Jump to content

IvailoSK

Members
  • Мнения

    17
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi А4 1,8 ADR

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Плевен

Последни посетители

894 профилни разглеждания

IvailoSK's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здрасти, Аз имам същия проблем със същия мотор, Би ли споделил как го оправи? Ивайло 0879432105
  2. IvailoSK

    Повдигане на AUDI A4

    Нов виц от джамбазите-от прекалено стоене на паркинга се скапват амортисьорите а дори и носачите !
  3. Чак сега видях темата и искам да споделя.Захранването за зумера минава през превключвателя за отворена предна врата, т.е.при включени фарове и изваден контактен ключ отварянето на шофьорската врата затваря контактите на микроключ намиращ се в ключалката на вратата и зумера започва да бучи.Най често причина е клеясал микроключ - трябва да се разглоби ключалката на вратата(маха се кората).
  4. Гарнитурата за капака на клапаните е гумирана и НЕ се маже с никакъв силикон. Проверява се само повърхността на капака и тази на главата за отсъствие на кривини и побитостти. Купи си оригинална гарнитура от VW - ще ти излезе по евтино от снимките на филма в който си се вкарал.Пропуснах- болтовете /гайките на капака се стягат с усилие 1 кгс/м
  5. Въпросната клапа служи при рязко смачкване на долния десен педал(т.нар газ) да се придвижи под действието на увеличеното в този момент разреждане във всмукателният колектор и да пропуска въздух към цилиндрите на по-пряк път(т.нар всмукателен колектор с променлива геометрия)
  6. Цитиране на предходен пост! 280мм- Lukas: 288mm- ATE(имат обтегачи на накладките , монтирани на апарата и наподобяващи тел.)
  7. IvailoSK

    ударено ауди

    Цитиране на предходен пост! Зависи какво е повредено от удара, като гледам -капак, броня,калник=400лв(с бояджилъка), фар с мигача=120лв, не знам в моторния отсек какво е счупено,предполагам че и двата радиатора са за смяна=400лв. При цена на пазара около 3500-4000лв ремонт струващ до около 1500-2000лв е оправдан стига двигателя да е здрав
  8. 1992г/130 000 км. Двигател 2.0 моно (ABT), газова уредба Ланди, климатик, 4 ел стъкла, ел.огледала, аларма, стерео,4 зимни гуми.Сменени съединител комплект Sachs , спирачни дискове и накладки Textar. Автомобила е поддържан и всичко по него работи и е в оригиналният си вид. инфо. на тел: 0879432105 ; e-mail: ivosik@abv.bg
  9. Не знам как е при твоя модел но при Б4 същото се получава при лош контакт на крачетата на преобразувателя , който е на гърба на километража( прилича на мощен транзистор с 3 крачета) , или лош контакт на самите клеми на указателя за температура(там са гайки М3 - внимавай как ги стягаш след като си ги почистил, защото са много кашкавалени)
  10. Единствено и лесно решение е смяната на разпределителния вал с такъв от по-мощен двигател(при свален разпр. вал се вижда буквена маркировка м/у гърбиците-тя е различна за всеки дв-л , както и ъгъла между гърбиците), но се приготви за по-висока температура на мотора(защото охладителната и изпускателната система са същите) и по-висок разход на гориво. Разпределителен вал 026-109-101G от двигатели DZ,3A .
  11. Доста глупости са се изписали по темата... При смяната на въпросният шланг е изтекла вода от големият кръг , а ако двигателят е бил топъл и от малкия. Решението е загряване на двигателя до температура около 90гр., спиране и доливане на вода(при тази т-ра двата охладителни кръга са съединени). Друго решение - отвор 1-1,5мм в периферията на термостата осигурява постоянно съединение на въпросните 2 кръга , и когато наливаш вода през големият кръг тя отива и в малкия.
  12. Не го прави всеки път, защото маслото изтича САМО когато износената част на вала(елипсата) съвпадне със отвора,през който се подава масло към съответния лагер.
  13. Причината да не качва масло при стартиране на двигателя след дълъг престой е една - изтичане на маслото от маслените полоси на лагерите(основни,биелни) т.е голям радиален луфт между лагерните черупки и шийките на валовете т.е ИЗНОСВАНЕ на лагери и/или вал на двигателя.Маслената помпа не може да компенсира голямата утечка на масло през износените лагери и/или валове и затова те работят на 'сухо'.
×
×
  • Create New...