - 5W-40. Пълна синтетика е и не е LongLife. Гори ми приблизително 1л. на 3000 км. Аз си купувам 5л. туба за доливане, която ми стига за малко повече от 15 000 км. Съветът ми е да не слагаш полусинтетично или минерално масло. Пробвай на следващата смяна вместо 0W-30 да сложиш 5W-40 и виж дали има някаква разлика. С каква скорост ти го гори в момента? Какво количество приблизително доливаш на 1000 км.? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hangman_real Публикувано 27 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2010 Притежавам същия автомобил на същите километри. Слагам само оригиналното масло от ПоршеБГ - 5W-40. Пълна синтетика е и не е LongLife. Гори ми приблизително 1л. на 3000 км. Аз си купувам 5л. туба за доливане, която ми стига за малко повече от 15 000 км. Съветът ми е да не слагаш полусинтетично или минерално масло. Пробвай на следващата смяна вместо 0W-30 да сложиш 5W-40 и виж дали има някаква разлика. С каква скорост ти го гори в момента? Какво количество приблизително доливаш на 1000 км.?Колега автомобила го притежавам отскоро и не мога да кажа точно колко гори на 1000км но в края на другата седмица ми предстои пътуване към България, така че точно ще добия по-ясна представа и ще споделя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 27 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2010 .....Гори ми приблизително 1л. на 3000 км. Аз си купувам 5л. туба за доливане, която ми стига за малко повече от 15 000 км. ...... Баси! Извинявайте за офтопика, Колега ами то има ли смисъл да го сменяш въобще?Тоя двигател е някво страшно недоразумение. Незнам що се занимавате с него?Аз бих го продал още след първите 3000км. По темата:Не минавай на полусинтетика,карай си я с пълна.Аз бих пробвал с друга марка масло, но пак пълна сиснтетика.Не че ще спре да гори масло по-скоро може да го понамали... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Silicon Публикувано 28 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2010 Дали има смисъл да го сменям - не знам. Гледам да си поддържам колата по устав и си го сменям всяка година (изминавам по-малко от 15 000 км годишно).Защо се занимавам с него ли? Ами защото колата не е само двигател, нали? Когато я купувах ми хареса това, че автомобилът е с доста прилично количество екстри, и в много добро състояние. Предичният собственик го беше обслужил напълно, показа ми всички фактури от Порше БГ и по всичко се личеше, че се беше отнасял към колата си с грижата на добър стопанин, което ми беше достатъчно да взема решение. Знаех за проблема с маслото, бях чел дори и руския форум и въпреки това си купих колата. И не съжалявам въобще Колата е много запазена и си върви и вози чудесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 1 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2010 Имам един приател в Англия с такъв мотор но автоматик и той не сменя масло защото винаги е ново....каза, че на 300 мили (500км.) долива по 1 литър ужас направо незнам какво да ти кажа освен че не си единствен!!! (ако това те успокоява) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pumpel Публикувано 2 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2010 Е, наистина сме много...И аз карам същия мотор и какво ли не сам пробвал... харчи си да му се невиди.Казаха ми че със мяна на сегменти се пооправяло, но това си е сериозна стъпка и май не е ясно дали няма само да е безсмислено хвърляне на пари. Аз вече свикнах с доливането, само не мога да свикна с жълтата лейка на дисплея, който ми излиза... Не е датчик, защото се оказа че за да се махне трйбвало да се долее повече от 500гр. масло иначе не отчитала и сле д 40-60 км на дисплея пак излиза тази лейка. Сега съм решил да почета дали с vag-a не трябва да се прави нещо като зануляване или и аз незнам какво за да се ресетне датчика за ниво на масло.Аки някой знае нещо - нека пише...Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zeroday Публикувано 24 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2010 тоя двигател е измислен да гори масло и наи бьрзо го спира немеца от производство Аз сьм с 1.8Т и проблеми нямаБързо бързо , колко да е бързо от 2001-до 2007..ако му викаш бързо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване