Jump to content

Проблем с 1Z


Мирослав

Recommended Posts

Проблема ми е следния: при загрял (сравнително) мотор изгася колата(както ми се случи тая вечер на бензиностанцията) и тръгна да паля,нещо не иска..а днес и в движение ми огасна.Смяната на горивния филтър дали ще оправи нещата,защото въздушния не успя.. :all_coholic:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е и ЕКУ :)

да не е чипвано и да са сложени някакви "красиви" цокли

не,чипове е нямало..единствено малко предварение от помпата е давано от предишния собственик

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Ямбол съм,а реотанчето по принцип не си свети и бях много учуден като я взех,но случайно един ден открих едно скрито копче,което го включва.Проблема обаче е че оствя ли го на вкл положение след това колата променя оборотите си т.е. трябва след като запаля да го изкл.Нямам идея защо е слагано..може би датчика за температурата се е прецакал и го е побългарявал..наистина нямам идея.А забелязах също така и че в маркучетата през които преминава нафтата има балончета т.е. въздух,нормално ли е това незнам..просто гадая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай да си оправиш този въздух в системата. На мен много ядове брах с него, докато не го оправих. Повечето скоби на маркучите за гориво бяха за смяна и едно О-пръстенче, което е на горивния филтър за обратната нафта. Но не ми е гаснала колата, само прекъсваше и сутрин палеше трудно, докато не качи нафта.

Хайде успех и да да кажеш какво е било

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси колега,а за паленето сутрин нямам никакви проблеми а и вече 2 дни не е направило проблем да гаснее ама..а това прословуто реле 109 ако може някой да ми обясни къде е точно,че днес цялата кола разглобих..е не го видях.Бушониерата свалих,кората под кормилото...е няма и няма :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е въздух значи. Пусни едни + към клапана на помпата и ще разбереш дали е от релето...

А някаква насока къде доло горе се намира,че на тоя дизел ми е пълна мъгла все още всичко :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на главата на помпата, там където са тръбичките, отгоре, един клапан с 1 кабелче, откачаш го и закачаш един директен + и виж дали ще запали тогава, ако запали, сменяй релето и газ. Ама може и самия клапан да прави ядове.

П.С. Така съм чел, аз също не разбирам много...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...