Jump to content

Мнение за Б3 1.8 карборатор?


Recommended Posts

Здравейте харесал съм си една Б3-ка 1.8 карбуратор,може ли да ми кажете повече информация за модела и какво да очаквам като разход на гориво?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте харесал съм си една Б3-ка 1.8 карбуратор,може ли да ми кажете повече информация за модела и какво да очаквам като разход на гориво?

Преди време имах такова АУДИ ,карах го само на газ и бях много доволен,на градско не ми даваше повече от 10/100,извън градско около 6/100 газ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,имах същата с код на двг NE много здрав 90 к.с. мотор .Абсолютно непретенциозна от към подръжка във всяко едно отношение.Аз лично я карах на газ с разход в града 10,5-11 а извънградско съм я смъквал и до 6,5 но всичко зависи от самото каране.На бензин разхода беше градско 8,5 а извънградско 6,5-7.Още съжалявам като я продадох но този който я взе знам че и той ще си я поддържа с мерак.Няма да сбъркаш в избора си.Има много писано в форума за този модел. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах NE мотора....За мен това е най-добрия избор в гамата и изобщо за стар автомобил. Колата ми бях я направил перфектна, още я мисля :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NE - то е супер корав мотор, а в комбинация с дълга скоростна кутия е супер икономичен. При мен гори градско около 12, извън - около 8 газ... малко по - висок разход от този на колегите, тъй като имам малко по - тежък крак :zustimm:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

RU - 75 коня, NE - 90 коня, и двете са карбуратор. Ru - май е с по - къса скоростна кутия и макс въртящ момент при 2500 оборота, което го прави приятен за градско каране.

Редактирано от okops
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно е със RU мотор, както предвещават колегите.

Ето най-основното за колата и мотора:

Технически характеристики на мотор: Audi 80 B3 1988 RU

75к.с/4500обр.

140нм./2500обр.

Разход на гориво с катализатор и 5 степенна кутия при 90 км/ч 5.4 при 120км/ч 6.7.

Максимална скорост 174км/ч

Ускорение от 0 до 80-8,7сек от 0 до 100-13,6 сек. пак за 5 стенна кутия.

Данните за взети от оригинален каталог на Ауди 80.

Ще останеш доволен от колата и от мотора, мотора е изключително здрав, и не подценявай 75-те коня ако знаеш как да ги използваш ще останеш доволен от динамиката. Все пак това не е кола, за състезания, а типичния градски автомобил, за времето си, с изключително икономичния си двигател. Ако решиш да го газифицираш карбуратора няма да ти създава никакви проблеми, но не си заслужава според мен разхода на двигателя не е никак висок, и колата спокойно може да се поддържа на бензин, но ако караш повечко газ-та ще ти е от полза и няма да ти се увиждат толкова парите за гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е супер ,стига да е в добро състояние!Не знам с какви скорости беше,но за тези кубици и коне е невероятна!Подържал съм скорост от София до Ст.Загора 180-200км/ч с разход 8.5 газ ..е,над 160 малко бавно набира,но като набере си ги държи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята е РУ и за краткия период , докато я карам, съм много доволен. сменял съм доста неща, но са все консумативи и не е скъпо откъм финанси. на бензин не съм я карал почти, но като газ ми се върти 10/100 смесен разход (все пак съм млад шофьор и още се лъжа да я понастъпвам). Иначе решиш ли да караш икономично, аз съм със АКМ кутия, 5-та карам от 60 до 160 :gruebel:)) страхотен седан за годината си. в твоя случай , може би състоянието и цената ще са решаващи...

а ето и един полезен линк (бях го намерил във форума преди време) http://store4.data.bg/smbdie/AUDI/Audi80B3-DITER%20KORP.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не търся големи скорости и бързо ускорение а малък разход на гориво и да не вися по майстори.

Аз не търся големи скорости и бързо ускорение а малък разход на гориво и да не вися по майстори.

За колата искат 1500лв никога досега не съм карал Ауди и съм чувал че имало скъпа подръжка а дали е така вие ще споделите мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нищо скъпо по тая кола взимаи смело. Сменяй ангренажа и от там ти тряат по има няма 70 лева за обслужване (поне на мен толкова ми ляга), направо всеки месец може да си я обслужваш :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По какво се познава колата дали е карбуратор без да се гледа серията на мотора и на всички модели които пише 1.8S ли са карбуратор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам обаче колите, на които пише 1,8S отзад са 90 коньови :) . Еми при инжекцийте не знам как е, обаче за да видиш дали имаш карбуратор, отваряш капака, на въздушния филтър и предполагам веднага, ще разбереш, ако е с карбуратор :). Б3 е най-здравата кола, повечето части са и от GOLF2 просто купето е друго :), като почнеш от малките странични мигачЛета на калниците, ако е италианка, и стигнеш до някое болче :D Моята е на около 700/800 000 километра, и не съм сменял съединител още, просто няма нужда. Няма да чуваш ама тука потропва, нещо какво ли е колко време може да изкара така ... :) Имам познат на, на които Б3-ката му е минала милионника и все още върви даже повече от моята.

Редактирано от iordan0ff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Най-вероятно е със RU мотор, както предвещават колегите.

Ето най-основното за колата и мотора:

Технически характеристики на мотор: Audi 80 B3 1988 RU

75к.с/4500обр.

140нм./2500обр.

Разход на гориво с катализатор и 5 степенна кутия при 90 км/ч 5.4 при 120км/ч 6.7.

Максимална скорост 174км/ч

Ускорение от 0 до 80-8,7сек от 0 до 100-13,6 сек. пак за 5 стенна кутия.

Данните за взети от оригинален каталог на Ауди 80.

Ще останеш доволен от колата и от мотора, мотора е изключително здрав, и не подценявай 75-те коня ако знаеш как да ги използваш ще останеш доволен от динамиката. Все пак това не е кола, за състезания, а типичния градски автомобил, за времето си, с изключително икономичния си двигател. Ако решиш да го газифицираш карбуратора няма да ти създава никакви проблеми, но не си заслужава според мен разхода на двигателя не е никак висок, и колата спокойно може да се поддържа на бензин, но ако караш повечко газ-та ще ти е от полза и няма да ти се увиждат толкова парите за гориво.

здр колега ас са6то имам такаж ажтомобил ное с NE мотор тасе питам дали 6те стане карба от RU мотор тоие кеихин2 ако несе лажа и дали 6те има разлика варженето и разхода и трябжали дасе преспособи не6то зада пасне на тоя мотор пи6ете моля

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече повече от 10г. имаме 1.8S NE двигател карбуратор на газ, аз я карах 6г., сега баща ми 4г. и като кола, концепция и изработка е много добро, старата школа :hilezh: , хора с Б4 са ми казвали, че предпочитат Б3 да карат. Конкратно моята беше с вътрешно оформление като Б4, ел. стъкла, за мен това е здрав и непретециозен автомобил със супер евтина подръжка на какво и да е по него. Все още визията за мен е добра и ако това което ти предлагат е добре гледано за парите си купуват автомобил АУДИ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече повече от 10г. имаме 1.8S NE двигател карбуратор на газ, аз я карах 6г., сега баща ми 4г. и като кола, концепция и изработка е много добро, старата школа :zustimm: , хора с Б4 са ми казвали, че предпочитат Б3 да карат. Конкратно моята беше с вътрешно оформление като Б4, ел. стъкла, за мен това е здрав и непретециозен автомобил със супер евтина подръжка на какво и да е по него. Все още визията за мен е добра и ако това което ти предлагат е добре гледано за парите си купуват автомобил АУДИ!

колега мерси за информацияра ама имах друго предвит ас са6то карам с са6тия мотор NE но имах предвид дали мойе да пасне карба от RU мотор тои мисля 4ее с кеихин2 ако несе лажа дали 6те прябва дасе препражя не6ту и каквое то мерси предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си дам В8-та ше си взема б3 точно 80 или 90 квото изпадне,защото ми писна от всичко и съм се убедил,че това е най-здравия,надежден и евтин за подръжка автомобил правен някога!Защита му от корозия също е ненадмината.Даже май ше пазарувам такава от немско,нищо че са малко по-скъпи,но все още има светещи екземпляри

НЕ и КЕЙХИН 2 става много луда комбинация особенно със скорости АКМ.Аз искам СФ мотор кат на първата ми б2-ка.Голема вършачка е :zustimm:

Редактирано от Vorsprung durch Technik 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр колега ас са6то имам такаж ажтомобил ное с NE мотор тасе питам дали 6те стане карба от RU мотор тоие кеихин2 ако несе лажа и дали 6те има разлика варженето и разхода и трябжали дасе преспособи не6то зада пасне на тоя мотор пи6ете моля

Не знам колега, Ru-то до колкото знам е с Keihin 2, така, че не мисля, че ще има проблем, да се сложи на NE (до колкото разбрах и той е Keihin2). Така, че си мисля, че няма да има нужда от никаква донастройка :zustimm:. Обаче, не знам може да са настроени различно за 75 коня и 90 коня не съм сигурен. Но не мисля, че ще е голяма философията, да се настрои иначе, ако въобще има такива работи за различните коне или си въобразявам :hilezh: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...