Jump to content

Скъсан маншон на кормилната рейка.


Recommended Posts

Установих, че маншона на кормилната ми рейка се е разполовил и има момент в който вътре стержена се вижда. Въпроса ми е необходими ли са спешни действия от моя страна? Или може и не толкова спешни?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тепретично- да, има риск от намокряне и от влизане на прахоляк. Последствията би трябвало да са ти ясни.

На практика- карах почти 3 години така и рейката си беше в перфектно здраве, не губех масло, не тропаше и нямаше луфтове. На V6 ако знаеш как се сваля рейката- всмукателни колектори, серво, дросел- всичко долу, за да можеш да я докопаш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Установих, че маншона на кормилната ми рейка се е разполовил и има момент в който вътре стержена се вижда. Въпроса ми е необходими ли са спешни действия от моя страна? Или може и не толкова спешни?

Най-добре го сменяй-той не е поставен там случайно.А пък и при Б4 с 4 цилиндров мотор е работа за половин час.Сваляш си акумулатора и през отвора в стойката му действаш-имаш да развиеш 2 болта и да освободиш две скоби.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ти се прави рейка най-добре смени маншона. Играчка е но ще си спестиш доста пари за нова или втора употреба рейка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, значи ще трябва да се сменя. Не знаех, че на Б4 става лесно както колегата по-горе е написал. Изглеждаше ми доста сложна процедурата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя също се беше скъсал преди няколко месеца . Сам си го смених , не е нещо кой знае какво а самия маншон е евтин 3 лв. май беше ако не се лъжа .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Б4 маншона не е такъв какъвто си мислиш и нито се избива накрайник , нито се ходи на стент после , заради смяна на маншона .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ха явно това ще е някой ново творение дето за 10 години не съм виждал,как няма да развиеш накраиника та откаде ще мущнеш маншона???

а стенд ако иска да е му върви на право колата ще трябва ако пък не го бърка да не ходи

и накраиника не се извиба а развива пързо законтрящата гайка после и него

Редактирано от practa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ха явно това ще е някой ново творение дето за 10 години не съм виждал,как няма да развиеш накраиника та откаде ще мущнеш маншона???

а стенд ако иска да е му върви на право колата ще трябва ако пък не го бърка да не ходи

и накраиника не се извиба а развива пързо законтрящата гайка после и него

май за 10 години не си виждал Б4ка. Както е казал човека по-горе отвиват се два болта и се разхлабва(сменява)една скоба(6). Също така се сваля и тапата(4) - внимателно че е пластмасова.

Редактирано от stilioza
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май за 10 години не си виждал Б4ка. Както е казал човека по-горе отвиват се два болта и се разхлабва(сменява)една скоба(6). Също така се сваля и тапата(4) - внимателно че е пластмасова.

:wink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то човек като не знае пише ... Сменял съм на няколко Б4, на Б3 и на Б2 е същото - 2та болта долу и тн. Няма какво да се разцентрова, за да е необходим реглаж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Препоръчвам ти да го смениш възможно най-скоро. Наскоро сваляхме реика на VW Sharan на която беше раждясъл гребена поради скъсан маншон и беше прецакал семеринга. Та заради един маншон отиваше работата на нова реика. На Sharana реиката се пада по надолу, но не е изключено и до твоята да стига вода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...