Мирослав Публикувано 16 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2010 Проблема ми е следния: при загрял (сравнително) мотор изгася колата(както ми се случи тая вечер на бензиностанцията) и тръгна да паля,нещо не иска..а днес и в движение ми огасна.Смяната на горивния филтър дали ще оправи нещата,защото въздушния не успя.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 17 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2010 Най вероятно е проблем в ГНПто... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав Публикувано 17 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2010 Най вероятно е проблем в ГНПто...Много се надявам да не си прав... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TaHkePa Публикувано 17 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2010 Може да е и ЕКУ да не е чипвано и да са сложени някакви "красиви" цокли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав Публикувано 17 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2010 Може да е и ЕКУ да не е чипвано и да са сложени някакви "красиви" цоклине,чипове е нямало..единствено малко предварение от помпата е давано от предишния собственик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TaHkePa Публикувано 18 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2010 е кажи от кой град си поне, да те опътим при кой да отидеш да ти я оправи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 18 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2010 Аз мисля, че е реле 109 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alek240 Публикувано 18 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2010 А като загасне и се опиташ да запалиш, светва ли ти реотанчето? Ако не свети - 99% реле 109. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав Публикувано 18 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2010 От Ямбол съм,а реотанчето по принцип не си свети и бях много учуден като я взех,но случайно един ден открих едно скрито копче,което го включва.Проблема обаче е че оствя ли го на вкл положение след това колата променя оборотите си т.е. трябва след като запаля да го изкл.Нямам идея защо е слагано..може би датчика за температурата се е прецакал и го е побългарявал..наистина нямам идея.А забелязах също така и че в маркучетата през които преминава нафтата има балончета т.е. въздух,нормално ли е това незнам..просто гадая. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anatoli83 Публикувано 18 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2010 Гледай да си оправиш този въздух в системата. На мен много ядове брах с него, докато не го оправих. Повечето скоби на маркучите за гориво бяха за смяна и едно О-пръстенче, което е на горивния филтър за обратната нафта. Но не ми е гаснала колата, само прекъсваше и сутрин палеше трудно, докато не качи нафта.Хайде успех и да да кажеш какво е било Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав Публикувано 18 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2010 мерси колега,а за паленето сутрин нямам никакви проблеми а и вече 2 дни не е направило проблем да гаснее ама..а това прословуто реле 109 ако може някой да ми обясни къде е точно,че днес цялата кола разглобих..е не го видях.Бушониерата свалих,кората под кормилото...е няма и няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TaHkePa Публикувано 19 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2010 Не е въздух значи. Пусни едни + към клапана на помпата и ще разбереш дали е от релето... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав Публикувано 19 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2010 Не е въздух значи. Пусни едни + към клапана на помпата и ще разбереш дали е от релето... А някаква насока къде доло горе се намира,че на тоя дизел ми е пълна мъгла все още всичко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TaHkePa Публикувано 19 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2010 на главата на помпата, там където са тръбичките, отгоре, един клапан с 1 кабелче, откачаш го и закачаш един директен + и виж дали ще запали тогава, ако запали, сменяй релето и газ. Ама може и самия клапан да прави ядове.П.С. Така съм чел, аз също не разбирам много... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав Публикувано 19 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2010 все пак ще пробвам да видим какво ще излезе мерси за съвета колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване