nikom Публикувано 21 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2011 колеги, имам следния проблем , за 2 дена три пъти ми гори бушона под капачката МОТОР левия който е 10 ампера. ако карам 56 километра и после спра и после пак 5-6 километра няма проблеми обаче ако карам 10 километра и повече гори бушона и спира захранването на моторчето за празен ход и колата отива да гасне. ако някой е запознат какво се захранва точно от този бушон да сподели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 21 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2011 (Редактирано) айде бе хора към какво да се насоча ? по принцип като изгори бушона всичко на пръв поглед работи ?? огледала, чистачки, стъкла, музика, табло, парно, фарове, стопове, централно, аларма ? Редактирано 21 Януари 2011 от nikom Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 22 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2011 Колега ,ако е бушон номер 27 - 10 ампера /под червеното капаче/ това е захранване контролер /компа/ за управление на двг,търси протрито опиращо на маса,разкачи стъпково моторче,клапани абсорбатор ,всеки куплонг около мотора без който може да работи, ако не сваляне на компа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 22 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2011 (Редактирано) кой клапан абсорбатор да не е този от ляво който щтрака от време на време за вентилацията. и какво сваляне на компа да се проверява за студени спойки или нещо да опира вътре ли ? Редактирано 22 Януари 2011 от nikom Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 22 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2011 Да клапана е същия ,но няма да е студени спойки ако се стигне до компа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 22 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2011 освен моторчето за празен ход и онзи клапан има ли нещо друго което се захранва от този бушон ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auubau Публикувано 22 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2011 (Редактирано) Ето схемка Директно на бушона са N17, N71 и N80, които са съответно: 5-та дюза, клапан празен ход и клапан за бензиновите пари.Интересното на тая схемка е, че пише 20А за бушона, а на друга схемка дето е в руската програма "Техническо обслужване и ремонт" е написан 10А. А сИга де Виж и 5-та дюза дали някъде не се опира на маса кабелче, щото там кабела се мандахерца доста.Опаа:Да допълня. Имам съмнение, че двигателите със старият и новият модел клапан за празен ход може да имат различен бушон заради различни мощности на клапана. Това е само предположение. Провери каква стойност пише на капака на бушоните. Редактирано 22 Януари 2011 от auubau Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 22 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2011 20 А при Моно-АБТ, на АБК /Дигифант/ -10 А и КЕ-мотроник /АСЕ/- 10 А Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 23 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2011 благодаря на отзовалите се проблема е решен беше се протрила шлаухката и в нея кабелчето на дюзата за студен старт отдолу на ламарината. немрих го и го изолирах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване