plamendev Публикувано 1 Март 2011 Доклад Share Публикувано 1 Март 2011 Установих, че маншона на кормилната ми рейка се е разполовил и има момент в който вътре стержена се вижда. Въпроса ми е необходими ли са спешни действия от моя страна? Или може и не толкова спешни? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 1 Март 2011 Доклад Share Публикувано 1 Март 2011 Тепретично- да, има риск от намокряне и от влизане на прахоляк. Последствията би трябвало да са ти ясни.На практика- карах почти 3 години така и рейката си беше в перфектно здраве, не губех масло, не тропаше и нямаше луфтове. На V6 ако знаеш как се сваля рейката- всмукателни колектори, серво, дросел- всичко долу, за да можеш да я докопаш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 1 Март 2011 Доклад Share Публикувано 1 Март 2011 (Редактирано) Установих, че маншона на кормилната ми рейка се е разполовил и има момент в който вътре стержена се вижда. Въпроса ми е необходими ли са спешни действия от моя страна? Или може и не толкова спешни?Най-добре го сменяй-той не е поставен там случайно.А пък и при Б4 с 4 цилиндров мотор е работа за половин час.Сваляш си акумулатора и през отвора в стойката му действаш-имаш да развиеш 2 болта и да освободиш две скоби. Редактирано 1 Март 2011 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 1 Март 2011 Доклад Share Публикувано 1 Март 2011 Ако не ти се прави рейка най-добре смени маншона. Играчка е но ще си спестиш доста пари за нова или втора употреба рейка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamendev Публикувано 1 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2011 Ясно, значи ще трябва да се сменя. Не знаех, че на Б4 става лесно както колегата по-горе е написал. Изглеждаше ми доста сложна процедурата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 1 Март 2011 Доклад Share Публикувано 1 Март 2011 Моя също се беше скъсал преди няколко месеца . Сам си го смених , не е нещо кой знае какво а самия маншон е евтин 3 лв. май беше ако не се лъжа . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
practa Публикувано 1 Март 2011 Доклад Share Публикувано 1 Март 2011 (Редактирано) то маншона евтин като артикул,развиваш накраинйка и го сменяш но после стенд трябва Редактирано 1 Март 2011 от practa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 1 Март 2011 Доклад Share Публикувано 1 Март 2011 На Б4 маншона не е такъв какъвто си мислиш и нито се избива накрайник , нито се ходи на стент после , заради смяна на маншона . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
practa Публикувано 2 Март 2011 Доклад Share Публикувано 2 Март 2011 (Редактирано) ха явно това ще е някой ново творение дето за 10 години не съм виждал,как няма да развиеш накраиника та откаде ще мущнеш маншона???а стенд ако иска да е му върви на право колата ще трябва ако пък не го бърка да не ходи и накраиника не се извиба а развива пързо законтрящата гайка после и него Редактирано 2 Март 2011 от practa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest stilioza Публикувано 2 Март 2011 Доклад Share Публикувано 2 Март 2011 (Редактирано) ха явно това ще е някой ново творение дето за 10 години не съм виждал,как няма да развиеш накраиника та откаде ще мущнеш маншона???а стенд ако иска да е му върви на право колата ще трябва ако пък не го бърка да не ходи и накраиника не се извиба а развива пързо законтрящата гайка после и негомай за 10 години не си виждал Б4ка. Както е казал човека по-горе отвиват се два болта и се разхлабва(сменява)една скоба(6). Също така се сваля и тапата(4) - внимателно че е пластмасова. Редактирано 2 Март 2011 от stilioza Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 2 Март 2011 Доклад Share Публикувано 2 Март 2011 май за 10 години не си виждал Б4ка. Както е казал човека по-горе отвиват се два болта и се разхлабва(сменява)една скоба(6). Също така се сваля и тапата(4) - внимателно че е пластмасова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 3 Март 2011 Доклад Share Публикувано 3 Март 2011 Е то човек като не знае пише ... Сменял съм на няколко Б4, на Б3 и на Б2 е същото - 2та болта долу и тн. Няма какво да се разцентрова, за да е необходим реглаж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
desmond Публикувано 15 Март 2011 Доклад Share Публикувано 15 Март 2011 Препоръчвам ти да го смениш възможно най-скоро. Наскоро сваляхме реика на VW Sharan на която беше раждясъл гребена поради скъсан маншон и беше прецакал семеринга. Та заради един маншон отиваше работата на нова реика. На Sharana реиката се пада по надолу, но не е изключено и до твоята да стига вода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts