Здравейте колеги,
от известно време близо една година се преместих да живея в Плевен, а колата ми остана в Пазарджик през което време не съм я карал.
Бях помолил майка ми да я препалва поне веднъж седмично за по 15-тина минути да работи на място да не пада акомулатора. Един ден просто при паленето колата не иска да запали, върти но не пали. От там се започнаха мъките по сервизите. Колата ми е Ауди А4 В5 1995 година с код на мотора ARD без турбо, с обикновена газ монтирвана в Италия БРЦ (така я взех)
Обадих се в един сервиз близо до вкъщи на 50 метра, взеха я седя около две седмици казаха ми компютър, е явно не беше той, нищо не направиха и колата продължи да не си пали. Закарах я на ремонт с дърпане до един друг сервиз, момчето ми смени ремъци и ролки, направи центровката. Тогава се оказа датчик на коляновия вал, сменихме и него. Карал съм го по коледа има няма 500 км. След което отново заминах за Плевен. Върнах се в Пазарджик за няколко дни но колата и умря стартера. Отремонтирах го, но след това спря да пали тотално. Викам си проблема е ясен, датчик на коляновия вал. Купих и датчик и бобина, но коритото запали, от там стана така, че явно влизаше въздух от някъде и не може да отлепи на място. Скоро се обадих на колегата тука от форума toshkov81 и колата е при него за ремонт, смени ми температурен датчик, дебитомер, изолира местата от където видяхме че влиза въздух и пак нищо, същата работа.
Та въпроса ми е от какво може да е? Нещо което не го хваща диагностиката или нещо вече не знам какво. Вече цяла година е по сервизите тази кола и не знам какво да правя, а не ми се иска да я давам за 800 лева на някоя автоморга.
Моля ВИ помагайте!
Благодаря