Lion_Heart Публикувано 24 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2010 Разликата е,че вместо радиаторчето(тоест теб) се топли изпарителя!Както казах,имах голф с така вързан изпарител,парното беше ужасно...Вързах го нормално и о небеса,парното проработи както трябва... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sundy Публикувано 24 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2010 Разликата е,че вместо радиаторчето(тоест теб) се топли изпарителя!Както казах,имах голф с така вързан изпарител,парното беше ужасно...Вързах го нормално и о небеса,парното проработи както трябва...ти какво разбираш под нормално свързване ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vath Публикувано 25 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2010 ...а радиаторът отпред затопля ли ти се ..защото моят съсем леко се усеща че е топъл (преди да се пуснат перките), а двигателят е към 100 градуса.Иначе след като ми се пуснат вентилаторите работят 5 секунди..и спират после след 3, 4 мин пак се пускат и такаМaлко много идват тези 100°C Трябва да работи на 90°C. Имаше една Б3 със същия проблем и сменихме датчика на радиатора който включва перките. Колата почна да работи точно на 90°C и парното дойде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sundy Публикувано 25 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2010 (Редактирано) Мaлко много идват тези 100°C Трябва да работи на 90°C. Имаше една Б3 със същия проблем и сменихме датчика на радиатора който включва перките. Колата почна да работи точно на 90°C и парното дойде.ами смених датчика за включване на перките, но не се промени нищо Редактирано 25 Ноември 2010 от sundy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sundy Публикувано 25 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2010 (Редактирано) На тази схема изобщо не е ясно изпарителя от къде взима антифриз.от монoто ..виж схемата на ksi1 Редактирано 25 Ноември 2010 от sundy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landolin Публикувано 25 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2010 (Редактирано) Изпарителя трябва да ти е вързан паралелно на радиаторчето на парното не последователно! Доколкото си спомням при мен е както съм ти нарисувал на картинката. Ако и след като смениш връзването на изпарителя колата продължава да ти пуска перките на 100 градуса си смени радиатора. При мен мина доста време докато се реша да го сменям (най вече заради цената), но в крайна сметка се оказа че си е за смяна - вероятно имаше запушване и датчика закачен на него си мери 90 градуса примерно, а термометъра вътре показва 100 и глупости от рода "ми то аудитата си работят на по висока темп." доведоха до смяна на гарнитурата на главата така че не чакай! Редактирано 25 Ноември 2010 от landolin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sundy Публикувано 25 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2010 Изпарителя трябва да ти е вързан паралелно на радиаторчето на парното не последователно! Доколкото си спомням при мен е както съм ти нарисувал на картинката. Ако и след като смениш връзването на изпарителя колата продължава да ти пуска перките на 100 градуса си смени радиатора. При мен мина доста време докато се реша да го сменям (най вече заради цената), но в крайна сметка се оказа че си е за смяна - вероятно имаше запушване и датчика закачен на него си мери 90 градуса примерно, а термометъра вътре показва 100 и глупости от рода "ми то аудитата си работят на по висока темп." доведоха до смяна на гарнитурата на главата така че не чакай!ами според мен сега не е последователно ..няма как да е понеже металанта тръба се явява изход както за парното така и за изпарителя....а по твоят начин изхода от моното къде го свързвам ...към металната тръба ли ...и друго ако свържа изпарителя успоредно на парното ..през парното ще преминава по-малко антифриз и ще топли още по-малко...а то и без това почти не топли... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sundy Публикувано 25 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2010 още забелязах, че ако колата е загряла и парното не е пуснато ..след като го пусна в началото духа топло, но след 10-20 секунди почва да духа студено..това ме води на мисълта че потока антифриз през радиатора е малък (въпреки че двата маркуча са горещи)..и ако не е пуснато лека полека потока затопля радиаторчето и като пусна вентилатора издухва топлината и малкият обем циркулираш антифриз не може да поддържа топлината и почва да си духа студено ..от тук можем да заключим че по-големият проблем е в радиаторчето отколкото в клапите ..въпреки че навия ли се да сменям радиатора ще оправя и клапите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 25 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2010 (Редактирано) Единствената връзка между лошата работа на климатика и лошата работа на парното едновременно,са прецаканите клапи на въздуховодите.Задължително си ги ревизирай. Редактирано 25 Ноември 2010 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sundy Публикувано 25 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2010 (Редактирано) Единствената връзка между лошата работа на климатика и лошата работа на парното едновременно,са прецаканите клапи на въздуховодите.Задължително си ги ревизирай.да да ако сменям радиаторчето задължително ще ги орправя и тяхето малко снимки допълнение към схемата за това къде е свързан изпарителя ми... от телефона са и не се вижда много добре но все пак етос уточнението, че там където пише вход за изпарителя (червената стрелка) потока на движение на антифриза е в обратна на стрелката посока..просто съм посочил къде отиват маркучите на изпарителя Редактирано 25 Ноември 2010 от sundy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GSI90 Публикувано 26 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2010 Колега долния маркуч на изпаритела отива в колектора отзад където е тръбичка,а горния на изпаритела отива в металната тръба,която идва от водната помпа. Така е при мен имам много яко парно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sundy Публикувано 28 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2010 Колега долния маркуч на изпаритела отива в колектора отзад където е тръбичка,а горния на изпаритела отива в металната тръба,която идва от водната помпа. Така е при мен имам много яко парно!сигурен ли си..при мен май е точно обратното ...горният отива в колектора, а долният в металната тръба, която е свързана с водната помпаизобщо в каква посока тече водата ..от малката тръбичка към голямата (помпата) или обратно ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sundy Публикувано 28 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2010 (Редактирано) проверете стрелките на схемата, моля или нарисувайте нови върху нея ако са грешни...и кажете изпарителя има ли вход и изход за охлаждащата течност или няма значение... Редактирано 28 Ноември 2010 от sundy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sundy Публикувано 29 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2010 (Редактирано) това е новата схема кой щуцер е вход на изпарителя и кой изход ..понеже ми казаха че горният е изход, а по моята схема трябва да е вход ? Редактирано 29 Ноември 2010 от sundy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GSI90 Публикувано 29 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2010 От схемата връзваш изпаритела обратно и си ти! Вход и изход мисля че няма значение,защото моя беше обратно вързан и парното беше слабо,но го имаш.Сега го вързах как трябва и всичко е 6. Иначе водата се върти през водната помпа към изпаритела и оттам в колектора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sundy Публикувано 29 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2010 От схемата връзваш изпаритела обратно и си ти! Вход и изход мисля че няма значение,защото моя беше обратно вързан и парното беше слабо,но го имаш.Сега го вързах как трябва и всичко е 6. Иначе водата се върти през водната помпа към изпаритела и оттам в колектора.не те разбрах..може ли по-подробно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GSI90 Публикувано 29 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2010 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sundy Публикувано 29 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2010 (Редактирано) т.е. искаш да кажеш че изпарителят ми е свързан обратно ? ...и мислиш че като разменя двата маркуча парното ще ми се оправи ?"водата се върти през водната помпа към изпаритела и оттам в колектора." ..посоката не е ли от колектора към изпарителя а от него към водната помпа Редактирано 29 Ноември 2010 от sundy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GSI90 Публикувано 29 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2010 Свържи си така изпарителя и виж как е парното.За това как се движи водата не съм сигурен,но трябва да идва от помпата ,а не от колектора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sundy Публикувано 30 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 Свържи си така изпарителя и виж как е парното.За това как се движи водата не съм сигурен,но трябва да идва от помпата ,а не от колектора.ами според мен няма нищо да се промени ако разменя двата извода за охлаждането на изпарителя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilchev.1971 Публикувано 2 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2010 И след като направиш всичките тези процедури с маркучите накрая си прегледай клапите на парното .Според мен от там ти идва проблема със слабото парно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sundy Публикувано 2 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2010 И след като направиш всичките тези процедури с маркучите накрая си прегледай клапите на парното .Според мен от там ти идва проблема със слабото парно.ами то като се сваля таблото ..ще семеням и радиатора и клапите ще тапецирам...то 99.5% там ми е проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване