hellstr1k3r Публикувано 18 Март 2011 Доклад Share Публикувано 18 Март 2011 Дойде време аз да се ориентирам към нова или рециклирана турбина. Мисълта ми е какво бихте препоръчали или казали от опит - дали рециклирана - без да се дава гаранция на пробега на цени около 700 лв и след някои КМ да се сваля пак не дай си боже или "НОВА" - 1200 лв. и къде е гаранцията, че не е рециклирана, леко освежена и пробутана за "нова" от VW - с 2 год. гаранция но при замяна със старата (от където мисля, че идва и че просто се рециклират и се продават като нови) или от Реал Турбо - при които първи път ми казват 1250 - следващия път 1180 лв и 1 год. гаранция Принципно съм се спрял да си купя чисто нова, но незнам къде е гаранцията, че е такава а не ми се пробутва стара за "нова" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 19 Март 2011 Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 Разбира се ново е по-добре Всъщност шанса да попаднеш на рециклаж е много голям, но това не трябва да те притеснява. При рециклиране на турбината от нея остава само корпуса който не се износва. Всичко вътре се сменя и на практика става ново. Въпроса е само като го рециклират дали ще използват качествени части и дали ще свършат работата както трябва или през пръсти. При направата на турбо, независимо дали е ново или рециклирано най-важно е дали ще го балансират добре. От това най-вече зависи дълговечността на турбото. Заводски рециклираните или нови турбини заслужават по-голямо доверие от ремонтираните тука. Ето тука съм пуснал снимки на карантията на к03 и можеш да видиш, че не е философия неземна http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=53368&view=findpost&p=1256848На гаранциите не се надявай много, все ще намерят причина да кажат, че ти си го съсипал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 19 Март 2011 Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 На VW-то всички агрегати, когато могат се рециклират фабрично и се продават с 2 години гаранция без ограничение на пробега. Общо взето гаранция се уважава, ако не е в теб проблема, само трябва да си пазиш фактурата. Ако си се спрял на ново, то по-добре е да си го вземеш от вносителя на оригинални части Порше БГ. За рециклираните тука все още нямам мнение или преки впечатлени, защото винаги като има проблем, то и на колата има някакъв друг проблем, който може да доведе или да оказва пряко влияние върху работата на турбокомпресорът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 19 Март 2011 Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 Дроб4о цената на порше е 1200... ама евро Реал турбо мисля са официален представител на борг-уарнер. Ако някой колега помогне с отстъпка цената ще е доста близка до рециклирането. Аз карам с рециклирана от Митко турбото турбина вече 30к ама първоначално не я бяха направили добре. И юнитред не е лош вариант ако някой помогне с отстъпка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 19 Март 2011 Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 Там цената няма да е по-различна, защото се използва ценовата листа на Порше бГ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 19 Март 2011 Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 ...или "НОВА" - 1200 лв. и къде е гаранцията, че не е рециклирана, леко освежена и пробутана за "нова" от VW - с 2 год. гаранция...Дроб4о цената на порше е 1200... ама евро В крайна сметка колко струва в Порше с връщане на стара? И юнитред не е лош вариант ако някой помогне с отстъпка.А в Юнитрейд, някакъв друг вариант ли има и какъв е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellstr1k3r Публикувано 19 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 (Редактирано) Todir - точно това ми беше и на ум - че просто може да са нахвърляли вътре някакви ментаци пък то си пише (ако пише не съм виждал ) че е немско на корпуса поради тая причина мисля да рискувам с рециклажа точно при Митко, понеже гледам че има доста писано за него и мисля да се доверя пък ще видим какво ще излезе. Не разбирам от турбо (първа кола ми е с такова животно ), но един познат ми свали маркуча и ми показа какъв луфт има перката - около 0,5 - 1 см (на око като я бутам напред - назад) та ще се надявам да не е от най-скъпите рециклажи, а ако по натам се скапе пак вече ще търся нещо ново пък ще видим от къде bokouser - в порше още не съм ходил но във VW цената е 1390 лв. с връщане на старата и това при условие, че те ти свалят твоята там (+140лв за услугата) и след свалянето я видят дали не е отваряна някога или да има някакви изменения причинени от човек! ако го има това нещо отпада тоя вариант и цената става около 2200лв. ама не помня точно колко - просто като чух 2 хиляди и на там спрях да го слушам :) и искат те да ти монтират новата за да ти важи гаранцията - а от там сигурно ще ти искат и да я облужваш (смяна на масло и др.) при тях за да не ти кажат - гаранцията отпада, защото не е облужена при нас и поради това от масло или от нещо си, все ще намерят за какво да се хванат, е повредена - да поясня - относно това дали трябва да се обслужва след това при тях НЕ съм питал просто така предполагам Та в Порше ако някои колега знае как стоят нещата и дали са като при VW да сподели Редактирано 19 Март 2011 от hellstr1k3r Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Franky Публикувано 19 Март 2011 Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 По въпросът с рециклирането или нова - то направо ако се копува нова , що не взимаме Ко4???Само несъм сигурен - трябва ли да се сменя и колекрота или има фланци :? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 19 Март 2011 Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 (Редактирано) bokouser - в порше още не съм ходил но във VW цената е 1390 лв. с връщане на старата...А ти на кое викаш "във VW", защото официалния представител на VW и Ауди е Порше? Редактирано 19 Март 2011 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 19 Март 2011 Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 ...Абе разбира ги Митко и машините са му на ниво ама тия дето работят при него понякога се излагат. При мен имаше теч на масло между корпуса и охлюва след рециклирантето и като му я занесох след 2 месеца мън не каза а си призна, че грешката е при тях. Въпреки, че нямаше гаранция не се направи на луд и не ми поиска повече пари. Така, че си признава гаранция за производствени дефекти. За тия стари кочини никой не иска да признае гаранции без условия като в юнитрейд.При заводски рециклаж няма начин да са нахвърляли някакви ментаци вътре. Това се случва по тия малките сервизчетаЛуфт 0.5-1 САНТИМЕТРА е страшно много. Забрави за евтиния рециклаж(само лагери). Всичко отива в коша. 2000 и канче лв беше и цената която аз знам от порше и набързо приключих разговора та не помня точната цифра Ако ще се взима ново може би Франки е прав. Направо нещо по-голямо в комбинация с чип Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 19 Март 2011 Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 ...За тия стари кочини никой не иска да признае гаранции без условия като в юнитрейд...Добре де, кажи какви са условията в Юнитрейд? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 19 Март 2011 Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 Добре де, кажи какви са условията в Юнитрейд?bokouser - в порше още не съм ходил но във VW цената е 1390 лв. с връщане на старата и това при условие, че те ти свалят твоята там (+140лв за услугата) и след свалянето я видят дали не е отваряна някога или да има някакви изменения причинени от човек! ако го има това нещо отпада тоя вариант и цената става около 2200лв. ама не помня точно колко - просто като чух 2 хиляди и на там спрях да го слушам :zustimm: и искат те да ти монтират новата за да ти важи гаранцията - а от там сигурно ще ти искат и да я облужваш (смяна на масло и др.) при тях за да не ти кажат - гаранцията отпада, защото не е облужена при нас и поради това от масло или от нещо си, все ще намерят за какво да се хванат, е повредена - да поясня - относно това дали трябва да се обслужва след това при тях НЕ съм питал просто така предполагам Та в Порше ако някои колега знае как стоят нещата и дали са като при VW да сподели Обади се и питай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellstr1k3r Публикувано 19 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 (Редактирано) емиииии честито на печелившите, щом е много тоя луфт те хората ще ми кажат колко да се изръся като я занеса а иначе - евала, че са си признали и не са искали повече пари а са оправили повредата а относно К 04 и аз съм се замислял, но трябва ли някако преправяне - сваляне на части от старата и тем подобни за да пасне на двигателя и захвата или там каквото трябва, че не съм запознат bokouser - VW - викам на тоя магазин на околовръстното над Овча купел, до НБУ, който има голяма емблема на VW на покрива и вътре има чисто нови "таратайки" незнам дали им е представителство или каквото и да е, но вътре имат сектор за поръчка на оригинални части и там ходих да питам Редактирано 19 Март 2011 от hellstr1k3r Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 19 Март 2011 Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 (Редактирано) Мерси, на теб успех с процедурата Обади се и питай Как не се бех сетил?? Редактирано 19 Март 2011 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 19 Март 2011 Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 (Редактирано) 700 кинта беше пълното рециклиране преди 2 години. К04 е болт он ама за повече информация питай батките в тунек раздела. Сигурно ще ти кажат нещо за даунпайп, генерация, дюзи, интерколер, къстъм чип и т.н за максимизиране на ефекта Даже сигурно ще кажат направо да слагаш ГТ28 Редактирано 19 Март 2011 от Todir Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellstr1k3r Публикувано 19 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 хахахах то стана дъъъъъъъълга и широка и сега е толкова към 740 е почти на всякъде където питах, мисля че TURBOS HOET единствено ми казаха цената, че може да достигне 900 лв ще видя колко ще излезе утре като я сваля и след като я оправят ще пиша къде и колко са ми взели и за каква процедура Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Franky Публикувано 19 Март 2011 Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 (Редактирано) 700 кинта беше пълното рециклиране преди 2 години. К04 е болт он ама за повече информация питай батките в тунек раздела. Сигурно ще ти кажат нещо за даунпайп, генерация, дюзи, интерколер, къстъм чип и т.н за максимизиране на ефекта Даже сигурно ще кажат направо да слагаш ГТ28 То не е задължително да слагаш кулери и т.н. Просто пиша за К04 щото е доста по, голяма и живота ще и е доста по-голяма и + това държи страшно много на издеятелства (става за много коне) но темата не е за това.Просто казвам , че според мен е по-добре да си я взема нея - недай си боже моята да се предаде - то така или иначе ще се дават пари, поне да знаеш , че ако решиш утре я правиш 200++ без проблеми , но да не влизам в подробности.Само не знам как стоят нещата с колектора .. Редактирано 19 Март 2011 от Franky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 22 Март 2011 Доклад Share Публикувано 22 Март 2011 (Редактирано) Аз се чудя. Защо не вземеш някаква втора употреба за 350лв с уговорката да минеш през Реал да ти кажат че е добра със сигурност и да си я сложиш? Смятам че със сигурност ще изкара едни 50к поне. За кола, която вече се продава за 4 000 да дадеш 1200- 2000 за турбина .... Редактирано 22 Март 2011 от hellix Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellstr1k3r Публикувано 22 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2011 Турбото е готово за скромната цена от 700 лв при Митко Турбото за пълно рециклиране! Отказах се от купуването на чисто нова поради $ дефицит понеже се захванах да правя почти всичко по колата като - смяна на всички протекли гарнитури (при мен бяха на клапани и картер), протекли маркучи, чисто нова маслена магистрала за Турбото - 145 лв., смяна на цялата ходова част (всички носачи, биалетки, кормилни накрайници - закупен комплект от колега от форума ), смяна на спирачни маркучи, смяна на кулер (поради челен удар на колата при предения собственик ) - или с две ДУМИ - стягам си колата за продължитено (в години) каране без мисъл за продажба Отностно защо не взема Турбо втора употреба - бях на тая мисъл, дори има във форума за привлекателна цена, но след размисъл - как човека, ако е тръгнал да продава турбото точно преди да сдаде багажа - не съм сигурен, че ще има желанието да се занесе на сервиз, който според мен на повече от 50% ще каже че нещо и има нещо (просто за да ти вземат парите) и от там да се почват пазарлъци относно цената на турбината и цената за оправянето й и затова просто се отказах, ако ще рециклирам някоя по-добре да е моята, защото така или иначе няма да има какво да я правя ако купя друга "трошка", а и не лежа на късмета, че тя ще е кой знае колко читава за да ми изкара някакви оправдани километри Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pafoo Публикувано 23 Март 2011 Доклад Share Публикувано 23 Март 2011 Браво колега дано всичко да бъде наред но на приятел с сеат леон тди 150 коня 3 пъти рециклира турбото при тоя на теца и накрая купи ново и колата се оправи стискам палци да нямаш ядове но когато се случи проблем с турбото или ходи търси в некоя морга кола която не е разглобена да видиш как изглежда и ти да го свалиш или ходи вземи ново Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellstr1k3r Публикувано 23 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2011 pafoo - благодаря за съвета аз и така съм намислил да направя - ако имам пак проблем няма да чакам да се разваля 3-пути защото е на цената на 2 турбота да взема дано всичко си е наред след тоя ремонт, ако не направо щом се развали пак купувам новото да го видя пък него колко ще изкара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kamen_audi Публикувано 23 Март 2011 Доклад Share Публикувано 23 Март 2011 (Редактирано) имам турбо за а4 1.8т цена 400лв от ударена кола,двг е продаден,0895749981 Редактирано 23 Март 2011 от kamen_audi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellstr1k3r Публикувано 24 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2011 аааааааааааа аз съм го видял в друга обява където е на 300 лв не лъжи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yaskata Публикувано 24 Март 2011 Доклад Share Публикувано 24 Март 2011 Здравейте, Някой сменял ли е успешно турбо от 1.8Т, 1997 (или подобно) в Пловдив? В кой сервиз?Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kamen_audi Публикувано 25 Март 2011 Доклад Share Публикувано 25 Март 2011 аааааааааааа аз съм го видял в друга обява където е на 300 лв не лъжи ако е на момента да 300 но ако след време 400,за6тото ми трябват пари в момента Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts