Jump to content

Леко затоплен радиатор за охлаждане. Вярна ли е схемата на охлаждане ?


sundy

Recommended Posts

Разликата е,че вместо радиаторчето(тоест теб) се топли изпарителя!Както казах,имах голф с така вързан изпарител,парното беше ужасно...Вързах го нормално и о небеса,парното проработи както трябва...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата е,че вместо радиаторчето(тоест теб) се топли изпарителя!Както казах,имах голф с така вързан изпарител,парното беше ужасно...Вързах го нормално и о небеса,парното проработи както трябва...

ти какво разбираш под нормално свързване ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...а радиаторът отпред затопля ли ти се ..защото моят съсем леко се усеща че е топъл (преди да се пуснат перките), а двигателят е към 100 градуса.

Иначе след като ми се пуснат вентилаторите работят 5 секунди..и спират после след 3, 4 мин пак се пускат и така

Мaлко много идват тези 100°C Трябва да работи на 90°C. Имаше една Б3 със същия проблем и сменихме датчика на радиатора който включва перките. Колата почна да работи точно на 90°C и парното дойде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мaлко много идват тези 100°C Трябва да работи на 90°C. Имаше една Б3 със същия проблем и сменихме датчика на радиатора който включва перките. Колата почна да работи точно на 90°C и парното дойде.

ами смених датчика за включване на перките, но не се промени нищо

Редактирано от sundy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тази схема изобщо не е ясно изпарителя от къде взима антифриз.

от монoто ..виж схемата на ksi1

Редактирано от sundy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпарителя трябва да ти е вързан паралелно на радиаторчето на парното не последователно! Доколкото си спомням при мен е както съм ти нарисувал на картинката.

Ако и след като смениш връзването на изпарителя колата продължава да ти пуска перките на 100 градуса си смени радиатора. При мен мина доста време докато се реша да го сменям (най вече заради цената), но в крайна сметка се оказа че си е за смяна - вероятно имаше запушване и датчика закачен на него си мери 90 градуса примерно, а термометъра вътре показва 100 ;) и глупости от рода "ми то аудитата си работят на по висока темп." доведоха до смяна на гарнитурата на главата :) така че не чакай!

post-4100-1290675430.jpg

Редактирано от landolin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпарителя трябва да ти е вързан паралелно на радиаторчето на парното не последователно! Доколкото си спомням при мен е както съм ти нарисувал на картинката.

Ако и след като смениш връзването на изпарителя колата продължава да ти пуска перките на 100 градуса си смени радиатора. При мен мина доста време докато се реша да го сменям (най вече заради цената), но в крайна сметка се оказа че си е за смяна - вероятно имаше запушване и датчика закачен на него си мери 90 градуса примерно, а термометъра вътре показва 100 ;) и глупости от рода "ми то аудитата си работят на по висока темп." доведоха до смяна на гарнитурата на главата :) така че не чакай!

ами според мен сега не е последователно ..няма как да е понеже металанта тръба се явява изход както за парното така и за изпарителя....

а по твоят начин изхода от моното къде го свързвам ...към металната тръба ли ...и друго ако свържа изпарителя успоредно на парното ..през парното ще преминава по-малко антифриз и ще топли още по-малко...а то и без това почти не топли...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

още забелязах, че ако колата е загряла и парното не е пуснато ..след като го пусна в началото духа топло, но след 10-20 секунди почва да духа студено..това ме води на мисълта че потока антифриз през радиатора е малък (въпреки че двата маркуча са горещи)..и ако не е пуснато лека полека потока затопля радиаторчето и като пусна вентилатора издухва топлината и малкият обем циркулираш антифриз не може да поддържа топлината и почва да си духа студено ..от тук можем да заключим че по-големият проблем е в радиаторчето отколкото в клапите ..въпреки че навия ли се да сменям радиатора ще оправя и клапите :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствената връзка между лошата работа на климатика и лошата работа на парното едновременно,са прецаканите клапи на въздуховодите.Задължително си ги ревизирай.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствената връзка между лошата работа на климатика и лошата работа на парното едновременно,са прецаканите клапи на въздуховодите.Задължително си ги ревизирай.

да да ако сменям радиаторчето задължително ще ги орправя и тях

ето малко снимки допълнение към схемата за това къде е свързан изпарителя ми... от телефона са и не се вижда много добре но все пак ето

021558988.jpg

021558987.jpg

021558986.jpg

с уточнението, че там където пише вход за изпарителя (червената стрелка) потока на движение на антифриза е в обратна на стрелката посока..просто съм посочил къде отиват маркучите на изпарителя

Редактирано от sundy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега долния маркуч на изпаритела отива в колектора отзад където е тръбичка,а горния на изпаритела отива в металната тръба,която идва от водната помпа. Така е при мен имам много яко парно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега долния маркуч на изпаритела отива в колектора отзад където е тръбичка,а горния на изпаритела отива в металната тръба,която идва от водната помпа. Така е при мен имам много яко парно!

сигурен ли си..при мен май е точно обратното ...горният отива в колектора, а долният в металната тръба, която е свързана с водната помпа

изобщо в каква посока тече водата ..от малката тръбичка към голямата (помпата) или обратно ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проверете стрелките на схемата, моля или нарисувайте нови върху нея ако са грешни...

и кажете изпарителя има ли вход и изход за охлаждащата течност или няма значение...

021551201.jpg

Редактирано от sundy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е новата схема

021597878.jpg

кой щуцер е вход на изпарителя и кой изход ..понеже ми казаха че горният е изход, а по моята схема трябва да е вход ?

Редактирано от sundy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От схемата връзваш изпаритела обратно и си ти! Вход и изход мисля че няма значение,защото моя беше обратно вързан и парното беше слабо,но го имаш.Сега го вързах как трябва и всичко е 6. Иначе водата се върти през водната помпа към изпаритела и оттам в колектора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От схемата връзваш изпаритела обратно и си ти! Вход и изход мисля че няма значение,защото моя беше обратно вързан и парното беше слабо,но го имаш.Сега го вързах как трябва и всичко е 6. Иначе водата се върти през водната помпа към изпаритела и оттам в колектора.

не те разбрах..може ли по-подробно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

т.е. искаш да кажеш че изпарителят ми е свързан обратно ? ...и мислиш че като разменя двата маркуча парното ще ми се оправи ?

"водата се върти през водната помпа към изпаритела и оттам в колектора." ..посоката не е ли от колектора към изпарителя а от него към водната помпа

Редактирано от sundy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свържи си така изпарителя и виж как е парното.За това как се движи водата не съм сигурен,но трябва да идва от помпата ,а не от колектора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свържи си така изпарителя и виж как е парното.За това как се движи водата не съм сигурен,но трябва да идва от помпата ,а не от колектора.

ами според мен няма нищо да се промени ако разменя двата извода за охлаждането на изпарителя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И след като направиш всичките тези процедури с маркучите накрая си прегледай клапите на парното .Според мен от там ти идва проблема със слабото парно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И след като направиш всичките тези процедури с маркучите накрая си прегледай клапите на парното .Според мен от там ти идва проблема със слабото парно.

ами то като се сваля таблото ..ще семеням и радиатора и клапите ще тапецирам...то 99.5% там ми е проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...