rumenbos Публикувано 16 Март 2011 Доклад Share Публикувано 16 Март 2011 Имам следния проблем: датчика който е за отчитане на температурата не ми работи, и не показва температурата на таблото. Показва само като вдигне кам 90С (проверено с климатроника) но не винаги. Датчика е с 4 пина, а в магазините излиза датчик който е с 3. Някой имал ли е такъв проблем, какво ще стане ако сложа този с 3-те пина, дали нещо друга няма да работи? Колата е Audi 100 2.5 TDI AAT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Симеон Публикувано 16 Март 2011 Доклад Share Публикувано 16 Март 2011 На моята кола /бензинова е ,ама като гледам е същия/беше с четири пина и купих с три......няма проблем.Просто е решено с някакъв симистор или нещо такова на тия "новите".Стария като го отворихме беше с платка....направо като компютър "Правец". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 16 Март 2011 Доклад Share Публикувано 16 Март 2011 Датчика с четири пина е на "VDO" и струва над 200лв. и е с поръчка.Този,който е с три пина е на "BEHR" и е 90лв.Няма проблем да се сложи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumenbos Публикувано 17 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Март 2011 мерси за информацията, само това 90лв малко ме изплаши Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gonnzzo Публикувано 19 Март 2011 Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 и аз карам бензинов двигател ама имах същият проблем като теб и си взех с 3 пина и няма проблеми аз си го взех 2-ра ръка 20лева и вече карам 5-6 месеца и всичко си е ок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 27 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2015 (Редактирано) Малко да поизтупам тази тема. Имам явно проблем с този 4 пинов температурен датчик, сложен на АБФ а, същия като този от снимките, В един момент таблото ми отчита температурата, ту не, накрая умря тотално, сменях таблото за проверка, моето тръгна на другата кола, така че то не е проблемно, проверих и клемите към датчика, напръсках ги с контактен спрей, но без успех. Тук добре е описано, че или се сменя този датчик с оригинален такъв на VDO или с 3 пинов. Има ли някакво преправяне по жиците при преминаване от 4 към 3 пинов? Препоръки какво да взема също?Някой дали може да ми даде информация как са подредени жиците към пиновете, тъй като куплунга откъм зъба на температурния датчике счупен и не съм сигурен 2 от жичките дали отиват съответно едната на долния, а другата на горния пин.Поздрави. Редактирано 27 Декември 2015 от okops Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 27 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2015 (Редактирано) Малко по-нагоре в темата съм писал за датчика.Вече пет години карам с датчик с три пина и си показва всичко.Датчика е на BEHR.Имам един резервен куплунг с кабелите към него.Мога да погледна цветовете на кабелите и да ти кажа кой кабел къде е сложен,ако разбира се при мен и теб съвпадат цветовете им.Ето нещо интересно.Дано да ти помогне:http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/cooling.html Редактирано 27 Декември 2015 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 28 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2015 Благодаря, това ми е достатъчно, тръгна датчикът за момент, значи жиците са свързани правилно.Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване