bah4o Публикувано 4 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2011 Проблема на колицата (А4 АФН) е че стана много мудна. Принципно последно е пипан теч от ГНП и е сменена хидравличната помпа, но не вярвам там да е причината. След преглед с ВагКом съм нарочил дебитомера като източник на проблема, но все пак моля и за вашите мнения.Прилагам и един лог:LOG-01-003-010-011.zip Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
repijouns Публикувано 4 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2011 Проблема на колицата (А4 АФН) е че стана много мудна. Принципно последно е пипан теч от ГНП и е сменена хидравличната помпа, но не вярвам там да е причината. След преглед с ВагКом съм нарочил дебитомера като източник на проблема, но все пак моля и за вашите мнения.Прилагам и един лог:Определено не е добре!Пробвай с друг!Странно е ,защото турбото ту пренадува,ту не вдига достатъчно налягане!Катализатор има ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 4 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2011 На мен ми се струва, че дебитомерът ти е добре.Но логовете е добре да ги правиш с натиснат докрай педал и в обороти от 1800 до поне 3000.И какво значи мудна - в ниските обороти или губи мощност по някое време? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bah4o Публикувано 4 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2011 Определено не е добре!Пробвай с друг!Странно е ,защото турбото ту пренадува,ту не вдига достатъчно налягане!Катализатор има ли?Не, няма катализатор.На мен ми се струва, че дебитомерът ти е добре.Но логовете е добре да ги правиш с натиснат докрай педал и в обороти от 1800 до поне 3000.И какво значи мудна - в ниските обороти или губи мощност по някое време?Пътните условия не позволяваха за тест по правилата.В ниските обороти бавно развива - дори на сфетофар ако не дам повечко газ, имам усещането че ще изгасне. От 1800 оборота започва да върви малко по-добре, но все пак ускорява бавно. Дори ми се струва че и разхода се е вдигнал с 1л-1,5л/100кмКакви трябва да се стойностите на МАФ - 2500-3000 оборота 900мг? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladitdrv Публикувано 4 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2011 (Редактирано) Направи читав лог че по тоя само може да се гадае добре ли е дебитомера.Стойностите при тия обороти трябва да надвишават 800. Редактирано 4 Февруари 2011 от vladitdrv Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 5 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2011 Направи читав лог че по тоя само може да се гадае добре ли е дебитомера.Стойностите при тия обороти трябва да надвишават 800.Той ги достига тези стойности, но трябва и педала да е натиснат по-продължително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bah4o Публикувано 5 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2011 (Редактирано) Той ги достига тези стойности, но трябва и педала да е натиснат по-продължително.Интересното е че колата започна да се нормализира без да е пипано нищо.Започвам да си мисля че измиването на двигателя е причината.... вода, въздушен филтър, дебитомер.... Редактирано 5 Февруари 2011 от bah4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bah4o Публикувано 6 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2011 Направи читав лог че по тоя само може да се гадае добре ли е дебитомера.Стойностите при тия обороти трябва да надвишават 800.Надявам се че този лог е читав...LOG-01-003-010-011(1).zip Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ifidik Публикувано 6 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2011 нищо нямаш за смяна.проблема ти е след смяната на гарнитурите на помпата.на ваг ком на първи канал, милиграмите са ти поне 5 или6 .така ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 6 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2011 Нали това е горивото на празен ход - ако 5-6 няма ли да са му много високи оборотите на празен ход?И защо като е висока тази стойност става по-муден мотора - досега не съм намерил обяснение за това, а ми е много интересно да разбера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ifidik Публикувано 6 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2011 милиграмите и празния ход са две различни неща.за това компютъра си знае работата .най грубо казано, при високи стойности не се впръсква максималното количество гориво.малко хора успяват да си го обеснят защо е така, но там вече става въпрос за модулация на сигнал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 6 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2011 Но имат връзка. Като увеличиш оборотите се увеличават и тези мг. Може би не е правопропорционална, но я има.Аз съм пробвал при мен - като увеличавам едното се увеличава и другото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bah4o Публикувано 6 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2011 (Редактирано) нищо нямаш за смяна.проблема ти е след смяната на гарнитурите на помпата.на ваг ком на първи канал, милиграмите са ти поне 5 или6 .така ли е?При такива милиграми какво трябва да направя? Наистина в ниските обороти колата е много мудна, даже и пали с повече "въртене". На празен ход в момента е с ~30rpm по-малко спрямо преди ремонта.На помпата са сменени гарнитура на капак и гарнитура "електроника", ако може така да се изразя. Това по какъв начин се е отразило на количеството гориво? Редактирано 6 Февруари 2011 от bah4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 6 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2011 Ти първо ги провери. Не може да правиш нещо без да знаеш дали трябва.Иначе се намества плочката с електрониката(тази с триъгълния болт), но много фино. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bah4o Публикувано 6 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2011 Ти първо ги провери. Не може да правиш нещо без да знаеш дали трябва.Иначе се намества плочката с електрониката(тази с триъгълния болт), но много фино.Разбира се че ще проверя!!!Щом се пипа по помпата явно ще трябва да се ходи в сервиз.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 6 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2011 Ама много внимавай къде ходиш, защото много малко хора ги разбират тия неща и една част от тях не винаги искат да ти свършат работа(за София говоря).Кажи в кой град си да те насочим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bah4o Публикувано 7 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2011 Ама много внимавай къде ходиш, защото много малко хора ги разбират тия неща и една част от тях не винаги искат да ти свършат работа(за София говоря).Кажи в кой град си да те насочим.От Пловдив съм..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bah4o Публикувано 7 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2011 Благодаря на всички колеги за помоща и най-вече на ifidik. Показанието на количество гориво беше 10.5 Хората в Ауто Юнион коригираха до 4.6 и колата тръгна ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 7 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2011 Как го коригираха - местиха механично плочката или софтуерно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ifidik Публикувано 7 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2011 айде върни се да ти ги направят на 3 и тогава ще си доволен.не им слушай обясненията, а си искай да са на 3мг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bah4o Публикувано 7 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2011 Как го коригираха - местиха механично плочката или софтуерно?Маханично.айде върни се да ти ги направят на 3 и тогава ще си доволен.не им слушай обясненията, а си искай да са на 3мг.За сега ще карам така, но все пак ако ме насочите към някой клубен майстор в Пловдив, може и да пробвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 7 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2011 IFIDIK, това количество гориво може ли софтуерно да се промени или трябва да се нагласи механично и тогава софтуерни корекции? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ifidik Публикувано 7 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2011 може и софтуерно,но не в такива граници. предположих до 6,ама 10мг , направо са се уляли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
destore Публикувано 10 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2011 здравеите, имам АУДИ А3 1.9 98ma avtomatik , разходат ми е 10 градско, имам цхувстжото 4е хар4и с около 2 литра пове4е, има ли вероятност да е дебитомерат, или са сенъорите за загряване имаше 2 и 4 полусен..? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 10 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2011 айде върни се да ти ги направят на 3 и тогава ще си доволен.не им слушай обясненията, а си искай да са на 3мг.Точно, те заводските настройки са под 4 мг. да не говорим, че можеш спокойно и до 2.4 мг да слезеш, отделно че има и други настройки ама ако ти пали добре няма нужда друго да се пипа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване