batslavi_ Публикувано 7 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2006 Четох доста по темата из форума ,но нещо не ми стана ясно.Ако е прецакан би трябвало да не работи добре и на газ и на бензин нали??В смисъл ако колата си работи перфектно на газ, а на бензин прекъсва значи проблема не е в него.Питам защото на диагностиката ми казаха че дава грешка и да го сменям ама сега като размислих нещо ме съмнява Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yasen75 Публикувано 7 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2006 колега ако е прецакан датчика въобще няма да работи колата а не да прекасва аз минах по този път жече и сега нямам проблем но аз сам на бензин което не дава значение на този датчик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batslavi_ Публикувано 7 Февруари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2006 И аз така си мисля! Какво може да и е тогава ,че прекъсва така и пуши.Смених свещи,кабели,термодатчик,откачих ламбдата за проба-ефект нулев.Поне този на Хол не избързах да сменя.Май работата ми намирисва на потенциометър на дебитомера.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gaudi Публикувано 7 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2006 колега ако е прецакан датчика въобще няма да работи колата а не да прекасва аз минах по този път жече и сега нямам проблем но аз сам на бензин което не дава значение на този датчик←колегата е прав...ако е прецакан няма палене....и като бивш алармаджия ти го казвам...едно от местата за прекъсване е именно този датчик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 8 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2006 (Редактирано) на мен ми е по интересно как са го диагностицирали и каква точно грешка дава след като си Б3 а даже аз на моята Б4 имам минимално количество грешки и датчици да не говорим че датчик на хол изобщо няма как да рапортува на ПеЦе-то че има проблем щото е една тъпа намоткаили са го закачили на осцилоскопа и той е дал грешката ?явно искат да те возят на шейната щото снаг е паднал навън... Редактирано 8 Февруари 2006 от Ngoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batslavi_ Публикувано 8 Февруари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2006 Ngoro диагностиката е прави като включва пробна лампа на буксите до педалите в ляво.После аз като негов помощник ги записвам в една тетрадка-четирицифрени кодове.Сравнява ги в таблица и вади заключение за проблема.Относна датчика на Хол грешката е 2113 ,аз после я проверих в аутодата да съм сигурен.Каза ,че е нормално да дава грешка ако колата не работи, но при условие че тя е запалена би трябвало да не отчита.Еми това е за сега карам ски но може и на шейна да ме качат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 8 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2006 грешка 2113 - датчик на Хол на Б3-ка ?ще проверя ама мисля че е мнооооооооого далече от истината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 8 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2006 Колеги и аз сменях датчик на Хол , голямо дърво е това, както си е работила колата и изведнъж няма палене, все едно душата и е избягала. При мен този датчик отказа напълно и лесно разбрахме от какво е, обаче после майстори ми казаха че имало случаи когато в един момент датчика работи а в друг не е тогава дървото е четворно щото докато разбереш от какво е може да ти се запали главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blacky Публикувано 8 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2006 Не знам какво се чудиш толкова за В3ката, но на мойта като си включи майстора кабелите от под таблото вляво към компа му излизат грешки и разни други неща. От компа тества например нещо си там за празен ход, което бръмчи в двигателя, ламда сонда и не знам какво си още. Вади му номера на епрома, процесор ли незнам що си и не ме лъже, защото гледам монитора на компа и виждам какво прави човека, а и досега не ми е създал проблем. Освен това като вкара номера на рамата, му казва къде да търси буксите за диагностика и какъв кабел беше май. А странното на цялото мероприятие е, че софтуера е на български! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 8 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2006 А бе то софтуера е на български ама не можеш да го намериш в ДАТА.БГ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 9 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2006 blacky знам аз какво се тества, къде се тества и какво показва. Но продължавам да твърдя че НЯМА грешка която ECU-то да записва при проблеми с датчик на Хол. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blacky Публикувано 9 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2006 Извинявай, аз само казвам, че излизат разни неща, не ти опонирам. На моята като е загасена май излизаше грешка на датчика на Хол, но не съм сигурен и си пишеше каква е, а не номер на грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIMANIA Публикувано 9 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2006 Ето кодовете с грешките за този двигател: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 10 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2006 колегата е прав...ако е прецакан няма палене....и като бивш алармаджия ти го казвам...едно от местата за прекъсване е именно този датчик←И аз съм на същото мнение, имах проблем с датчика на хол, - при смяна на гумички на клапаните, бяха изместили белега при делкото с 3мм. и даваше на късо- не запали пущината докато не го изключих, а при диагностика с компютър даваше че е за смяна, т.е. че е сдал багажа.Казвали са ми, че тоя датчик или бачка или не, суветвам те да турсиш проблема другаде, или при други майстори. КЪСМЕТ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 10 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2006 А дали проблема не е в клемореда на контактния ключ - лесно ще го провериш това, а и доста колеги се оплакваха преди време от тоя проблем! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batslavi_ Публикувано 11 Февруари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2006 Мога ли да проверя датчика на Хол ,като изключа буксата?Или няма да има ефект и ще загасне? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi-fen Публикувано 11 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2006 колега ако е прецакан датчика въобще няма да работи колата а не да прекасва аз минах по този път жече и сега нямам проблем но аз сам на бензин което не дава значение на този датчик←ako ne raboti dat4ika na xol, kolata hiiamavob6te da zapali.dat4ika opedeliia podavaneto na iskrata na bobinata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 20 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2009 Замена датчика холла, распределитель Bosch, двиг. ABS, VW Passat B3/B4, VW Golf 3. ФотоотчетЗамяна на датчик на Хол - Фотоотчет.Начин за диагностика.Цитата: "Выкручиваем свечку, снимаем центральный провод на трамблере, вставляем верхний контакт свечки в провод, а саму свечку в ухо, за которое поднимают двигатель. Пытаемся завести двигатель. Если искры нет, значит надо начинать поиск с системы зажигания (свечку и провод оставляем, они нам понадобятся для проверки). Сюда входит прерыватель (датчик холла), управление катушкой (электронное релле) и катушка зажигания. Начнём проверку с датчега холла. Снимаем с него разъём с проводами, включаем зажигание и меряем между двумя крайними контактами напряжение, оно должно быть не ниже 9 вольт. Если напруга есть, то при влюченом зажигании прерывисто коротим проводком центральный контакт разъёма (который с проводами) датчика холла на крайний. В теории должна появится искра на свече и голова моника должна подать характерный рабочий звук. Если искры нет, а моник отзывается, то датчег холла здесь нипричём, одеваем разъём наместо. Катушка зажигания в этом случае была с разъёмом на 3 выхода и толстыми минусовым проводом, который шёл на двигатель. Это значит, что в катушке стоит электронное релле (значит блочёк, который является выносным электронным релле, который стоит возле мозгов моновпрыска, будет отсутствовать. Два крайних контакта в разъёме - это питание плюс и минус. Центральный контакт - это сигнальный с мозгов (с датчика холла после обработки мозгами). Поэтому снимаем разъём с катушки, определяем какой из двух крайних контактов НА КАТУШКЕ является массой (минус). Его трогать мы не будем. Оставшийся крайний контакт будет плюсом, на него с АКБ подадим плюс. Центральный контакт прерывисто будем коротить на массу. Должна появится искра на свече. Если нет, то этот блок неисправен. Его то и надо менять." Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts