Jump to content

Загуба на Антифриз


SATURN

Recommended Posts

Здравейте!

Аз съм нов във форума и почти нищо не разбирам от двигатели.

Притежавам Ауди 80 1.8 S бензин 1989 г. чист карбураторт.

Преди три месеца ми спука радиатора на парното и го смених сам (голям гърч), защото като чух каква цена искат в сервиза направо се отказах.

Въпреки това колата продължава да губи охладителна течност.

Интересното е, че не е равномерно, грубо около 300- 500 мл. на 1400-2000 км.

Видимо никъде не виждам теч по маркучи връзки и т.н.

Възможно ли е да е от гарнитура на главата?

Маслото е ОК не си промрнило цвета.

Моля за съвет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом маслото остава непроменено и под колата няма никакви видими следи от течове...оства пак радиаторчето да тече някъде в купето....огледаи се за мокро след по дълго пътуване...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом маслото остава непроменено и под колата няма никакви видими следи от течове...оства пак радиаторчето да тече някъде в купето....огледаи се за мокро след по дълго пътуване...

За съжаление не мога да разбера, защото след като смених радиаторчето нямах време да закарам да изперат колата и сега продължава да е доста мокро и мазно от антифриза под стелката на шофьорското място.

И аз зе замислих на този вариант но не ми се струва логично. Радиаторчето е чисто ново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зад главата на двигателя има едно пластмасово фланче, от което излиза маркуч и отива в радиаторчето на парното. Пипни с пръс под него и виж дали има влага. При мен от там доста време ми течеше горе- долу същото количество дето споменаваш. Течността от там се стича директно върху изпускателните тръби и се изпарява. Успех....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Аз съм нов във форума и почти нищо не разбирам от двигатели.

Притежавам Ауди 80 1.8 S бензин 1989 г. чист карбураторт.

Преди три месеца ми спука радиатора на парното и го смених сам (голям гърч), защото като чух каква цена искат в сервиза  направо се отказах.

Въпреки това колата продължава да губи охладителна течност.

Интересното е, че не е равномерно, грубо около 300- 500 мл. на 1400-2000 км.

Видимо никъде не виждам теч по маркучи връзки  и т.н.

Възможно ли е да е от гарнитура на главата?

Маслото е ОК не си промрнило цвета.

Моля за съвет.

Благодаря Ви!

Ще проверя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи, при мен проблема беше долу-горе като твоя - смених го с ново и след един месец пак , излезе менте радиаторчето, а за труда в Карнобат е 35лв смяната. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи, при мен проблема беше долу-горе като твоя - смених го с ново и след един месец пак , излезе менте радиаторчето, а за труда в Карнобат е 35лв смяната. :bia:

И това е възможно да е менте.

На мен в София ми иискаха 100 или 120 лв. (не си спомням добре) само за труд и отделно 50 или 60 лв. за радиаторчето.

Аз си купих радиаторчето за 45 лв. и си играх два дена. Един ден разглабяне и разходка за търсене на радиоторче и на вторият ден сглабяне.

Лошото е, че изолацията на клапите които регулират подаването на въздуха на парното се разпаднаха(някъкъв дунапрен) и аз ги оставих така защото се бях изнервил. Сега имам проблем с парното.

Кото го пусна не мога да насочвам на къде да духа. Явно пак ми предстои процедура по разглабяне на цялото табло за да им лепна по една изкуствена кожа както четох някъде из форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спомни си като се спука радиаторчето колото вдигна ли температурата. аз така преди време скъсах водно съединение и независимо че спрях веднага, гарнитурата на главата сдаде багажа - стелката даже и не влезе в червената зота. като отворих главата гарнитурата имаше пукнатина с размерите на косъм. Виж отзад дали излиза бял пушек, при заглят двигател дима трябва да е прозрачен. Някои антифриза не пресичат маслота, следи нивото му, ако се вдикне - сваляй глава и сменяй гарнитура веднага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има газ колата загубата на антифриз ти идва от изпарителя! И на мойто ауди е така! Всички маркучи и радиатори са нови, няма течове, но загубата е на 2000-3000 км по около 500 мл! Карай и доливай от време на време! Спокойно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има газ колата загубата на антифриз ти идва от изпарителя! И на мойто ауди е така! Всички маркучи и радиатори са нови, няма течове, но загубата е на 2000-3000 км по около 500 мл! Карай и доливай от време на време! Спокойно!

Да на газ съм. Абсолютно сигурен ли си, че това е нормално?

Пушека койта излиза от аспуха е бял почти непрекъсанто и аз се замислях над варианта да отварям главата на двигателя и да сменям гарнитура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спомни си като се спука радиаторчето колото вдигна ли температурата. аз така преди време скъсах водно съединение и независимо че спрях веднага, гарнитурата на главата сдаде багажа - стелката даже и не влезе в червената зота. като отворих главата гарнитурата имаше пукнатина с размерите на косъм. Виж отзад дали излиза бял пушек, при заглят двигател дима трябва да е прозрачен. Някои антифриза не пресичат маслота, следи нивото му, ако се вдикне - сваляй глава и сменяй гарнитура веднага.

Не ми е загрявала колата просто непрекъсанто доливах антифриз доката разбера какво е (около седмица). Почти не прекъсанто излиза бял пушек, но не е наситен. Маслото не се вдига напратив падна му нивото много малко след последната смяна. Изминал съм с него не по- вече от 3000 - 4000 км.

И аз се замислям над варианта да сменям гарнитура на главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...