RoadKiLLeR Публикувано 3 Март 2011 Доклад Share Публикувано 3 Март 2011 Когато е студен двигателя и като запаля започва да мига една червена лампичка. И в периода на 10-13мин. Спира да мига. Товя някакъв датчик , който отчита кога е готов двигателя за потегляне ли е или просто е "ебан" датчик ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buhoveca Публикувано 3 Март 2011 Доклад Share Публикувано 3 Март 2011 ако е с удивителен знак лампичката може да ти е малко спирачната течност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RoadKiLLeR Публикувано 3 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 3 Март 2011 Е ако беше спирачната течност щеше май да свети или мига постоянно. А той като минат 10-13мин и гасне.. Ако карам известно време , спра и после като паля не свети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 3 Март 2011 Доклад Share Публикувано 3 Март 2011 Кажи на какво прилича тази червена лампичка. А, ако намериш начин да покажеш и как изглежда ще е супер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalin4o1986 Публикувано 4 Март 2011 Доклад Share Публикувано 4 Март 2011 Колега лампата за която говориш е лампата която показва че колата е прегряла!Аз имам същия проблем и ходих на диагностика.Там ми обесниха че датчика който мери температурата на мотора когато навън е много студено не може да измери правилните стойности. Затова сутрин след като запалиш колата пилка и въпросната лампа започва да мига.След като мотора поработи известно време и започне да стопля температурния датчик започва да отчита правилни стойности и лампата гасне и вече всичко си е ок .Забележи че тази лампа свети само при първо палене когато мотора е студен и външната температура е ниска. Незнам дали разбра какво искам да ти обесня,но по-просто казано: ПРЕЕБАН ТИ Е ТЕМПЕРАТУРНИЯ ДАТЧИК! цена:25-35лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bkolev Публикувано 4 Март 2011 Доклад Share Публикувано 4 Март 2011 Да не отварям нова тема, искам да питам от както застудя (януари месец), като запаля колата всичко си е ОК.Като потегля и влезна в някой по-остър завой ми светва на бордовия компютър лампата (!) (тази, която свети когато е вдигната ръчната спирачка).Премигва 3-4 пъти и се оправя.На следващия завой отново премигва и пак загасва.Като позагрее колата обаче лампата не се появява повече.Дали е от ниско количество на спирачната течност, тъй като гледах колко имам в резервоарчето, но не мога да видя добре има ли - няма ли (колата си спира винаги перфектно).Или по-скоро е от студа - датчика полудява? Колата А4 Б6 1.9 AVF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bori Публикувано 4 Март 2011 Доклад Share Публикувано 4 Март 2011 Да не отварям нова тема, искам да питам от както застудя (януари месец), като запаля колата всичко си е ОК.Като потегля и влезна в някой по-остър завой ми светва на бордовия компютър лампата (!) (тази, която свети когато е вдигната ръчната спирачка).Премигва 3-4 пъти и се оправя.На следващия завой отново премигва и пак загасва.Като позагрее колата обаче лампата не се появява повече.Дали е от ниско количество на спирачната течност, тъй като гледах колко имам в резервоарчето, но не мога да видя добре има ли - няма ли (колата си спира винаги перфектно).Или по-скоро е от студа - датчика полудява? Колата А4 Б6 1.9 AVFколега нивото на течноста ти е намаляла долеи и малко и ще се оправи това не е никакъв проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bkolev Публикувано 4 Март 2011 Доклад Share Публикувано 4 Март 2011 колега нивото на течноста ти е намаляла долеи и малко и ще се оправи това не е никакъв проблем Мерси, а каква марка трябва да взема...никога не съм се интересувал от тези течности ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ТОДОР Публикувано 4 Март 2011 Доклад Share Публикувано 4 Март 2011 Мерси, а каква марка трябва да взема...никога не съм се интересувал от тези течности ? Без значение марката да има спецификациа тоест да пише DOT4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitnick85 Публикувано 4 Март 2011 Доклад Share Публикувано 4 Март 2011 колега има възможност и да ти в ниско нивото на антифриза, като е много студено течността се свива и ти пада под минимума. като позагрее се разширява и спира да бъде под минимума Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buhoveca Публикувано 4 Март 2011 Доклад Share Публикувано 4 Март 2011 дот 3 дот 4 и дот 5.1 са савместими само да не сипеш дот 5 тои е с некци силиконови сентенции и не е савместим с другите забележи има дот 5 и дот 5.1 този 5.1 става да се смесва с другите дот 4 и дот 3 но наи добре си сипи такава каквато си е в казанчето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bkolev Публикувано 4 Март 2011 Доклад Share Публикувано 4 Март 2011 Мерси за отговорите.Антифриз не е със сигурност - на макс ми е.Иначе ще потърся дот4, тъй като нямам никаква идея предишния собственик какво е слагал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване