Jump to content

Дебитомера ли е?


bah4o

Recommended Posts

Проблема на колицата (А4 АФН) е че стана много мудна. Принципно последно е пипан теч от ГНП и е сменена хидравличната помпа, но не вярвам там да е причината. След преглед с ВагКом съм нарочил дебитомера като източник на проблема, но все пак моля и за вашите мнения.

Прилагам и един лог:

LOG-01-003-010-011.zip

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема на колицата (А4 АФН) е че стана много мудна. Принципно последно е пипан теч от ГНП и е сменена хидравличната помпа, но не вярвам там да е причината. След преглед с ВагКом съм нарочил дебитомера като източник на проблема, но все пак моля и за вашите мнения.

Прилагам и един лог:

Определено не е добре!Пробвай с друг!Странно е ,защото турбото ту пренадува,ту не вдига достатъчно налягане!Катализатор има ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се струва, че дебитомерът ти е добре.

Но логовете е добре да ги правиш с натиснат докрай педал и в обороти от 1800 до поне 3000.

И какво значи мудна - в ниските обороти или губи мощност по някое време?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено не е добре!Пробвай с друг!Странно е ,защото турбото ту пренадува,ту не вдига достатъчно налягане!Катализатор има ли?

Не, няма катализатор.

На мен ми се струва, че дебитомерът ти е добре.

Но логовете е добре да ги правиш с натиснат докрай педал и в обороти от 1800 до поне 3000.

И какво значи мудна - в ниските обороти или губи мощност по някое време?

Пътните условия не позволяваха за тест по правилата.

В ниските обороти бавно развива - дори на сфетофар ако не дам повечко газ, имам усещането че ще изгасне. От 1800 оборота започва да върви малко по-добре, но все пак ускорява бавно.

Дори ми се струва че и разхода се е вдигнал с 1л-1,5л/100км

Какви трябва да се стойностите на МАФ - 2500-3000 оборота 900мг?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи читав лог че по тоя само може да се гадае добре ли е дебитомера.Стойностите при тия обороти трябва да надвишават 800.

Редактирано от vladitdrv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи читав лог че по тоя само може да се гадае добре ли е дебитомера.Стойностите при тия обороти трябва да надвишават 800.

Той ги достига тези стойности, но трябва и педала да е натиснат по-продължително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той ги достига тези стойности, но трябва и педала да е натиснат по-продължително.

Интересното е че колата започна да се нормализира без да е пипано нищо.

Започвам да си мисля че измиването на двигателя е причината.... вода, въздушен филтър, дебитомер....

Редактирано от bah4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи читав лог че по тоя само може да се гадае добре ли е дебитомера.Стойностите при тия обороти трябва да надвишават 800.

Надявам се че този лог е читав...

LOG-01-003-010-011(1).zip

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нищо нямаш за смяна.проблема ти е след смяната на гарнитурите на помпата.

на ваг ком на първи канал, милиграмите са ти поне 5 или6 .

така ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали това е горивото на празен ход - ако 5-6 няма ли да са му много високи оборотите на празен ход?

И защо като е висока тази стойност става по-муден мотора - досега не съм намерил обяснение за това, а ми е много интересно да разбера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

милиграмите и празния ход са две различни неща.за това компютъра си знае работата .

най грубо казано, при високи стойности не се впръсква максималното количество гориво.малко хора успяват да си го обеснят защо е така, но там вече става въпрос за модулация на сигнал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но имат връзка. Като увеличиш оборотите се увеличават и тези мг. Може би не е правопропорционална, но я има.

Аз съм пробвал при мен - като увеличавам едното се увеличава и другото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нищо нямаш за смяна.проблема ти е след смяната на гарнитурите на помпата.

на ваг ком на първи канал, милиграмите са ти поне 5 или6 .

така ли е?

При такива милиграми какво трябва да направя?

Наистина в ниските обороти колата е много мудна, даже и пали с повече "въртене". На празен ход в момента е с ~30rpm по-малко спрямо преди ремонта.

На помпата са сменени гарнитура на капак и гарнитура "електроника", ако може така да се изразя. Това по какъв начин се е отразило на количеството гориво?

Редактирано от bah4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти първо ги провери. Не може да правиш нещо без да знаеш дали трябва.

Иначе се намества плочката с електрониката(тази с триъгълния болт), но много фино.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти първо ги провери. Не може да правиш нещо без да знаеш дали трябва.

Иначе се намества плочката с електрониката(тази с триъгълния болт), но много фино.

Разбира се че ще проверя!!!

Щом се пипа по помпата явно ще трябва да се ходи в сервиз....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама много внимавай къде ходиш, защото много малко хора ги разбират тия неща и една част от тях не винаги искат да ти свършат работа(за София говоря).

Кажи в кой град си да те насочим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама много внимавай къде ходиш, защото много малко хора ги разбират тия неща и една част от тях не винаги искат да ти свършат работа(за София говоря).

Кажи в кой град си да те насочим.

От Пловдив съм.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички колеги за помоща и най-вече на ifidik. Показанието на количество гориво беше 10.5 :hilezh:

Хората в Ауто Юнион коригираха до 4.6 и колата тръгна ... :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как го коригираха - местиха механично плочката или софтуерно?

Маханично.

айде върни се да ти ги направят на 3 и тогава ще си доволен.не им слушай обясненията, а си искай да са на 3мг.

За сега ще карам така, но все пак ако ме насочите към някой клубен майстор в Пловдив, може и да пробвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IFIDIK, това количество гориво може ли софтуерно да се промени или трябва да се нагласи механично и тогава софтуерни корекции?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеите, имам АУДИ А3 1.9 98ma avtomatik , разходат ми е 10 градско, имам цхувстжото 4е хар4и с около 2 литра пове4е, има ли вероятност да е дебитомерат, или са сенъорите за загряване имаше 2 и 4 полусен..?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

айде върни се да ти ги направят на 3 и тогава ще си доволен.не им слушай обясненията, а си искай да са на 3мг.

Точно, те заводските настройки са под 4 мг. да не говорим, че можеш спокойно и до 2.4 мг да слезеш, отделно че има и други настройки ама ако ти пали добре няма нужда друго да се пипа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...