mikele Публикувано 11 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2011 Колеги,търся упътването на този радар на български понеже оригиналното е на английски, основните неща успявам да си ги преведа, но има някой които не успявам. Ще съм Ви, благодарен ако някой го има на български или ми даде линк откъдето мога да си го изтегля. Благодаря предварително на отзовалите се! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yan4ika Публикувано 15 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2011 Аз в момента превеждам инструкцията за XTR-145/265/335. Не знам дали ще ти свърши работа защото твоят модел не е включен, но може и да ти помогне. Ще я кача, като приключа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 15 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2011 (Редактирано) XTR-145/265/335 са малко по-нисък клас и вероятно някои от функциите на 575 ще липсват.Към колегата - кажи какво те мъчи и ще се опитаме да помогнем. Редактирано 15 Февруари 2011 от Ivo-G Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yan4ika Публикувано 15 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2011 (Редактирано) То и без това повечето функции, като гледам, в БГ не ни вършат работа, като например РОР (нямаме лазерни радари), VG-2 (радар детекторите в БГ не са незаконни, не става въпрос за антирадарни устройства), така че може и да има полза от по-старите версии. Не съм свършил превода още, че ме занимават с едни глупости шефовете.Колегата наистина най-добре да каже какво го тормози, пък аз пак ще го кача превода Редактирано 15 Февруари 2011 от yan4ika Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mikele Публикувано 15 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2011 (Редактирано) Ами като цяло доста от нещата си ги превеждам, но тъй като не съм "first" с английският, а сега се сещам не успявам да си наглася пустия му компас все паказва 90-градуса, друго за което се сещам не мога да активирам функцията в която радара да ми говори(а доколкото прочетох когато си го поръчвах си я имаше тази функция) на коя честота ме засичат било Х,К,Ка....... Това е засега в общи линии. Редактирано 15 Февруари 2011 от mikele Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Porter Публикувано 16 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2011 Доколкото видях в спецификациите този модел няма гласово известяване.При мен (PRO78) в менюто има опция VOICE On/Off, но различните алармисе разпознават лесно и заради различния звуков сигнал, предполагам и при теб е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mikele Публикувано 17 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2011 Porter,явно нещо ни се разминава инфото или гледаме различни спецификации тук пише,че има гласово известяване http://www.inesauto.com , дори когато гледах ревютата в You Tube го даваха да плямпа..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 17 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2011 POP няма нищо общо със лазер(Lidar) а означава радар със свръхбърз импулс(К, Ka Band), но засега в БГ е неизползваем понеже нямаме радари с POP mode. A според самия изобретател на POP режима(MPH Industries), измерването на скоростта c POP не е точно, а само приблизително...за да се прецени с превишена скорост ли е автомобила, и ако е така го стрелят на нормален режим. затова винаги POP OFF, освен това ако радар-детектора е с вкл. POP, има много фалшиви аларми, задейства се от други радар-детектори в близост до твоя...Колега, аз имам XTR-695 и XTR-590 и при двата калибрирането на компаса се извършва по следния начин: Натискаш еднократно MENU и първото меню за настройка е на компаса(CAL MODE). След това натискаш едновременно бутоните от другата страна(DARK+QUIET) и след това изписва на дисплея да карам две пълни обиколки, като ги завъртиш обиколките трябва да ти изписка и да излезе автоматично на основния си режим. Избери достатъчно широко място, където няма сгради или електропроводи и там пробвай да калибрираш компаса. При мен винаги се получава и от двата, като разликата им е не повече от 5 гр. Ако обаче при теб не се получава автоматично калибрацията,за да я завършиш след като си завъртял двете обиколки, натисни едновременно бутоните: Dark+Quiet. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mikele Публикувано 17 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2011 (Редактирано) Благоря ти колега за инфото относно калиброването на компаса ! А под две пълни обиколки какво разтояние да разбирам? Редактирано 17 Февруари 2011 от mikele Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 17 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2011 навиваш пълен ляв или десен и правиш двете обиколки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Porter Публикувано 17 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2011 (Редактирано) ... тук пише,че има гласово известяване http://www.inesauto.com ...Там го пише само в инфото на български, а в дадения цитат от Whistler по-надолу в страницата го няма.Ето какво пише в опътването: Integrated Real Voice® (N/A on XTR-575) T.e. не присъства при твоя модел. Редактирано 17 Февруари 2011 от Porter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване