bankera Публикувано 13 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2006 (Редактирано) Привет от мен!Ми чудих се чудих се пък реших да питам преди да ходя на доктор!Та на въпросната кола й е сменяно всичко по предницата и по-точно АМОРТИСЬОРИ(ЗАКС-БОГЕ),ТАМПОНИ МАКФЕРСОН,ШОК ТАМПОНИ.И СЛЕД ТОВА Е ЦЕНТРОВАНА.Значе при обикновенмзавой наляво или надясно с скорост бавна 15-20км нищо.Обаче при по голям завой с по голяма скорост т.е по-голямо усилие върху предницата (е не чак толкова голямо де) се чува едно притропване.Много характерно.Странното е че като завивам наляво и претропва, при пак завой наляво не притропва вече,но ако завия на дясно притропва пак и обратнотто. Звукът е притропващо-пукащ!!! ANY IDEA?> Редактирано 13 Февруари 2006 от bankera Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesoto Публикувано 13 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2006 колега да не е външното каре,и аз имах съштия проблем!!!!след смяна изчезна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bankera Публикувано 13 Февруари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2006 пОчвам да се втрящявам!!!!!! Опита ми за каретата е че те се обаждат когато от покой се ускорява и завива!Но от покой.А при мен е в движение!И то го усещам някакси при тампоните ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllubo Публикувано 13 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2006 (Редактирано) на въпросната кола й е сменяно всичко по предницата и по-точно АМОРТИСЬОРИ(ЗАКС-БОГЕ),ТАМПОНИ МАКФЕРСОН,ШОК ТАМПОНИ.И СЛЕД ТОВА Е ЦЕНТРОВАНА.Интересно ми е какво разбираш под "всичко по предницата" - за мене това което си изброил е една част и не е всичко. Имаш още тапони и тем подобни разбиващи се неща от дупките - например кормилни накрайници, втуилки на носачите и т.н.Сам се сещаш че като кажеш че всичко си сменил, няма как да притропава - явно нещо не си сменил. Ама не знам какво си сменил. Редактирано 13 Февруари 2006 от lllubo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bankera Публикувано 13 Февруари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2006 Прав си човече.Знам само че изброените неща са сменени и втулките са нови.Другото не е сменено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bankera Публикувано 13 Февруари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2006 Прав си човече.Знам само че изброените неща са сменени и втулките са нови.Другото не е сменяно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllubo Публикувано 13 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2006 1. ако е каре - лесно може да го пробваш, щото не си quattro. Вдигаш едната предна гума, ама на носача слагаш крика не на купето (зада не увисва гумата), някой се качва в колата, пали, вклчва примерно на 2-ра и пуска съединителя (постепенно), вдигнатото колело ще се завърти и почва да върти волата наляво надясно. Ако не се чува нищо, дава газ да достигне поне скороста при която си чувал нещо и пак върти наляво надясно. Ако нищо не се чува, това каре е здраво. Сваляте и вдигате другата предна гума. Ако и там нищо - нямаш грижи с каретата. Ако не искаш сам да го правиш, ходи на майстор.2. Ако не са карета, малко трябва да гадееме къде точно е проблема та ти притропва. Един ще каже едно, друг друго, трети трето и т.н. А да сменяш така на посоки също не става. Трябва да се прегледат всички джундурии, така че най-добре на майстор да ги види Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo_Toshev Публикувано 13 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2006 При мен пукането беше от новите амортисьори. По-точно им казват пълнители. Те се слагат в кожуха на старите и отгоре се завиват с една шайба, ако не е стегната добре амортисьора се движи в кожуха на стария и това ставаше по начина по който е описал колегата. На място пробвах какво ли не , но нищо. За да не сваляме всичко отново и да разглабяме - единственото което направихме е да вдигнем колата на крик и да пъхнем по-голям водопроводен ключ между намотките на пружината и ги донатегнахме. Там няма много възможност за движение с този ключ, но 2 - 3 милиметра донатягане е предостатъчно за да се достегне. За да съм сигурен, че симптома ти е същия като при мене пробвай да направиш обратен завой и засили доколкото можеш колати и натисни рязко спирачката и ако чуеш пукането сме на прав път. След това повтаряш операцията и на другата посока и пак така спираш по-рязко. Целта ни е да натовариш по- силно предното окачкване. При изправяне на волана направо би трябвало да има повторно изпукване от наместването на амортисьора в начално положение, в което се намира когато колата се движи направо.Не съм сигурен дали ти е в това проблема, но споделих собствен опит, при който дълго съм си бутал главата от къде идва този проблем и нито едни майстор при който ходих не можа да го установи. При положение, че бях сменил всичките тези неща, както и ти тръпката да го чуеш този шум не е много приятен.Надявам се да съм бил полезен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bankera Публикувано 13 Февруари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2006 (Редактирано) Колега Lyubo_Toshev да ти кажа мисля че си изключително прав.В магазина като взимах амортисьрчетата изришно ми показаха шайбата с която се отвивават и завиват.Обаче в сервиза не съм бил когато ги слагаха.Осен да ида да ги питам и да си ми ги стегнат.Обаче това ми е чудно дали трябва да се развива огоре тампона първо и да се махне и после да се натегне амортисьора или не.И ако е ДА после реглаш изисква ли се? Редактирано 13 Февруари 2006 от bankera Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 13 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2006 И аз да попитам ? имам подобен малък проблем с колицата от подписа:При отворен ляв завой /не мн. остър/ се чува леко притракване в лявата част на предницата, но при остър завой - нищо .Възможно ли е да е "тръгнало" каренце или тр. да търся проблема другаде ?Най интересно е, че шума не се чува винаги, а при точно определен ъгъл на на завиване. Ще съм благодарен за съвети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo_Toshev Публикувано 14 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2006 (Редактирано) За да не сваляме всичко отново и да разглабяме - единственото което направихме е да вдигнем колата на крик и да пъхнем по-голям водопроводен ключ между намотките на пружината и ги донатегнахме. Там няма много възможност за движение с този ключ, но 2 - 3 милиметра донатягане е предостатъчно за да се достегне.←Тук съм ти описал как го реших при мен проблема. Малко сложно изпълнение, но спестява доста работа и релажи на преден мостОбаче това ми е чудно дали трябва да се развива огоре тампона първо и да се махне и после да се натегне амортисьора или не.И ако е ДА после реглаш изисква ли се?←Принципно точно това е начина нза започване на отстраняването на проблема, но за едно леко донатягане, за мене лично не си струва. Ако можеш пробвай с ВОДОПРОВОДЕН КЛЮЧ. Първо вдигаш колата на крик - може и да не сваляш гумата. Завърташ волана наляво или надясно в зависимост от това как ти е по удобно да пъхнеш ключа между намотките на пружината. Когато колата е вдигната на крик тази шайба се открива много добре. ДОСТАТЪЧНИ СА САМО 2 ИЛИ 3 милиметра за донатягане, за да си решиш проблема. Не стягай прекалено, за да не се спука шайбата или да превърти резбата.Аз лично сам си реших проблема след много ходене по мъките и майстори. Смених даже и шарнирите и се оказа, че свлям чисто здрави. Та така....Фатката е да си набавиш подходящ водопроводен ключ. Успех... Редактирано 14 Февруари 2006 от Lyubo_Toshev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts