Jump to content

Датчик на Хол


Recommended Posts

Четох доста по темата из форума ,но нещо не ми стана ясно.Ако е прецакан би трябвало да не работи добре и на газ и на бензин нали??В смисъл ако колата си работи перфектно на газ, а на бензин прекъсва значи проблема не е в него.Питам защото на диагностиката ми казаха че дава грешка и да го сменям ама сега като размислих нещо ме съмнява :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ако е прецакан датчика въобще няма да работи колата а не да прекасва аз минах по този път жече и сега нямам проблем но аз сам на бензин което не дава значение на този датчик

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така си мисля! Какво може да и е тогава ,че прекъсва така и пуши.Смених свещи,кабели,термодатчик,откачих ламбдата за проба-ефект нулев.Поне този на Хол не избързах да сменя.Май работата ми намирисва на потенциометър на дебитомера..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ако е прецакан датчика въобще няма да работи колата  а не да прекасва аз минах по този път жече и сега нямам проблем но аз сам на бензин което не дава значение на този датчик

колегата е прав...ако е прецакан няма палене....и като бивш алармаджия ти го казвам...едно от местата за прекъсване е именно този датчик

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен ми е по интересно как са го диагностицирали и каква точно грешка дава след като си Б3 а даже аз на моята Б4 имам минимално количество грешки и датчици :D да не говорим че датчик на хол изобщо няма как да рапортува на ПеЦе-то че има проблем щото е една тъпа намотка

или са го закачили на осцилоскопа и той е дал грешката ?

явно искат да те возят на шейната щото снаг е паднал навън...

Редактирано от Ngoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ngoro диагностиката е прави като включва пробна лампа на буксите до педалите в ляво.После аз като негов помощник ги записвам в една тетрадка-четирицифрени кодове.Сравнява ги в таблица и вади заключение за проблема.Относна датчика на Хол грешката е 2113 ,аз после я проверих в аутодата да съм сигурен.Каза ,че е нормално да дава грешка ако колата не работи, но при условие че тя е запалена би трябвало да не отчита.Еми това е за сега карам ски но може и на шейна да ме качат :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз сменях датчик на Хол :hilezh: , голямо дърво е това, както си е работила колата и изведнъж няма палене, все едно душата и е избягала. При мен този датчик отказа напълно и лесно разбрахме от какво е, обаче после майстори ми казаха че имало случаи когато в един момент датчика работи а в друг не е тогава дървото е четворно щото докато разбереш от какво е може да ти се запали главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво се чудиш толкова за В3ката, но на мойта като си включи майстора кабелите от под таблото вляво към компа му излизат грешки и разни други неща. От компа тества например нещо си там за празен ход, което бръмчи в двигателя, ламда сонда и не знам какво си още. Вади му номера на епрома, процесор ли незнам що си и не ме лъже, защото гледам монитора на компа и виждам какво прави човека, а и досега не ми е създал проблем. Освен това като вкара номера на рамата, му казва къде да търси буксите за диагностика и какъв кабел беше май. А странното на цялото мероприятие е, че софтуера е на български!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

blacky знам аз какво се тества, къде се тества и какво показва. Но продължавам да твърдя че НЯМА грешка която ECU-то да записва при проблеми с датчик на Хол.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай, аз само казвам, че излизат разни неща, не ти опонирам. На моята като е загасена май излизаше грешка на датчика на Хол, но не съм сигурен и си пишеше каква е, а не номер на грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегата е прав...ако е прецакан няма палене....и като бивш алармаджия ти го казвам...едно от местата за прекъсване е именно този датчик

И аз съм на същото мнение, имах проблем с датчика на хол, - при смяна на гумички на клапаните, бяха изместили белега при делкото с 3мм. и даваше на късо- не запали пущината докато не го изключих, а при диагностика с компютър даваше че е за смяна, т.е. че е сдал багажа.

Казвали са ми, че тоя датчик или бачка или не, суветвам те да турсиш проблема другаде, или при други майстори.

:flehan: КЪСМЕТ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали проблема не е в клемореда на контактния ключ - лесно ще го провериш това, а и доста колеги се оплакваха преди време от тоя проблем! :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ако е прецакан датчика въобще няма да работи колата  а не да прекасва аз минах по този път жече и сега нямам проблем но аз сам на бензин което не дава значение на този датчик

ako ne raboti dat4ika na xol, kolata hiiamavob6te da zapali.

dat4ika opedeliia podavaneto na iskrata na bobinata

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Замена датчика холла, распределитель Bosch, двиг. ABS, VW Passat B3/B4, VW Golf 3. Фотоотчет

Замяна на датчик на Хол - Фотоотчет.

Начин за диагностика.

Цитата: "Выкручиваем свечку, снимаем центральный провод на трамблере, вставляем верхний контакт свечки в провод, а саму свечку в ухо, за которое поднимают двигатель. Пытаемся завести двигатель. Если искры нет, значит надо начинать поиск с системы зажигания (свечку и провод оставляем, они нам понадобятся для проверки). Сюда входит прерыватель (датчик холла), управление катушкой (электронное релле) и катушка зажигания. Начнём проверку с датчега холла. Снимаем с него разъём с проводами, включаем зажигание и меряем между двумя крайними контактами напряжение, оно должно быть не ниже 9 вольт. Если напруга есть, то при влюченом зажигании прерывисто коротим проводком центральный контакт разъёма (который с проводами) датчика холла на крайний. В теории должна появится искра на свече и голова моника должна подать характерный рабочий звук. Если искры нет, а моник отзывается, то датчег холла здесь нипричём, одеваем разъём наместо. Катушка зажигания в этом случае была с разъёмом на 3 выхода и толстыми минусовым проводом, который шёл на двигатель. Это значит, что в катушке стоит электронное релле (значит блочёк, который является выносным электронным релле, который стоит возле мозгов моновпрыска, будет отсутствовать. Два крайних контакта в разъёме - это питание плюс и минус. Центральный контакт - это сигнальный с мозгов (с датчика холла после обработки мозгами). Поэтому снимаем разъём с катушки, определяем какой из двух крайних контактов НА КАТУШКЕ является массой (минус). Его трогать мы не будем. Оставшийся крайний контакт будет плюсом, на него с АКБ подадим плюс. Центральный контакт прерывисто будем коротить на массу. Должна появится искра на свече. Если нет, то этот блок неисправен. Его то и надо менять."
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...