Jump to content

Закъсан ремък на Ауди 80 Б4 АБК


granik

Recommended Posts

Здравейте! От няколко дни чувам един дразнещ шум откум двигателя докато карам и открих ,че е от допира на кутията на ремъка със самия ремък. Като махна скобите на кутията и я поотворя шума спира. Погледнах и ремъка и хоп проблем. Целия ремък е нащърбен от едната страна, почти се е изхлузил и стърчат конци от него. Ремъка и ролката съм ги сменил преди 14000 км., преди 3 години при един от добрите майстори в Плевен, като дадох 150 лева тогава. Колата я карам рядко и не я изсилвам. Тогава откъде дойде този проблем? Някой може ли да ми обясни? Нали ремъка трябва да изкара поне 40000км.? Два пъти съм оставял колата в един сервиз във Варна, да не би да са ми направили нещо на ремъка ? Утре отивам да го сменям,но се притеснявам да не се скъса докато отивам до сервиза. Добре че не тръгнах на дълъг път с нея каквито намерения имах.

022854999.jpg?r=0022855000.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лелее то нищо не е останало от него :zustimm: Предполагам че и пластмасовия кожух е заминал, търси по моргите, че нов се чака 2-3 седмици. При мен се оправи като смених зъбните колела, ролката, подложих под зъбчатката която върти делкото една много тънка шайба да обере луфта и самата зъбчатка (тази която върти делкото се свали с 1 мм на струг) Преди също го дискутирахме този проблем - ако са ти читави зъбните колела не ги сменяй, смени само ролката и ремъка. Гледай да е хубаво регулирана ролката че и от там идват проблемите. Като смениш ремъка не слагай веднага капака и запали и разгледай на къде ще тръгне - напред или назад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е опасно да я караш колега , имаше някъде тема за това дали АВК и АВТ имат защита ако се скъса ремъка но така и не се стигна до категоричен отговор ( някой казват , че имат други , че нямат ). По добре не рискувай да я караш така , да не стане някоя беля , че после е лошо :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери в какво състояние е оста върху, която се монтира ролката. Да не би да е разхлабена и да се е изкривила.

Странното е, че не се е изпилил ремъка само челно а някак под наклон по самия му гръб. Хубаво е да я погледне на място човек, който знае какво вижда като гледа...така да се каже. Иначе по снимките можем само да предполагаме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя ремък се е качвал върху борда на ролката от към радиаторите повече от веднъж. Виж Митака какво ти е писал и провери нещата.

Редактирано от SinisteR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормална цена ли е да ми вземат 120 лева ,за нов ангренажен ремък и нова гарнитъра на главата плюс труда за смяната им. Много ми се вижда. Ролката не е сменяна. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормална цена ли е да ми вземат 120 лева ,за нов ангренажен ремък и нова гарнитъра на главата плюс труда за смяната им. Много ми се вижда. Ролката не е сменяна. :rolleyes:

Ако наистина ще ти сменят гарнитура на главата,цената е даже ниска.Ама все ми се струва,че говориш за гарнитура на капака на главата и тогава цената е висока.На мен есента за смяна на всички видове ремъци и ролката ми взеха 100 лева/в София/,като ангренажа и ролката си ги купих аз,а ремъците на хидравликата,алтернатора и климатика си влязоха в тази цена.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако наистина ще ти сменят гарнитура на главата,цената е даже ниска.Ама все ми се струва,че говориш за гарнитура на капака на главата и тогава цената е висока.На мен есента за смяна на всички видове ремъци и ролката ми взеха 100 лева/в София/,като ангренажа и ролката си ги купих аз,а ремъците на хидравликата,алтернатора и климатика си влязоха в тази цена.

Оппс сори. Действително е гарнитура на капака на главата. :rolleyes: Ама си ме поодраха де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оппс сори. Действително е гарнитура на капака на главата. :rolleyes: Ама си ме поодраха де.

Дано поне са ти сложили хубава гумена гарнитура на капака,че ако са минали тънко с коркова за 7 лева "одирането" наистина е било пълно.И поне хванаха ли от какво си е заминал толкова скоропостижно ремъка или просто го смениха,взеха ти парите и те пратиха да пасеш до последващото му скъсване?

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бих искал да разбера от какво се е прецакал за толкова малко километри, защото както бях писал лятото и моя стана на прах без много ясна причина :lol: а беше в общи линии нов. Ще следя темата с интерес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано поне са ти сложили хубава гумена гарнитура на капака,че ако са минали тънко с коркова за 7 лева "одирането" наистина е било пълно.И поне хванаха ли от какво си е заминал толкова скоропостижно ремъка или просто го смениха,взеха ти парите и те пратиха да пасеш до последващото му скъсване?

Баш майстора беше заминал в командировка и не можа да ми обясни. Май са ми сложили коркова гарнитура. Помощника му ми каза ,че ремъка е надран отгоре най вероятно от капака но и той не можа да каже повече. Всеки път си казвам че човек трябва да е нахален, да спори, да пита за всичко и да се пазари като циганин, ама винаги като имам работа с майстори се държа като балък и ме дерат. Яд ме е на мене си. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......Помощника му ми каза ,че ремъка е надран отгоре най вероятно от капака но и той не можа да каже повече. Всеки път си казвам че човек трябва да е нахален, да спори, да пита за всичко........... Яд ме е на мене си. <_<

Ясно,значи нищо не са направили!Сложили са ти най-евтиния вариант на гарнитура на капака,който след няколко месеца ще се наложи да сменяш пак,сменили са ти ангренажния ремък с незнаен какъв и са ти взели 120 лева-ужас :steinigung: А трябваше да проверят обтягащата ролка и оста,на която е закрепена и да установят защо ремъка ти не се води правилно и опира в капака.Дал си им пари за нищо и съвсем скоро проблема с ремъка ще ти се повтори отново.Дано поне си взел някакъв документ за свършената работа,с който да си търсиш правата в последствие,ако ремъка се скъса и си направиш двигателя на салата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно,значи нищо не са направили!Сложили са ти най-евтиния вариант на гарнитура на капака,който след няколко месеца ще се наложи да сменяш пак,сменили са ти ангренажния ремък с незнаен какъв и са ти взели 120 лева-ужас :steinigung: А трябваше да проверят обтягащата ролка и оста,на която е закрепена и да установят защо ремъка ти не се води правилно и опира в капака.Дал си им пари за нищо и съвсем скоро проблема с ремъка ще ти се повтори отново.Дано поне си взел някакъв документ за свършената работа,с който да си търсиш правата в последствие,ако ремъка се скъса и си направиш двигателя на салата.

Това звучи ужасно. Дано не се случи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...