Jump to content

Ауди АБК мотор


nikom

Recommended Posts

колеги, имам следния проблем , за 2 дена три пъти ми гори бушона под капачката МОТОР левия който е 10 ампера. ако карам 56 километра и после спра и после пак 5-6 километра няма проблеми обаче ако карам 10 километра и повече гори бушона и спира захранването на моторчето за празен ход и колата отива да гасне. ако някой е запознат какво се захранва точно от този бушон да сподели :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

айде бе хора към какво да се насоча ? по принцип като изгори бушона всичко на пръв поглед работи ?? огледала, чистачки, стъкла, музика, табло, парно, фарове, стопове, централно, аларма ?

Редактирано от nikom
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ,ако е бушон номер 27 - 10 ампера /под червеното капаче/ това е захранване контролер /компа/ за управление на двг,търси протрито опиращо на маса,разкачи стъпково моторче,клапани абсорбатор ,всеки куплонг около мотора без който може да работи, ако не сваляне на компа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кой клапан абсорбатор да не е този от ляво който щтрака от време на време за вентилацията. и какво сваляне на компа да се проверява за студени спойки или нещо да опира вътре ли ?

Редактирано от nikom
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

освен моторчето за празен ход и онзи клапан има ли нещо друго което се захранва от този бушон ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето схемка

ngyixh.jpg

Директно на бушона са N17, N71 и N80, които са съответно: 5-та дюза, клапан празен ход и клапан за бензиновите пари.

Интересното на тая схемка е, че пише 20А за бушона, а на друга схемка дето е в руската програма "Техническо обслужване и ремонт" е написан 10А. :rolleyes:

А сИга де :hilezh:

Виж и 5-та дюза дали някъде не се опира на маса кабелче, щото там кабела се мандахерца доста.

Опаа:

Да допълня. Имам съмнение, че двигателите със старият и новият модел клапан за празен ход може да имат различен бушон заради различни мощности на клапана. Това е само предположение. Провери каква стойност пише на капака на бушоните.

Редактирано от auubau
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря на отзовалите се проблема е решен беше се протрила шлаухката и в нея кабелчето на дюзата за студен старт отдолу на ламарината. немрих го и го изолирах :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...