swetli4ko Публикувано 3 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2012 Здравейте колеги,Монтирах си оригиналния климатроник от Б4 на Б3-ката.Ето този:Има един проблем.При всяко запалване на мотора климатроника се включва сам на 22градуса и включва и компресора.Дори и да изключа климатроника при следващото палене пак сам се задейства на 22градуса и включва компресора.Малко е дразнещо това при всяко палене да се налага да го изключвам защото не винаги има нужда от студено.Пробвах на няколко А3-ки и А4-ки,и на едно Б4(то управлението е все същото)да изключа климатроника и да изгася мотора и при следващо палене климатроника си е изключен както съм го оставил.Дали управлението ми е повредено или имам грешка в инсталацията.То и без това управлението ми е за смяна заради единия дисплей(не показва част от символите).И още нещо - климатроника има ли функция да показва вътрешна температура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 3 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2012 (Редактирано) На 13ти пин на най-дясната букса (16 тънки пина) гледано отзад трябва да има постоянен +12 за паметта на климатроника. Явно при теб липсва.Вътрешна температура показва само в сервизен режим на канал не помня кой. Редактирано 3 Септември 2012 от grizzly 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swetli4ko Публикувано 3 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2012 Още утре ще проверя . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swetli4ko Публикувано 4 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Септември 2012 (Редактирано) Преди малко проверих - наистина няма + на този пин.Благодаря на колегата дето ме светна .Тия дни ще подвържа кабела .Кабела е червен/син и е един от няколкото кабела дето оставих свободни(неподвързани към инсталацията).Несъм пуснал сигнал от температурния датчик на мотора.Несъм подвързал кабелите за диагностика.И несъм пуснал сигнал към ЕКУ-то че климатика е пуснат за да вдигне оборотите - немога да намеря схема на пиновете на компа.Ако някой помогне със схема на ЕКУ-то ще черпя .ЕКУ-то е Хитачи с две букси.Мога да дам и сериен номер. Редактирано 4 Септември 2012 от swetli4ko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swetli4ko Публикувано 1 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2013 Да не пускам нова тема ще питам няколко неща за климатроника.1.Колагата "grizzly" по горе е постнал една снимка която ми е много полезна .С нейна помощ открих за какво са излишните кабели дето ми останаха.Обаче не мога да разбера кой е кабела който да свържа с компа да вдига оборотите като пусна климатика.Ще помоля някой по запознат от мен да погледне снимката и да ми каже кой е точния пин.2.Климатроника ми показва 6 или 7 грешки.Как се трият?През буксата за диагностика ли?За да разбера дали ще има нови.Защото повечето май са от неподвързаните първоначално кабели.3.Има грешка за клапата за топло/студено.Възможно ли е да не затваря докрай и за това да нямам хубаво парно - защото клапите са претапицирани и радиаторчето е ново,а парното не топли добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 1 Март 2013 Доклад Share Публикувано 1 Март 2013 По т.2 - трябва да ги изтриеш с ВАГКОМ за да видиш дали ще се появят пакПо т.3. - Ако не работи клапата топло/студено със сигурност ще ти е лошо парното, може да е блокирала в положение, в което да вкарва повече студен от колкото топъл въздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване