big_joro Публикувано 7 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2011 много рано ми се отваря клапата на турбината,като я настъпя дърпа добре оба4е като се отвори клапата за пренатоварване и забо4ва моцуната.Незнам кво да я правя и така си варви ама ме дразни.Преди примерно на 3-та откарваше без проблем до 120 сега не може да стигне 110.Не сам много навътре, ама си мисля че прожината на westgate-a се е разтегнала с годините и сега на по малко налягане отваря клапана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
supervlao Публикувано 7 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2011 (Редактирано) От името на целия форум те умолявам да пишеш поне малко по-грамотно!И все пак по темата: кога последно си сменял горивен филтър?И още нещо: 1.6 TDI на Audi 80 няма. Има 1.6 TD. TDI е турбо дизел с директно впръскване какъвто 1.6 НЕ е. Редактирано 7 Февруари 2011 от supervlao Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
big_joro Публикувано 8 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2011 От името на целия форум те умолявам да пишеш поне малко по-грамотно!И все пак по темата: кога последно си сменял горивен филтър?И още нещо: 1.6 TDI на Audi 80 няма. Има 1.6 TD. TDI е турбо дизел с директно впръскване какъвто 1.6 НЕ е.Филтъра го смених преди 2 месеца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boney_M Публикувано 8 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2011 В резервоара се отлагат боклуци, ако не си го чистил и измивал може и от това да е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
big_joro Публикувано 8 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2011 Да може и от това да е,защото като заредя нафта ми се струва че варви повече.По време на зареждането може утаиката да се размива малко,ама незнам може и да си внушавам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boney_M Публикувано 8 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2011 Според мен пробваи нищо не губиш. И аз притежавам същата моторетка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neno mixalev Публикувано 8 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2011 пробваи да си смениш вакума на турбината ,турбото се разтоварва 4рез вакум няма пружини Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 9 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2011 В тръбичката на резервоара от която горивото отива до помпата, има пластмасова цедка, може да се задръстила. Все пак колата си е на години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boney_M Публикувано 9 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2011 В тръбичката на резервоара от която горивото отива до помпата, има пластмасова цедка, може да се задръстила. Все пак колата си е на години.И аз мисля че това е проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
big_joro Публикувано 9 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2011 (Редактирано) И аз мисля че това е проблема каде точно се намира тази цедка? Редактирано 9 Февруари 2011 от big_joro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boney_M Публикувано 9 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2011 В резервоара свали го и би трябвало да я видиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 9 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2011 Няма да я види. Като влезеш под колата, ще видиш на резервоара от къде тръгват две маркучета. Там са тъбичките, но по спомен не мога да ти кажа в коя е цедката. Ако не ти се занимава да сваляш целия резервоар, опитай се от долу да я измушиш. За предпочитане е да свали и измие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
big_joro Публикувано 9 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2011 ще видя в събота или неделя най-вероятно ще е.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boney_M Публикувано 14 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2011 Какво стана колега успя ли да разрешиш проблема ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolai93 Публикувано 12 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2020 Искам и аз да се включа в темата.И ние(нашето семейство) имаме Б3 1.6 TD от 1990та.Отскоро започна да гасне в движение .Палим я със и без смукач ,когато влезе в нанагорище ,а понякога и на равно ,губи мощност изведнъж и изгасва.Баща ми днес я е карал ,ходил си и се връщал от село ,изреждал скоростите от високи към ниски,и просто е умалявала. Имала е предишни ремонти -сменяни са преди -нафтова помпа и запушена дюза ,правен е шлайф на цилиндровата глава преди около 3 месеца.На ден колата бие по 80км(40км в еднатата посока и толкова обратно) ,за да отиваме на работа с брат ми и общ приятел.Какво може да е филтри ,уж скоро са промивани ,понеже преди около месец пак прави подобен проблем,имаше ръждилаци в резервоара и филтрите от некадърната нафта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 12 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2020 преди 24 минути, Nikolai93 написа: филтри ....скоро са промивани Кое кое?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPiTFiRE_ Публикувано 20 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2021 Кажи честно че се ПРОМИВАЛИ горивния филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolai93 Публикувано 14 Август 2021 Доклад Share Публикувано 14 Август 2021 Проблемът се оказа,както на питащия по хоре съфорумец .....Резервоар,на чието дъно има отлагания с боклуци ,и щом колата е е засмуквала нафта ,съответно и боклуци също.Жалко,че моите хора я спряха от отчет в КАТ ,а и не си направиха труда да пробият стария резервоар и да го изчистият или да търсят втора ръка такъв.Иначе колата ,пали и върви (с туба с нафта,малко по старомодния начин). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване