Jump to content

Висок разход?


Plamen Borisov

Recommended Posts

Карам с летни 215/45/17 и под 7,5/100 извън града не сам правил. Това при 3000/оборота и скорост от 120км/ч (почти винаги я карам така). Зимата с 15-ски и разликата е минимална. Така че стандартния размер за 15-ска или 16-ска гума не дава такова отражение в разхода :hilezh:

Към колегата пуснал темата и по-горе му казах, че му е напълно нормален разхода на колата :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 60
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Днеска пак карах извънградско. Заредих на ОМВ Карера 100(малиииии 2,73лв. :) ) Карах с 80-90 и разхода ми падна на 7,4/100 . Незнам толкова ли да оказва влияние този бензин. Толкова ли е калпав на ЕКО

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска пак карах извънградско. Заредих на ОМВ Карера 100(малиииии 2,73лв. :hilezh: ) Карах с 80-90 и разхода ми падна на 7,4/100 . Незнам толкова ли да оказва влияние този бензин. Толкова ли е калпав на ЕКО

Здравейте и аз да се обадя по темата и моята е турбо куатро и мога да кажа какво наблюдавам, преди да сложа ГИ изпробвах с кои бензин ще ми гори най-малко от всички бензиностанци 95,98,100,95+ оказа се че с обикновен 95 ми дава горедоло такъв разход градско 12-13 извън града 8-8,5 при горедоло нормално каране, странното беше че при 100 октана ми даваше 11,5-12 градско и извън 7,5-8,5, докато един ден не сипах 95+ от ЕКО тогава се пробвах да я засека извън града при каране до 3к оборота и ми даде следния разход 6,5 не надвиших 100км/ч градско ми даде 10,5 ама ви казвам пенсионерско каране.После реших да я пробвам на ръчка яко пак с 95+ от еко колко ще ми даде Хасково Пловдив Хасково сериозно каране газ до дупка колкото позволява пътя в смисал по него се движат много тирове и учудващо ми даде 7,7. Сега на газ немога да я хвана колко ми гори всеки път е различно явно някои пълнят въъздух други не и това си е но разхода се върти около 9-10 извънградско при нормално каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска пак карах извънградско. Заредих на ОМВ Карера 100(малиииии 2,73лв. :) ) Карах с 80-90 и разхода ми падна на 7,4/100 . Незнам толкова ли да оказва влияние този бензин. Толкова ли е калпав на ЕКО

Едно нещо не мога/по-скоро не искам/ да разбера???

Какви са тез цени на ОМВ 100 или В - повер рейсинг при положение,че се внасят ,уж , отвън???

К'во ги боли Лукойл,да им изсъхнат ръцете дееба?

После нямало картелни споразумения :)

По темата :

На версия с 215 коне съм го докарвал 1.8Т до 6.6/100 с багаж и от Перник-Пловдив-Бургас .

Сега колата е 400 магарета и от Варна до Бургас с доволно натискане,98км/ч средна по борда,

Обадих 11.5/100,което е смешно направо.

Карам я само с Вповер рейсинг

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като давам 7,3 винаги съм си карал с обикновен 95 от Шел. Ако не изпреварвам с пълна га предполагам ще покаже и 7. С повече октани се съмнявам да има разлика. Градско между 95 и 98 не виждам никаква разлика!

А борда е невероятно точен, не съм вярвал, но на колонката 7,29 разход - борда 7,3. И това не веднъж.

Много ми е интересен и момента, че разликата от нормано каране до сериозна ръчка градско сигурно е едва 2 литра, ако и толкова дори :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега "Plamen Borisov", като ти прочетох поста и вече се успокоих, мойта кола е същата и разхода ми е същия 8.9/100. Да споделя и аз как го сметнах - заредих на Лукойл догоре,карах с 3000об/м(май 110км/ч или 120км/ч) минах 120км+/- и заредих пак на Лукойл догоре. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четейки темата се почнах да се съмнявам в моя разход пак и днес така или иначе имах пътуване викам си айде пак да засека какво е положението. Резултата - 70км преход, от тях 10 градско. Товар в колата 250кг. Карал съм с 90-100 в едната посока, в другата се гонихме с един нисан до към 140-50 (не през цялото време разбира се). Разход - точно 7,5/100 като си бях пред вкъщи вече.

Колеги незнам как карате вие, но моето каране не е по-икономично от вашето мисля :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Догоре на една и съща колонка :zustimm: Даже един и същ човек пълнеше :respekt:

Берда и показанията на колонката също никога не са се разминавали с повече от 0,1литра колкото и странно да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен покрай тези цени на горивата друг въпрос ме мъчи и се надявам колегите ако имат опит да кажат мнение - Как да карам, за да си сваля разхода на градско? Всеки ден имам 7км до работа и обратно по един и същи път и си знам от кръстовище до кръстовище с колко да карам, за да хвана зеленото и много мразя да давам газ и да я режа или да бързам като виждам, че след 200 м светофара толку що е светнал червено, защото ако има нещо което повече мразя от това да давам газ е това да набивам спирачки.

Досега си мислех, че на по ниски обороти, тоест с бърза смяна на скорости(примерно аз сменям на по горна предавка при 1800 оборота някъде) харчи колата по малко, но един колега днес ми даде пример с алекото на баща му дето има се сещате от тея икономайзери бяло/зелено/червено които показват моментен разход, та баща му вика следното: със 90 на четвърта му харчи по-малко отколкото с 90 на пета и вика на пета чак на 120 км се сменя, ако се смени преди това на пета москала харчи повече, заради предавателни числа, двигателя се мъчел и т.н. пък и икономайзера си го показвал. Та тази тема сега ме чопли понеже колата не ми показва моментен разход не знам как да се кара, да оставам по дълго на по ниска предавка с по височки обороти(турбото ми се включва около 2800 об. така че това само на дълъг път ми се случва) или да бързам да сменям на по-горна при 1700-1800. Тоест въпроса е на кои скорости с какви обороти да се сменя скоростта така че колата да харчи най-малко?

Редактирано от batkovan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АЗ лично не мога да се оринтирам по моментния разход как да се кара... Мисля обаче, че примера с москвича не е правилен. При мен на 4-та гори повече отколкото на 5-та с 2000об да кажем. Колкото и да има разни митове за най-малък разход където въртящия момент е най-голям просто не мога да го приема това за меродавно.

Най-ниския разход си е на най-високата предавка и с най-малко газ. Обаче понеже говорим за градско каране може би трябва да се обсъди какво се случва докато стигнеш 4-та или 5-та? Тръгването ясно и после къде сменяш на втора? Бях чел някъде, че било добре на 3-та да се понастъпи повече докато ускори и после леко.

Теории много, но на колонката си знам, че от най-бавното каране до ръчка разликата ми е 2литра!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...