Jump to content

Въпрос за климатроник


swetli4ko

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Монтирах си оригиналния климатроник от Б4 на Б3-ката.Ето този:

839a89b01a6547f3.jpg

Има един проблем.

При всяко запалване на мотора климатроника се включва сам на 22градуса и включва и компресора.Дори и да изключа климатроника при следващото палене пак сам се задейства на 22градуса и включва компресора.Малко е дразнещо това при всяко палене да се налага да го изключвам защото не винаги има нужда от студено.Пробвах на няколко А3-ки и А4-ки,и на едно Б4(то управлението е все същото)да изключа климатроника и да изгася мотора и при следващо палене климатроника си е изключен както съм го оставил.

Дали управлението ми е повредено или имам грешка в инсталацията.

То и без това управлението ми е за смяна заради единия дисплей(не показва част от символите).

И още нещо - климатроника има ли функция да показва вътрешна температура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 13ти пин на най-дясната букса (16 тънки пина) гледано отзад трябва да има постоянен +12 за паметта на климатроника. Явно при теб липсва.

Вътрешна температура показва само в сервизен режим на канал не помня кой.

post-442-0-61477000-1346694893_thumb.png

Редактирано от grizzly
  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко проверих - наистина няма + на този пин.

Благодаря на колегата дето ме светна :respekt: .

Тия дни ще подвържа кабела :zustimm: .

Кабела е червен/син и е един от няколкото кабела дето оставих свободни(неподвързани към инсталацията).

Несъм пуснал сигнал от температурния датчик на мотора.

Несъм подвързал кабелите за диагностика.

И несъм пуснал сигнал към ЕКУ-то че климатика е пуснат за да вдигне оборотите - немога да намеря схема на пиновете на компа.Ако някой помогне със схема на ЕКУ-то ще черпя :bia: .ЕКУ-то е Хитачи с две букси.Мога да дам и сериен номер.

Редактирано от swetli4ko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Да не пускам нова тема ще питам няколко неща за климатроника.

1.Колагата "grizzly" по горе е постнал една снимка която ми е много полезна :respekt: .С нейна помощ открих за какво са излишните кабели дето ми останаха.Обаче не мога да разбера кой е кабела който да свържа с компа да вдига оборотите като пусна климатика.Ще помоля някой по запознат от мен да погледне снимката и да ми каже кой е точния пин.

2.Климатроника ми показва 6 или 7 грешки.Как се трият?През буксата за диагностика ли?За да разбера дали ще има нови.Защото повечето май са от неподвързаните първоначално кабели.

3.Има грешка за клапата за топло/студено.Възможно ли е да не затваря докрай и за това да нямам хубаво парно - защото клапите са претапицирани и радиаторчето е ново,а парното не топли добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По т.2 - трябва да ги изтриеш с ВАГКОМ за да видиш дали ще се появят пак

По т.3. - Ако не работи клапата топло/студено със сигурност ще ти е лошо парното, може да е блокирала в положение, в което да вкарва повече студен от колкото топъл въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...