Jump to content

Много проблеми на Audi 80 1.8 S


Ivan70

Recommended Posts

Колеги,изведнъж много проблеми ми излязоха на главата. Вчера почна кромилото и цялата предница при 100-110 км да тресе . Колега ме посъветва да видя дали някой болт не е разхлабен , но не е от това. Днес колата почна да качва обороти (на 1000 стои) . Снощи валя и когато днес почнах да паля колата не запали от първия път , и впоследствие започна да пригасва по пътя . Мисля си ,че може да е конденз ,но до сега след дъжд не съм имал този проблем .

Имам я от 8 години и не ми е правила проблеми . Само една бензинова помпа съм сменял и едни амортисьори .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тропането...първо свали джантите и изчисти всичката кал и боклуци,които са полепнали по тях,после на баланс машината за проверка.Ако са наред,отиваме на дискове.Провери ги да не са криви и те,макар,че ако са криви това биене ще го има повече при спиране.После обстоен преглед на цялата предница.Най-добре на подемник или канал да я качиш и с щанга да провериш де що има тампони.Обърни внимание на шарнирите и кормилните накрайници.Общо взето няма да се плашиш.Направи си една проверка и всичко ще излезе.

За паленето-99% съм убеден,че се е намокрил кабел и като изсъхне ше се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха, да ти има човек проблемите за 8 год. с тази кола :flipoff: Не се плаши това са нормални ядове, че не са и скъпи даже. Иска си елементарно обслужване колицата.....Я да духнеш гарнитура или да ти изтропа друго по мотора, тогава си е беля <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И от време на време да си попреглеждаш колицата а не да чакаш да се разтропа нацяло :rolleyes: Аз карам същия модел също от 8 г.Оня ден дадох 100лв.за нови свещи , кабели , дистрибуторна капачка и палец.Хич не ми беще момента за даване на тези пари ама колата взе да прекъсва и...айде на доктор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти имам проблемите...Ама то човек като само кара и не влага нищо рано или късно става така...200 лв най-много и си пак в играта...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите са те напътили правилно.

Аз обаче не се сдържам и ще съм малко офф.

Пичове с Б5-ци, сега нали разбирате защо 80-ките са по-истински коли?!!! 8 години само каране и чак тогава евентуален ремонт за не повече от 100-150лв! :hilezh: Па вие си разправяйте че лисицата не стигала гроздето и тем подобни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам че ще утрепя рибата с този въпрос но когато колата си работи каква подръжка й трябва ? (признавам че нищо не разбирам и освен течност за чистачките друго не знам как се сменя)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E, ти вярно утрепа рибата. Има неща, които и да работят, в даден момент трябва да се подменят превантивно. Масла, ремъци, ролки ей такива ти ми работи. Тези, които изброих се сменят на определн пробег или след изминал период от време, а много други се сменят просто когато им дойде времето: накладки, дискове, тампони, шарнири, накрайници, амортисьори и т.н. Та хич да не е, има какво да се поддържа на една кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...