Jump to content

Индикация за отворена врата на ФИС-а


Van4ev1

Recommended Posts

Здравейте ,колеги,ето и поредния ми въпрос относно ауди а6 Ц5,2.5 ТДИ- 150 к.с : На дисплея който е на таблото с уредите (ФИС),трябва ли освен разход,колко км.ми остава до бензиностанция и т.н.т да ми излиза и коя от вратите ми е отворена,защото видях една а6-ца като моята на която това го има,а на моята не ми излиза???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,колеги,ето и поредния ми въпрос относно ауди а6 Ц5,2.5 ТДИ- 150 к.с : На дисплея който е на таблото с уредите (ФИС),трябва ли освен разход,колко км.ми остава до бензиностанция и т.н.т да ми излиза и коя от вратите ми е отворена,защото видях една а6-ца като моята на която това го има,а на моята не ми излиза???

Ако си с фис би трябвало да ти го показва. Коя година е колата да не е нещо много стара и още да го е нямало това като графичка тогава ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за жалост си още със старото табло, т.е. с аналогов часовник(което няма отношение, само за различаване го казвам). Тези които са с дигитален часовник, т.е. от модел 2000г. го имат това с индикацията за отворена врата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре,но на моят приятел също е с аналогов часовник,таблото му е същото като на моето и му излиза тази индикация,да не би да е спряна при мен някаде от настроики на дисплея? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и на мен не ми свети а много искам да си го пусна с вагком дали нестава никой ли не може да хелпне :hilezh: колата е А6 C5 AFB мотор ако въобще това има значение :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за жалост си още със старото табло, т.е. с аналогов часовник(което няма отношение, само за различаване го казвам). Тези които са с дигитален часовник, т.е. от модел 2000г. го имат това с индикацията за отворена врата.

Не е така и старите табла показват врати и капаци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,

Моята е със същото табло.

Като отвориш врата дисплея вади колата с конкретната врата отворена.

Като отвориш врата светва ли ти осветлението на купето? Ако ключетата са се скапали няма да ти излезе индикация.

Тоя проблем го имам с предна дясна врата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,

Моята е със същото табло.

Като отвориш врата дисплея вади колата с конкретната врата отворена.

Като отвориш врата светва ли ти осветлението на купето? Ако ключетата са се скапали няма да ти излезе индикация.

Тоя проблем го имам с предна дясна врата

Абсолютно всички плафончета ми работят при отваряне на врата (тези в краката и тези на самата врата)....явно не е от това,имам чуството че тази екстра ми е спряна от някаде,но за сега само гадая :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мен всичко работи но не ми показва на дисплея отворена врата или кола с отворена врата :dance: по скоро е спяно от някакви настройки имам ваг ком ако някои знае куде се влиза и как става ще съм му благодарен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди месец с колега от форума разисквахме същия проблем тук, явно проблема си е като детска болест при нашите коли, защото и при модел 2003г. където 100% трябва да я показва сигнализацията тя липсва...

Няма ли някой гуро на Ваг Кома които да даде акъл от къде евентуално се отключва тази индикация...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега със сигурност я имаш тази екстра, защото и моята е 98г. като твоята и ми показва. Имаш ли фис дисплей, имаш и тази екстра. Провери дали не е изключена с ВАГ-КОМ-а, но малко се съмнявам, по вероятно да имаш някакъв друг проблем с някой модул например за централното заключване. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Някой намери ли решение на проблема? При мен на предните врати не показва и плафоните не светват. При задните две и при багажника всичко е ОК! Друг проблем е че при контакт, освен стандартното "биип" поради липса на нафта понякога издава и друг странен звук - 3 кратки биип-вания, но по-гадни от това на резервата. Колата е А6 ц5 2002.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой намери ли решение на проблема? При мен на предните врати не показва и плафоните не светват. При задните две и при багажника всичко е ОК! Друг проблем е че при контакт, освен стандартното "биип" поради липса на нафта понякога издава и друг странен звук - 3 кратки биип-вания, но по-гадни от това на резервата. Колата е А6 ц5 2002.

ти си лесен колега. при теб проблема е в копчетата на ключалките на вратите. пробвай със вд40 да напръскаш, ако ли не разглобяваш вратата и го отремонтираш.

а за бипкането, нещо не ти работи. наскоро правих А6 С5 на един колега от форума. така му бипкаше но всички лампи гаснеха нормално.

като разглобих таблото се оказа че джамбазите са махнали диодчето на АВС-а и са изрязали дупка зада влиза светлина от съседния диод. така и на лампата за накладките бяха направили.

като му сложих ново табло с ФИС и всичко се показа.

но ти щом си с фис трябва да пише на фиса какво не ти е наред. освен ако не е излъган с някоя магария.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не ми работи клаксона. За друго да не ми работи незнам. На ФИС-а нищо не дава като инфо. А иначе за клаксона преди да я взема колата (от мой приятел) и е тапицирвал волана, такаче можеби човека не го е свързал като го е слагал. Ще го сваля тези дни да видя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дам значи нямаш аирбек на волана. ето каде ти е проблема. трябваше да започнеш с претапицирането и клаксона.

в смисъл нямаш. значи че неработи, скъсан ти елентовия кабел на безконечника, който не е безконечен и точно там е разковничето.

Редактирано от toshkov81
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги нека някой който има ваг-ком и му работи индикацията за отворена врата да влезе и да запише софт кодовете съответно на cluster instrument central lock interior monitor за да видим отговарят ли с нашите :hilezh: Благодаря предварително :hilezh::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дам значи нямаш аирбек на волана. ето каде ти е проблема. трябваше да започнеш с претапицирането и клаксона.

в смисъл нямаш. значи че неработи, скъсан ти елентовия кабел на безконечника, който не е безконечен и точно там е разковничето.

И това какво означава? Сега какво следва? Относно клаксона, бившия собственик казва че наскоро е станало и ту работел, ту не работел. И звукът бил странен "все едно има вода в него". Иначе за вратите казва, че никога не му е показвало индикацията и плафоните никога не са светели (за предните врати). Даже не сигнализира като изгася колата и сляза, а съм забравил фаровете.

ПС. Можеби са два отделни проблема. Вратите и клаксона. Еърбега ако има грешка дали не трябвада го показва на ФИС-а?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за еър бега няма май индикация на фиса. да проблемите са отделни.

при вратите иска разглобяване и почистване на ключето в бравата.

за клаксона, не вярвам да е прегракнал. кадето работя, на толкова лъжи съм се наслушал че вече на продавачи невярвам, пък дори и приятели. редовно идват хора с развалено ел стъкло, което се развалило ден преди да я купят. А вътре се оказва една летва която подпира стъклото да не падне и нищо друго. Е това вече 18 пъти се случва. И какво ли още не.

приготви се за по-лошото, лентов кабел, пък ако е нещо малко, добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не може да няма индикация за не работещ еърбег. На а3ката имам дето е 98ма. Иначе с въпросния човек сме израстнали заедно и няма причини да ме лъже. Ще го разпитам по-обстойно за този проблем с клаксона. Възможно ли е самият той (говорителя) да е сдал багажа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега пробвах клаксона на тихо място. При натиск се чува едно силно ЦЪК и когато пусна и се върне обратно - пак се чува ЦЪК. Като реле. И звукът идва не от волана, а все едно се чува зад врътката за фаровете. Вътре в таблото. И веднъж се чу сранно бипкане, като от нещо на което са му свършили батериите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дам там е релето. значи клаксона работи, тромбата е здала багажа. в този случаи трябва да се тръгне в нова насока. това което писах по-горе отпада. Както казваше човека научил ме на този занаят. 80% от работата е да откриеш какъв е проблема. другото е лесно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...