Jump to content

2.0 16V EFI конверсия


Recommended Posts

при мен нещата се получиха така... докато не дойде момента с диагностиката....

колата не работи равномерно след леееко загряване... сменят се компоненти от здрав АБФ и ефекта е нула!

на диагностиката е пусната само К-линията защото Л линията нещо ... не разбрах къде трябва да се навърже... banghead[1].gificon_redface.gif

ако някой може да помага....

по запалителната система са сменени (с работещи на 100%)

регулатор за налягането

компютър

ТПС

ламбда сонда

Температурен датчик за компа.

Датчик темп въздух..

това е за момента... и вече един месец я боря тази кола и нещо започвам да се изчерпвам....

Редактирано от MitakaMc
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не казвам че съм прав, но аз 100 пъти питах, точно АЦЕ как се получава след подобна интервенция ЗАЩОТО:

-Само на АЦЕ степента на сгъстяване е 10,8:1...

-На разните там 9а, АБФ, 6А, е 10,5:1 на КР, и ПФ е 10:1

Всеки ми разправя "Зеби ги тия 10,8:1 не са чак толкова от значение". Аз също съм съгласен че не са от първостепенна важност. Сигурен съм че колата ще запали. Обаче дали ще работи добре е една друга тема.

Конкретно при теб:

-Има ли газ, и как работи на газ? Ако добре значи 100% проблема е бензиновите "настройки"

-След като всичко е здраво най-лесното което се сещам е да сипеш 100октана бензин и да видиш след това как ще работи колата. Ако се оправи значи според мен всичко идва от разликата в степента на сгъстяване. Вариантите според мен са или "чип" като за сгъстен АБФ. Или да си караш на газ без много драми вече за бензина.

-Проверява на ли е на стробоскоп какво е поведението на аванса? Дали се мени, или е постоянен :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

газ няма и не е имала нито мойта, нито колата донор за инжекцията.

Пробвано е с 100 октана пак същата работа....

Със стробоскоп е гледан аванса и се мени два зъба напред, два назад (нещо такова беше)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложна работа. Ще трябва да я пипа някой мапер може би? След като си сигурен че всичко е 100% здраво то не остава друго.

Аз неспокойна работа на мотора имах когато закачих колата една вечер. След много чудене открих че леко изпуска от гарнитурата преди двуцевката. Та след 3-4 дни изпускането изчезна, с това и дразнещите вибрации на празен ход също. Така че виж си внимателно изпускателната система. Всякакви пропуски около мотора и Л.сондата са важни за гладката работа на двигателя, разбира се и смучене на въздух от смуктелния колектор. Поне на мех.инж. му влияят.

ПП - Иначе като поведение, динамика, и разход как би описал нещата спрямо преди? Аз бих се захванал, но все оше не ми е наложително :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... открих че леко изпуска от гарнитурата преди двуцевката. Та след 3-4 дни изпускането изчезна, с това и дразнещите вибрации на празен ход също. ...Всякакви пропуски около мотора и Л.сондата са важни за гладката работа на двигателя...

Абсолютен факт.Едни феномени в сервизната дейност ми разпраха гърнетата от първото до последното и оттогава и на вежда да се изправя не успявам да я накарам да работи гладко :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го казвам защото на колко други мотори съм си правил какви ли не експерименти такива ефекти не е имало :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Нашата кола е готова отдавна ..... проблема се оказа съвсем друг коренно различен от това което изброявате....

Като цяло бе във връзването на реле 30....

не че няма и други дертове ТПС, Ламбда, и най основното е позичията на датчика колянов вал....

Ама тук... и ,,,никъде "НИКОЙ НЕ ЗНАЕ" НА КОЙ ЗЪБ Е ..... или поне всички си траят.... е и аз ще си трая.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...най основното е позичията на датчика колянов вал....

Ама тук... и ,,,никъде "НИКОЙ НЕ ЗНАЕ" НА КОЙ ЗЪБ Е ..... или поне всички си траят.... е и аз ще си трая.....

Когато първи цилиндър е в ГМТ, индуктивния датчик е точно на 13 зъб, след "празните" wink.gif

smile.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
Публикувано (Редактирано)

Карах 6A около година с ел. инжекцията от ABF без абсолютно никакви проблеми.Има други колеги, които карат АСЕ с такава инжекция, нека споделят...

Има малко "играчка" около конверсията, но е оправдано.

На въпроса "Добре ли работи ?"Отговора е ДА.

Редактирано от ИСО
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес взех комп, инсталация, ст.мотор, датчика за Т на въздуха...Бобината ще е нова, другото което трябва да си събера също го набавям, ще питам като стигна до неизвестни.

Всички ли слагате тия циреобразни неща наречени дюзи за АБФ? Мога ли да взема дюзи от 1.8т някое? Понеже мисля за къстам рейл с други дюзи и нов тунек регулатор за налягане... :zustimm:

ПП - При мене нещата ще са хибридни :hilezh: АЦЕ но с ел.инжекция. Колектора с дросела си остават от АЦЕ.

HCOHCO - Къде се покри ве колега...Глей ся ко направи като ме возиш до 7000об. Метни един телефон на лично, че си близо :zustimm::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предната ремъчна шайба, която е за четеца, ако е за клиновиден ремък - може да се ползва от Корса 1.2-1.4 моноинжекция от 93-та година нагоре.

За такава от пистов ремък - Астра F 1.6 след 95-та нататък са с такива. Може и от по-ранни години да има такива.

Недостатък е, че закрепването е само с централен болт и чоп към зъбното колело на кол.вал.

В по-късните години мисля имаше и решение с 4 болта, както оригиналните на ВАГ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето АСЕ с ел. инжекцион и оригиналния смукателен колектор, инжектори от 1.8т, и разни други доработки

горивна рейка от 1.8т върши работа само се удължават леглата на енжекторите

162398038519946854913629976193NPpNBlYa9AjIKHms5XT.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти ли караш тая красавица? Има ли вибрация на празен ход? Колко ти харчи на бенз. и газ след тези доработки? Самите инжектори от какво са?

ПП - Някой схема на инсталацията на Голфу да ви се намира? Тия дни почвам да разучавам кое как, но освен Аутодата другото инфо е оскъдно :gruebel:/>

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж дали в ТОЗИ АРХИВ ще намериш нещо полезно.

Забравил съм да добавя ТЕЗИ ФАЙЛОВЕ към горния архив...

Ще бъдат активни до 26.03.13.

Редактирано от Pav3l
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей колеги ГОЛЕМИ сте. От снощи до сега толкова инфо получих, че чак не ми се вярва :flehan::respekt: Благодаря :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инфото много, но дано да ти свърши работа, че доколкото видях по схемите ABF-а има няколко разновидности според годините и в какво купе е монтиран...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

И на 9А мотор АБФ инжекцията работи по-хубаво от старият мех. инжекцион .Колелото за четеца е стъргано от стругар имам чертеж ако някои се интересува .Но май му е голямо налягането на бензина от старите помпи Но на газ пее.

post-51760-0-44517300-1366654558_thumb.p

post-51760-0-55514900-1366654570_thumb.p

post-51760-0-69413100-1366654736_thumb.j

post-51760-0-12127500-1366654780_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето АСЕ с ел. инжекцион и оригиналния смукателен колектор, инжектори от 1.8т, и разни други доработки

горивна рейка от 1.8т върши работа само се удължават леглата на енжекторите

162398038519946854913629976193NPpNBlYa9AjIKHms5XT.JPG

На това му трябва предпазната коруба че ми се струва тая лента няма да пази много dry.gif а тия металните тръби как греят.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не знаех,че тоя атмосферен миксер развива такива страшнИ температури,дори замотан с лента!!!!? Чак щитове да му требват,тука оставам безмълвен.....

Превъзбуждате се сериозно с пролетните хормонални нива,момци! :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам кой от двамата е превъзбуден ама ако е тази лената за която си мисля е пълен боклуи и след време се разпада steinigung.gif ся ако не е спестил и е сложил читава няма да има нужда от въпросния щит но на мен ме ми прилича да е от качествените

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига глупости си говорил.Без лента се карат коли по 500 коня и няма проблем та това изтръпнало АЦЕ ли ще загрее толко .....

Верно се преевъзбуждате

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те в 7А и NM го слагат щита щот са им излишни gruebel.gif не са някви нечовешки температурите но си е достатъчно и с времето си дава отражения

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В случая тръбите са много по близо до всмукателя гофрето и ТПС-аама всеки си преценява сам за себеси как и вко да слага по колата си zustimm.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...