MitakaMc Публикувано 3 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2012 (Редактирано) при мен нещата се получиха така... докато не дойде момента с диагностиката....колата не работи равномерно след леееко загряване... сменят се компоненти от здрав АБФ и ефекта е нула!на диагностиката е пусната само К-линията защото Л линията нещо ... не разбрах къде трябва да се навърже... ако някой може да помага.... по запалителната система са сменени (с работещи на 100%)регулатор за наляганетокомпютърТПСламбда сондаТемпературен датчик за компа.Датчик темп въздух..това е за момента... и вече един месец я боря тази кола и нещо започвам да се изчерпвам.... Редактирано 3 Ноември 2012 от MitakaMc Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 4 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2012 Не казвам че съм прав, но аз 100 пъти питах, точно АЦЕ как се получава след подобна интервенция ЗАЩОТО:-Само на АЦЕ степента на сгъстяване е 10,8:1...-На разните там 9а, АБФ, 6А, е 10,5:1 на КР, и ПФ е 10:1Всеки ми разправя "Зеби ги тия 10,8:1 не са чак толкова от значение". Аз също съм съгласен че не са от първостепенна важност. Сигурен съм че колата ще запали. Обаче дали ще работи добре е една друга тема. Конкретно при теб:-Има ли газ, и как работи на газ? Ако добре значи 100% проблема е бензиновите "настройки"-След като всичко е здраво най-лесното което се сещам е да сипеш 100октана бензин и да видиш след това как ще работи колата. Ако се оправи значи според мен всичко идва от разликата в степента на сгъстяване. Вариантите според мен са или "чип" като за сгъстен АБФ. Или да си караш на газ без много драми вече за бензина. -Проверява на ли е на стробоскоп какво е поведението на аванса? Дали се мени, или е постоянен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MitakaMc Публикувано 5 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2012 газ няма и не е имала нито мойта, нито колата донор за инжекцията. Пробвано е с 100 октана пак същата работа....Със стробоскоп е гледан аванса и се мени два зъба напред, два назад (нещо такова беше) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 5 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2012 Сложна работа. Ще трябва да я пипа някой мапер може би? След като си сигурен че всичко е 100% здраво то не остава друго. Аз неспокойна работа на мотора имах когато закачих колата една вечер. След много чудене открих че леко изпуска от гарнитурата преди двуцевката. Та след 3-4 дни изпускането изчезна, с това и дразнещите вибрации на празен ход също. Така че виж си внимателно изпускателната система. Всякакви пропуски около мотора и Л.сондата са важни за гладката работа на двигателя, разбира се и смучене на въздух от смуктелния колектор. Поне на мех.инж. му влияят.ПП - Иначе като поведение, динамика, и разход как би описал нещата спрямо преди? Аз бих се захванал, но все оше не ми е наложително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 6 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2012 ... открих че леко изпуска от гарнитурата преди двуцевката. Та след 3-4 дни изпускането изчезна, с това и дразнещите вибрации на празен ход също. ...Всякакви пропуски около мотора и Л.сондата са важни за гладката работа на двигателя...Абсолютен факт.Едни феномени в сервизната дейност ми разпраха гърнетата от първото до последното и оттогава и на вежда да се изправя не успявам да я накарам да работи гладко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 6 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2012 Аз го казвам защото на колко други мотори съм си правил какви ли не експерименти такива ефекти не е имало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobby_ Публикувано 19 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2013 Нашата кола е готова отдавна ..... проблема се оказа съвсем друг коренно различен от това което изброявате....Като цяло бе във връзването на реле 30....не че няма и други дертове ТПС, Ламбда, и най основното е позичията на датчика колянов вал....Ама тук... и ,,,никъде "НИКОЙ НЕ ЗНАЕ" НА КОЙ ЗЪБ Е ..... или поне всички си траят.... е и аз ще си трая..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 19 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Януари 2013 ...най основното е позичията на датчика колянов вал....Ама тук... и ,,,никъде "НИКОЙ НЕ ЗНАЕ" НА КОЙ ЗЪБ Е ..... или поне всички си траят.... е и аз ще си трая..... Когато първи цилиндър е в ГМТ, индуктивния датчик е точно на 13 зъб, след "празните" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 9 Март 2013 Доклад Share Публикувано 9 Март 2013 Някой кара ли АЦЕ с ел.инжекция??? Добре ли работи? Или направо за цял АБФ да се гласим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 10 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2013 (Редактирано) Карах 6A около година с ел. инжекцията от ABF без абсолютно никакви проблеми.Има други колеги, които карат АСЕ с такава инжекция, нека споделят...Има малко "играчка" около конверсията, но е оправдано.На въпроса "Добре ли работи ?"Отговора е ДА. Редактирано 10 Март 2013 от ИСО Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 10 Март 2013 Доклад Share Публикувано 10 Март 2013 Днес взех комп, инсталация, ст.мотор, датчика за Т на въздуха...Бобината ще е нова, другото което трябва да си събера също го набавям, ще питам като стигна до неизвестни. Всички ли слагате тия циреобразни неща наречени дюзи за АБФ? Мога ли да взема дюзи от 1.8т някое? Понеже мисля за къстам рейл с други дюзи и нов тунек регулатор за налягане... ПП - При мене нещата ще са хибридни АЦЕ но с ел.инжекция. Колектора с дросела си остават от АЦЕ.HCOHCO - Къде се покри ве колега...Глей ся ко направи като ме возиш до 7000об. Метни един телефон на лично, че си близо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 10 Март 2013 Доклад Share Публикувано 10 Март 2013 Предната ремъчна шайба, която е за четеца, ако е за клиновиден ремък - може да се ползва от Корса 1.2-1.4 моноинжекция от 93-та година нагоре. За такава от пистов ремък - Астра F 1.6 след 95-та нататък са с такива. Може и от по-ранни години да има такива. Недостатък е, че закрепването е само с централен болт и чоп към зъбното колело на кол.вал.В по-късните години мисля имаше и решение с 4 болта, както оригиналните на ВАГ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 11 Март 2013 Доклад Share Публикувано 11 Март 2013 Ето АСЕ с ел. инжекцион и оригиналния смукателен колектор, инжектори от 1.8т, и разни други доработкигоривна рейка от 1.8т върши работа само се удължават леглата на енжекторите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 11 Март 2013 Доклад Share Публикувано 11 Март 2013 (Редактирано) Колега ти ли караш тая красавица? Има ли вибрация на празен ход? Колко ти харчи на бенз. и газ след тези доработки? Самите инжектори от какво са?ПП - Някой схема на инсталацията на Голфу да ви се намира? Тия дни почвам да разучавам кое как, но освен Аутодата другото инфо е оскъдно :gruebel:/> Редактирано 11 Март 2013 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 11 Март 2013 Доклад Share Публикувано 11 Март 2013 (Редактирано) Виж дали в ТОЗИ АРХИВ ще намериш нещо полезно.Забравил съм да добавя ТЕЗИ ФАЙЛОВЕ към горния архив...Ще бъдат активни до 26.03.13. Редактирано 12 Март 2013 от Pav3l Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 12 Март 2013 Доклад Share Публикувано 12 Март 2013 Ей колеги ГОЛЕМИ сте. От снощи до сега толкова инфо получих, че чак не ми се вярва Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 12 Март 2013 Доклад Share Публикувано 12 Март 2013 Инфото много, но дано да ти свърши работа, че доколкото видях по схемите ABF-а има няколко разновидности според годините и в какво купе е монтиран... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mladen1 Публикувано 22 Април 2013 Доклад Share Публикувано 22 Април 2013 И на 9А мотор АБФ инжекцията работи по-хубаво от старият мех. инжекцион .Колелото за четеца е стъргано от стругар имам чертеж ако някои се интересува .Но май му е голямо налягането на бензина от старите помпи Но на газ пее. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 22 Април 2013 Доклад Share Публикувано 22 Април 2013 Ето АСЕ с ел. инжекцион и оригиналния смукателен колектор, инжектори от 1.8т, и разни други доработкигоривна рейка от 1.8т върши работа само се удължават леглата на енжекторите На това му трябва предпазната коруба че ми се струва тая лента няма да пази много а тия металните тръби как греят....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 22 Април 2013 Доклад Share Публикувано 22 Април 2013 Е не знаех,че тоя атмосферен миксер развива такива страшнИ температури,дори замотан с лента!!!!? Чак щитове да му требват,тука оставам безмълвен.....Превъзбуждате се сериозно с пролетните хормонални нива,момци! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 22 Април 2013 Доклад Share Публикувано 22 Април 2013 Незнам кой от двамата е превъзбуден ама ако е тази лената за която си мисля е пълен боклуи и след време се разпада ся ако не е спестил и е сложил читава няма да има нужда от въпросния щит но на мен ме ми прилича да е от качествените Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
legacy Публикувано 22 Април 2013 Доклад Share Публикувано 22 Април 2013 Стига глупости си говорил.Без лента се карат коли по 500 коня и няма проблем та това изтръпнало АЦЕ ли ще загрее толко ..... Верно се преевъзбуждате Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 22 Април 2013 Доклад Share Публикувано 22 Април 2013 Те в 7А и NM го слагат щита щот са им излишни не са някви нечовешки температурите но си е достатъчно и с времето си дава отражения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 22 Април 2013 Доклад Share Публикувано 22 Април 2013 То и оригинално аце-то си има щит от алуминии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 22 Април 2013 Доклад Share Публикувано 22 Април 2013 В случая тръбите са много по близо до всмукателя гофрето и ТПС-аама всеки си преценява сам за себеси как и вко да слага по колата си Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване