Jump to content

Въпрос за окачване!!!


bankera

Recommended Posts

Привет от мен!Ми чудих се чудих се пък реших да питам преди да ходя на доктор!

Та на въпросната кола й е сменяно всичко по предницата и по-точно АМОРТИСЬОРИ(ЗАКС-БОГЕ),ТАМПОНИ МАКФЕРСОН,ШОК ТАМПОНИ.И СЛЕД ТОВА Е ЦЕНТРОВАНА.

Значе при обикновенмзавой наляво или надясно с скорост бавна 15-20км нищо.Обаче при по голям завой с по голяма скорост т.е по-голямо усилие върху предницата (е не чак толкова голямо де) се чува едно притропване.Много характерно.Странното е че като завивам наляво и претропва, при пак завой наляво не притропва вече,но ако завия на дясно притропва пак и обратнотто. Звукът е притропващо-пукащ!!! ;)

;) ANY IDEA?>

Редактирано от bankera
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

;) пОчвам да се втрящявам!!!!!! Опита ми за каретата е че те се обаждат когато от покой се ускорява и завива!Но от покой.А при мен е в движение!И то го усещам някакси при тампоните .....
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на въпросната кола й е сменяно всичко по предницата и по-точно АМОРТИСЬОРИ(ЗАКС-БОГЕ),ТАМПОНИ МАКФЕРСОН,ШОК ТАМПОНИ.И СЛЕД ТОВА Е ЦЕНТРОВАНА.

Интересно ми е какво разбираш под "всичко по предницата" - за мене това което си изброил е една част и не е всичко. Имаш още тапони и тем подобни разбиващи се неща от дупките - например кормилни накрайници, втуилки на носачите и т.н.

Сам се сещаш че като кажеш че всичко си сменил, няма как да притропава - явно нещо не си сменил. Ама не знам какво си сменил.

Редактирано от lllubo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си човече.Знам само че изброените неща са сменени и втулките са нови.Другото не е сменено ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си човече.Знам само че изброените неща са сменени и втулките са нови.Другото не е сменяно ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. ако е каре - лесно може да го пробваш, щото не си quattro. Вдигаш едната предна гума, ама на носача слагаш крика не на купето (зада не увисва гумата), някой се качва в колата, пали, вклчва примерно на 2-ра и пуска съединителя (постепенно), вдигнатото колело ще се завърти и почва да върти волата наляво надясно. Ако не се чува нищо, дава газ да достигне поне скороста при която си чувал нещо и пак върти наляво надясно. Ако нищо не се чува, това каре е здраво. Сваляте и вдигате другата предна гума. Ако и там нищо - нямаш грижи с каретата. Ако не искаш сам да го правиш, ходи на майстор.

2. Ако не са карета, малко трябва да гадееме къде точно е проблема та ти притропва. Един ще каже едно, друг друго, трети трето и т.н. А да сменяш така на посоки също не става. Трябва да се прегледат всички джундурии, така че най-добре на майстор да ги види

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен пукането беше от новите амортисьори. По-точно им казват пълнители. Те се слагат в кожуха на старите и отгоре се завиват с една шайба, ако не е стегната добре амортисьора се движи в кожуха на стария и това ставаше по начина по който е описал колегата. На място пробвах какво ли не , но нищо. За да не сваляме всичко отново и да разглабяме - единственото което направихме е да вдигнем колата на крик и да пъхнем по-голям водопроводен ключ между намотките на пружината и ги донатегнахме. Там няма много възможност за движение с този ключ, но 2 - 3 милиметра донатягане е предостатъчно за да се достегне. За да съм сигурен, че симптома ти е същия като при мене пробвай да направиш обратен завой и засили доколкото можеш колати и натисни рязко спирачката и ако чуеш пукането сме на прав път. След това повтаряш операцията и на другата посока и пак така спираш по-рязко. Целта ни е да натовариш по- силно предното окачкване. При изправяне на волана направо би трябвало да има повторно изпукване от наместването на амортисьора в начално положение, в което се намира когато колата се движи направо.

Не съм сигурен дали ти е в това проблема, но споделих собствен опит, при който дълго съм си бутал главата от къде идва този проблем и нито едни майстор при който ходих не можа да го установи. При положение, че бях сменил всичките тези неща, както и ти тръпката да го чуеш този шум не е много приятен.

Надявам се да съм бил полезен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Lyubo_Toshev да ти кажа мисля че си изключително прав.В магазина като взимах амортисьрчетата изришно ми показаха шайбата с която се отвивават и завиват.Обаче в сервиза не съм бил когато ги слагаха.Осен да ида да ги питам и да си ми ги стегнат.Обаче това ми е чудно дали трябва да се развива огоре тампона първо и да се махне и после да се натегне амортисьора или не.И ако е ДА после реглаш изисква ли се?

Редактирано от bankera
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да попитам ? ;)

имам подобен малък проблем с колицата от подписа:

При отворен ляв завой /не мн. остър/ се чува леко притракване в лявата част на предницата, но при остър завой - нищо ;) .

Възможно ли е да е "тръгнало" каренце :) или тр. да търся проблема другаде :) ?

Най интересно е, че шума не се чува винаги, а при точно определен ъгъл на на завиване. :)

Ще съм благодарен за съвети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  За да не сваляме всичко отново и да разглабяме - единственото което направихме е да вдигнем колата на крик и да пъхнем по-голям водопроводен ключ между намотките на пружината и ги донатегнахме. Там няма много възможност за движение с този ключ, но 2 - 3 милиметра донатягане е предостатъчно за да се достегне.

Тук съм ти описал как го реших при мен проблема. Малко сложно изпълнение, но спестява доста работа и релажи на преден мост:respekt:

Обаче това ми е чудно дали трябва да се развива огоре тампона първо  и да се махне и после да се натегне амортисьора или не.И ако е ДА после реглаш изисква ли се?

Принципно точно това е начина нза започване на отстраняването на проблема, но за едно леко донатягане, за мене лично не си струва. Ако можеш пробвай с ВОДОПРОВОДЕН КЛЮЧ. Първо вдигаш колата на крик - може и да не сваляш гумата. Завърташ волана наляво или надясно в зависимост от това как ти е по удобно да пъхнеш ключа между намотките на пружината. Когато колата е вдигната на крик тази шайба се открива много добре. ДОСТАТЪЧНИ СА САМО 2 ИЛИ 3 милиметра за донатягане, за да си решиш проблема. Не стягай прекалено, за да не се спука шайбата или да превърти резбата.

Аз лично сам си реших проблема след много ходене по мъките и майстори. Смених даже и шарнирите и се оказа, че свлям чисто здрави. Та така....

Фатката е да си набавиш подходящ водопроводен ключ. Успех... :motz:

Редактирано от Lyubo_Toshev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...