Ivan70 Публикувано 26 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2010 Колеги,изведнъж много проблеми ми излязоха на главата. Вчера почна кромилото и цялата предница при 100-110 км да тресе . Колега ме посъветва да видя дали някой болт не е разхлабен , но не е от това. Днес колата почна да качва обороти (на 1000 стои) . Снощи валя и когато днес почнах да паля колата не запали от първия път , и впоследствие започна да пригасва по пътя . Мисля си ,че може да е конденз ,но до сега след дъжд не съм имал този проблем . Имам я от 8 години и не ми е правила проблеми . Само една бензинова помпа съм сменял и едни амортисьори . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 26 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2010 За тропането...първо свали джантите и изчисти всичката кал и боклуци,които са полепнали по тях,после на баланс машината за проверка.Ако са наред,отиваме на дискове.Провери ги да не са криви и те,макар,че ако са криви това биене ще го има повече при спиране.После обстоен преглед на цялата предница.Най-добре на подемник или канал да я качиш и с щанга да провериш де що има тампони.Обърни внимание на шарнирите и кормилните накрайници.Общо взето няма да се плашиш.Направи си една проверка и всичко ще излезе.За паленето-99% съм убеден,че се е намокрил кабел и като изсъхне ше се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 26 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2010 Ха, да ти има човек проблемите за 8 год. с тази кола Не се плаши това са нормални ядове, че не са и скъпи даже. Иска си елементарно обслужване колицата.....Я да духнеш гарнитура или да ти изтропа друго по мотора, тогава си е беля Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan70 Публикувано 26 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2010 Blaodarq na "akulata" za razqsnenieto . A do tanuco : prosto izvenduj mnogo raboti se strupaha i si oshashkah malko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 26 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2010 Цаката е каквото и да става да не се шашкаш и да бъдеш спокоен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanmp Публикувано 27 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2010 И от време на време да си попреглеждаш колицата а не да чакаш да се разтропа нацяло Аз карам същия модел също от 8 г.Оня ден дадох 100лв.за нови свещи , кабели , дистрибуторна капачка и палец.Хич не ми беще момента за даване на тези пари ама колата взе да прекъсва и...айде на доктор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 27 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2010 Да ти имам проблемите...Ама то човек като само кара и не влага нищо рано или късно става така...200 лв най-много и си пак в играта... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 27 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2010 Колегите са те напътили правилно.Аз обаче не се сдържам и ще съм малко офф.Пичове с Б5-ци, сега нали разбирате защо 80-ките са по-истински коли?!!! 8 години само каране и чак тогава евентуален ремонт за не повече от 100-150лв! Па вие си разправяйте че лисицата не стигала гроздето и тем подобни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 27 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2010 Ама им го каза тоя път Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 27 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2010 Е сега дойде време за тотален ребилд Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sacheto Публикувано 27 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2010 Ето за това се ориентирам за втора кола само,че Б3 :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanmp Публикувано 28 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2010 Там е истината.И ако е карбуратор-слагаш и газ и шапка на тояга Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
del22 Публикувано 1 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2010 Знам че ще утрепя рибата с този въпрос но когато колата си работи каква подръжка й трябва ? (признавам че нищо не разбирам и освен течност за чистачките друго не знам как се сменя) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 1 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2010 E, ти вярно утрепа рибата. Има неща, които и да работят, в даден момент трябва да се подменят превантивно. Масла, ремъци, ролки ей такива ти ми работи. Тези, които изброих се сменят на определн пробег или след изминал период от време, а много други се сменят просто когато им дойде времето: накладки, дискове, тампони, шарнири, накрайници, амортисьори и т.н. Та хич да не е, има какво да се поддържа на една кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване