petkoff_inc. Публикувано 25 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2011 Здравейте,Искам да купя ауди А6 AVANT, 2.8, quattro, 1996 г. Интересува ме, който има наблюдения, да сподели нещо за модела..... поддръжка, разход, динамика, слаби места. Абе всякакво инфо за автомобила ще ми е от полза.Благодаря Ви предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKELL BEGA4KA Публикувано 25 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2011 брат защо си се спрял на точно този ГОЛЯМ мотор,по добре някое дизелче 2.5 според мен иначе за разходи по колата нищо немоа ти кажа шото карам дизели от мальк,имам ена бензинка от 1 месец ама малка бензинка те са включат тигрите щи обяснят за ГОЛЕМИТЕ бензинки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 26 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2011 (Редактирано) Този "голям" мотор харчи колкото АЦЕ но е в пъти по-здрав а за вървене изобщо не могата да се сравняват. Това е един от най-безпроблемните мотори стига да е обслужван както трябва. Ако му сложиш и газов инжекцион разходите за гориво стават по-нисъки от дизела.Прегледай добре колата и ако е читава я взимай без да мислиш. Кефа от карането на този двигател с това купе е страхотен. Редактирано 26 Февруари 2011 от kapitango Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 26 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2011 2.8 е перфектен избор за мотор на това купе. Обслужването е като на по-малък мотор. Има 1 ангренажен ремък, 2 ролки към него, 1 пистов ремък с 1 обтегач. Масло събира 5 л полусинтетика 10в40. Филтрите са с нормални цени.Окачването е изключително елементарно и издръжливо - 2 носача отпред, няма биелетки, 1 стабилизираща щанга с тампони към магарето на предния мост и носачите.За първоначално обслужване - около 600 лв в зависимост от частите - масло и филтри, ремъци и ролки. Сменя се задължително водна помпа (върти се от ангренажния ремък) и термостат (на кофти място е зад ремъка и ако трябва да го сменяш поради повреда става по-сложно).Предните носачи са от 100 до 250 лв на бр според качество и марка.Амортисьорите са по 100-150 лв на бр. Има разбира се и ментаци за без пари, ама не ти трябва да ги знаеш.Лагерите на главините са по 70-100 лв/бр.Това е общо взето. Изключително смислен и здрав автомобил. Повече не може да се желае. Щом ще е с куаттро - перфектната комбинация, малко по усложнено е задното окачване в тоя случай, но и то си е много здраво и рядко създава проблеми.Всички тампони по задните носачи са общо около 550 лв, но много рядко се налага смяната им - както се казва - веднъж в живота.Успех с покупката! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 26 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2011 Гледам за разхода стана дума... кажете колко харчи?-градско-извънградско-бензин/газ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ttoonnyy Публикувано 27 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2011 Ами вьв Варна 14-15 извьн града 10-11 това безингаз +1 до 2 л Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 27 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2011 (Редактирано) Ами вьв Варна 14-15 извьн града 10-11 това безингаз +1 до 2 лС газов инжекцион разхода на бензин и на газ е еднакъв.Но все пак мнго зависи от настроките. Редактирано 27 Февруари 2011 от kapitango Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 13 Март 2011 Доклад Share Публикувано 13 Март 2011 Този "голям" мотор харчи колкото АЦЕ но е в пъти по-здрав а за вървене изобщо не могата да се сравняват. Ееее, посмали манго. Да кажем, че оправдава харча си. Не знам за коя версия се говори, но само ламбдите на тоя мотор струват повече от цяло АЦЕ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 14 Март 2011 Доклад Share Публикувано 14 Март 2011 Аман от печкаджии!Уж тънко, уж евтино, а пък като думне електроника на помпа или не дай си боже ремък - ауууууууууу, колко скъпо! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d00mEr Публикувано 14 Март 2011 Доклад Share Публикувано 14 Март 2011 Забрави да споменеш валовете Не мога да повярвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 14 Март 2011 Доклад Share Публикувано 14 Март 2011 Говорим за С4, респективно АЕL няма подобни проблеми... Ти какво направи онзи ден? Не знам за коя версия се говори, но само ламбдите на тоя мотор струват повече от цяло АЦЕ.Щом е 1996 та година, значи е онзи на С4 с вакуумното променливо газоразпределение. Две сонди, по 140 лева не са кой знае какво, на фона на един дори втора употреба дебитомер с клапа на механичен инжекцион и потенциометъра му, нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 14 Март 2011 Доклад Share Публикувано 14 Март 2011 За мен 2.6 и 2.8 не са лоши мотори, не са състезателни, както много очакват, щом видят висок обем на мотора! Страдат от течове на масло, имат 2 ламбди содни, термостат се смена гадничко, трябва да се внимава с хидравличната помпа, която също протича, понеже е в средата на двете глави и се изпича. Страдат и от датчик на хол, ако не внимавате при елементарната профилактична поддръжка.При 2.6 има гадорийки при колекторите - улеите са пластмасови и понякога се пукат от топлината и се ронят, а ако има обикновено АГУ при гърмеж се цепят и оставате на място. При 2.8 този проблем е решен с вакуумно изменение на газоразпределението, но пък има дебитомер, което от една страна е добре, понеже разхода е като на 2.6, но пък е по-капризен за поддръжка...При 2.8 е възможна инсталация на обикновено АГУ без особени рискове от чупене на колектори, както при 2.6, но пък е неоправдано нереално да сложиш на такъв мотор обикновен изпарител. Не, че не става...И на двата модела на авант без куатро дават по каталог около 7.2-7.6 литра на 100 км при нормално каране извън града до 100 км.Теч на масло обикновено се получава при 2.6 от безумния капак под колекторите, който е завинтен с малки болтове, които се развиват от вибрации, разлика в температура и разлика в металите, от които са изработени двата елемента. Не знам при 2.8 така ли е... Тече и от гарнитурите на главите, както и от семерингите на валовете.В общи линии това е! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 15 Март 2011 Доклад Share Публикувано 15 Март 2011 Да добавя един съществен пропуск - колекторите при 2.8 са изцяло от алуминий, а при 2.6 горния и долния капак са пластмасови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване