Jump to content

Рециклирано или "Ново" Турбо ?


Recommended Posts

Дойде време аз да се ориентирам към нова или рециклирана турбина. Мисълта ми е какво бихте препоръчали или казали от опит - дали рециклирана - без да се дава гаранция на пробега на цени около 700 лв и след някои КМ да се сваля пак не дай си боже :) или "НОВА" - 1200 лв. и къде е гаранцията, че не е рециклирана, леко освежена и пробутана за "нова" от VW - с 2 год. гаранция но при замяна със старата (от където мисля, че идва и че просто се рециклират и се продават като нови) или от Реал Турбо - при които първи път ми казват 1250 - следващия път 1180 лв :flehan: и 1 год. гаранция :) Принципно съм се спрял да си купя чисто нова, но незнам къде е гаранцията, че е такава а не ми се пробутва стара за "нова" <_<:P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се ново е по-добре :hilezh: Всъщност шанса да попаднеш на рециклаж е много голям, но това не трябва да те притеснява. При рециклиране на турбината от нея остава само корпуса който не се износва. Всичко вътре се сменя и на практика става ново. Въпроса е само като го рециклират дали ще използват качествени части и дали ще свършат работата както трябва или през пръсти. При направата на турбо, независимо дали е ново или рециклирано най-важно е дали ще го балансират добре. От това най-вече зависи дълговечността на турбото. Заводски рециклираните или нови турбини заслужават по-голямо доверие от ремонтираните тука. Ето тука съм пуснал снимки на карантията на к03 и можеш да видиш, че не е философия неземна :hilezh:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=53368&view=findpost&p=1256848

На гаранциите не се надявай много, все ще намерят причина да кажат, че ти си го съсипал :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На VW-то всички агрегати, когато могат се рециклират фабрично и се продават с 2 години гаранция без ограничение на пробега. Общо взето гаранция се уважава, ако не е в теб проблема, само трябва да си пазиш фактурата. Ако си се спрял на ново, то по-добре е да си го вземеш от вносителя на оригинални части Порше БГ. За рециклираните тука все още нямам мнение или преки впечатлени, защото винаги като има проблем, то и на колата има някакъв друг проблем, който може да доведе или да оказва пряко влияние върху работата на турбокомпресорът. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дроб4о цената на порше е 1200... ама евро :respekt: Реал турбо мисля са официален представител на борг-уарнер. Ако някой колега помогне с отстъпка цената ще е доста близка до рециклирането. Аз карам с рециклирана от Митко турбото турбина вече 30к ама първоначално не я бяха направили добре. И юнитред не е лош вариант ако някой помогне с отстъпка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...или "НОВА" - 1200 лв. и къде е гаранцията, че не е рециклирана, леко освежена и пробутана за "нова" от VW - с 2 год. гаранция...

Дроб4о цената на порше е 1200... ама евро :respekt:

В крайна сметка колко струва в Порше с връщане на стара?

И юнитред не е лош вариант ако някой помогне с отстъпка.

А в Юнитрейд, някакъв друг вариант ли има и какъв е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Todir - точно това ми беше и на ум - че просто може да са нахвърляли вътре някакви ментаци пък то си пише (ако пише не съм виждал :) ) че е немско на корпуса :) поради тая причина мисля да рискувам с рециклажа точно при Митко, понеже гледам че има доста писано за него и мисля да се доверя пък ще видим какво ще излезе. Не разбирам от турбо (първа кола ми е с такова животно :) ), но един познат ми свали маркуча и ми показа какъв луфт има перката - около 0,5 - 1 см (на око като я бутам напред - назад) та ще се надявам да не е от най-скъпите рециклажи, а ако по натам се скапе пак вече ще търся нещо ново пък ще видим от къде :hilezh:

bokouser - в порше още не съм ходил но във VW цената е 1390 лв. с връщане на старата и това при условие, че те ти свалят твоята там (+140лв за услугата) и след свалянето я видят дали не е отваряна някога или да има някакви изменения причинени от човек! ако го има това нещо отпада тоя вариант и цената става около 2200лв. ама не помня точно колко - просто като чух 2 хиляди и на там спрях да го слушам :) :) и искат те да ти монтират новата за да ти важи гаранцията - а от там сигурно ще ти искат и да я облужваш (смяна на масло и др.) при тях за да не ти кажат - гаранцията отпада, защото не е облужена при нас и поради това от масло или от нещо си, все ще намерят за какво да се хванат, е повредена :) - да поясня - относно това дали трябва да се обслужва след това при тях НЕ съм питал просто така предполагам :)

Та в Порше ако някои колега знае как стоят нещата и дали са като при VW да сподели :)

Редактирано от hellstr1k3r
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По въпросът с рециклирането или нова - то направо ако се копува нова , що не взимаме Ко4???

Само несъм сигурен - трябва ли да се сменя и колекрота или има фланци :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bokouser - в порше още не съм ходил но във VW цената е 1390 лв. с връщане на старата...

А ти на кое викаш "във VW", защото официалния представител на VW и Ауди е Порше?

Редактирано от bokouser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Абе разбира ги Митко и машините са му на ниво ама тия дето работят при него понякога се излагат. При мен имаше теч на масло между корпуса и охлюва след рециклирантето и като му я занесох след 2 месеца мън не каза а си призна, че грешката е при тях. Въпреки, че нямаше гаранция не се направи на луд и не ми поиска повече пари. Така, че си признава гаранция за производствени дефекти. За тия стари кочини никой не иска да признае гаранции без условия като в юнитрейд.

При заводски рециклаж няма начин да са нахвърляли някакви ментаци вътре. Това се случва по тия малките сервизчета

Луфт 0.5-1 САНТИМЕТРА е страшно много. Забрави за евтиния рециклаж(само лагери). Всичко отива в коша.

2000 и канче лв беше и цената която аз знам от порше и набързо приключих разговора та не помня точната цифра :)

Ако ще се взима ново може би Франки е прав. Направо нещо по-голямо в комбинация с чип :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...За тия стари кочини никой не иска да признае гаранции без условия като в юнитрейд...

Добре де, кажи какви са условията в Юнитрейд?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, кажи какви са условията в Юнитрейд?

bokouser - в порше още не съм ходил но във VW цената е 1390 лв. с връщане на старата и това при условие, че те ти свалят твоята там (+140лв за услугата) и след свалянето я видят дали не е отваряна някога или да има някакви изменения причинени от човек! ако го има това нещо отпада тоя вариант и цената става около 2200лв. ама не помня точно колко - просто като чух 2 хиляди и на там спрях да го слушам :zustimm: :zustimm: и искат те да ти монтират новата за да ти важи гаранцията - а от там сигурно ще ти искат и да я облужваш (смяна на масло и др.) при тях за да не ти кажат - гаранцията отпада, защото не е облужена при нас и поради това от масло или от нещо си, все ще намерят за какво да се хванат, е повредена :lol: - да поясня - относно това дали трябва да се обслужва след това при тях НЕ съм питал просто така предполагам :)

Та в Порше ако някои колега знае как стоят нещата и дали са като при VW да сподели :)

Обади се и питай :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

емиииии честито на печелившите, щом е много тоя луфт :zustimm::) те хората ще ми кажат колко да се изръся като я занеса :) а иначе - евала, че са си признали и не са искали повече пари а са оправили повредата :zustimm: а относно К 04 и аз съм се замислял, но трябва ли някако преправяне - сваляне на части от старата и тем подобни за да пасне на двигателя и захвата или там каквото трябва, че не съм запознат :)

bokouser - VW - викам на тоя магазин на околовръстното над Овча купел, до НБУ, който има голяма емблема на VW на покрива и вътре има чисто нови "таратайки" :):lol: незнам дали им е представителство или каквото и да е, но вътре имат сектор за поръчка на оригинални части и там ходих да питам :)

Редактирано от hellstr1k3r
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

700 кинта беше пълното рециклиране преди 2 години. К04 е болт он ама за повече информация питай батките в тунек раздела. Сигурно ще ти кажат нещо за даунпайп, генерация, дюзи, интерколер, къстъм чип и т.н за максимизиране на ефекта :zustimm: Даже сигурно ще кажат направо да слагаш ГТ28 :zustimm:

Редактирано от Todir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахахах то стана дъъъъъъъълга и широка :zustimm: и сега е толкова към 740 е почти на всякъде където питах, мисля че TURBOS HOET единствено ми казаха цената, че може да достигне 900 лв :zustimm: ще видя колко ще излезе утре като я сваля и след като я оправят ще пиша къде и колко са ми взели и за каква процедура :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

700 кинта беше пълното рециклиране преди 2 години. К04 е болт он ама за повече информация питай батките в тунек раздела. Сигурно ще ти кажат нещо за даунпайп, генерация, дюзи, интерколер, къстъм чип и т.н за максимизиране на ефекта :lol: Даже сигурно ще кажат направо да слагаш ГТ28 :lol:

То не е задължително да слагаш кулери и т.н. Просто пиша за К04 щото е доста по, голяма и живота ще и е доста по-голяма и + това държи страшно много на издеятелства (става за много коне) но темата не е за това.

Просто казвам , че според мен е по-добре да си я взема нея - недай си боже моята да се предаде - то така или иначе ще се дават пари, поне да знаеш , че ако решиш утре я правиш 200++ без проблеми , но да не влизам в подробности.Само не знам как стоят нещата с колектора ..

Редактирано от Franky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се чудя. Защо не вземеш някаква втора употреба за 350лв с уговорката да минеш през Реал да ти кажат че е добра със сигурност и да си я сложиш? Смятам че със сигурност ще изкара едни 50к поне. За кола, която вече се продава за 4 000 да дадеш 1200- 2000 за турбина ....

Редактирано от hellix
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбото е готово :dance: за скромната цена от 700 лв при Митко Турбото за пълно рециклиране! Отказах се от купуването на чисто нова поради $ дефицит :hilezh: понеже се захванах да правя почти всичко по колата като - смяна на всички протекли гарнитури (при мен бяха на клапани и картер), протекли маркучи, чисто нова маслена магистрала за Турбото - 145 лв., смяна на цялата ходова част (всички носачи, биалетки, кормилни накрайници - закупен комплект от колега от форума ;) ), смяна на спирачни маркучи, смяна на кулер (поради челен удар на колата при предения собственик ;):) ) - или с две ДУМИ - стягам си колата за продължитено (в години) каране без мисъл за продажба :bia:B)

Отностно защо не взема Турбо втора употреба - бях на тая мисъл, дори има във форума за привлекателна цена, но след размисъл - как човека, ако е тръгнал да продава турбото точно преди да сдаде багажа - не съм сигурен, че ще има желанието да се занесе на сервиз, който според мен на повече от 50% ще каже че нещо и има нещо (просто за да ти вземат парите) и от там да се почват пазарлъци относно цената на турбината и цената за оправянето й :) и затова просто се отказах, ако ще рециклирам някоя по-добре да е моята, защото така или иначе няма да има какво да я правя ако купя друга "трошка", а и не лежа на късмета, че тя ще е кой знае колко читава за да ми изкара някакви оправдани километри :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега дано всичко да бъде наред но на приятел с сеат леон тди 150 коня 3 пъти рециклира турбото при тоя на теца и накрая купи ново и колата се оправи стискам палци да нямаш ядове но когато се случи проблем с турбото или ходи търси в некоя морга кола която не е разглобена да видиш как изглежда и ти да го свалиш или ходи вземи ново

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pafoo - благодаря за съвета :respekt: аз и така съм намислил да направя - ако имам пак проблем няма да чакам да се разваля 3-пути защото е на цената на 2 турбота да взема B) дано всичко си е наред след тоя ремонт, ако не направо щом се развали пак купувам новото да го видя пък него колко ще изкара B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аааааааааааа аз съм го видял в друга обява където е на 300 лв ;) не лъжи :(:(:hilezh::blink::(

ако е на момента да 300 но ако след време 400,за6тото ми трябват пари в момента

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...