Jump to content

Golf 4 1.9TDI PD AJM 200++


Recommended Posts

Здравейте, споделям проект и мисля, че ще бъде полезен като снимков материал и не само за хора, които им е интересно и любопитно.При интерес питайте каквото ви интересува и съответно ако нещо не ви допада моля коригирайте ме :)Благодаря!

да опиша с няколко думи снимките по надолу ...

Двигател AJM Помпа дюза качен на Golf 4 със 6 степенна кутия

Монтираме :

хибридна турбина с компресор 56мм(Exducer) напълно ревизирана и балансирана

Разпръсквачи +30% като се сменят и уплътнения естествено на дюзите и т.н.

Челен кулер 550/230/60 =>57мм(като клиента ми желае да е максимално прибрано всичко за прикритие :D )

Турбо пътища на 57мм алуминий от турбината до всмукателния колектор като интересното е че всмукателния колектор ще е с портнат отвор с площ за 57мм тръба (максимално е отворено проходното сечение от турбото до клапаните :) за максимално пълнене

ще монтираме и нов едномасов маховик за да нямаме проблеми .....

ще монтираме усилен закс 240мм с гаранция 550Нм (ще го тестваме и ще споделя дали е Ок) комплект с органичен феродов диск

Ще настоим колата като за начало без дино поради причината че колата ще трябва да пътува веднага след завършването на проекта и ..... след време ще я настроим на валяците и ще кача графики но преди това има доста друга работа :)

Ето и снимки който ще допълвам при всеки удобен момент :) ще отбелязвам и тук

Г.Ходжев

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=52830&st=60

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=124276&sid=7916bd0834cc594a338bcf4cec4a626a&start=75

Редактирано от kasapina
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тоя голф стоково ли е със 240мм маховик или маховика е нещо къстъм ?

Да оригинално си е с 240мм (6 степенна е кутията)

Ето и малко от работата тези дни :) в снимки ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте отново

Съжалявам за отсъствието но доста проекти и работа ми се натрупаха и нямам много време за писане но накратко ...

ГоУфа преди да го почнем като проект имаше лек проблем със студения старт -- пали леко на 2,3 цилиндъра и като се постопли се оправя.В доста от случаите са уплътнения на дюзи (който щяха да се сменят така или иначе)

Запалихме колата след всички интервенции (ще допълня като ми остане време снимковия материал във FB)

и се оказва че проблема си остава което ни накара да мерим компресия естествено и познайте от сифте

1-28 : 2 -22: 3-23 : 4 -24 ....

След разговор със собственика разбрах че от както я имат колата е така.

По моя преценка има криви биели в резултат от воден удар (имал съм такива случаи)

По желание на собственика въпреки ниската компресия качихме AJMa на диното и го настроихме, тъй като колата трябваше да пътува почти веднага след настройката.

Та в това състояние колко според вас постигнахме

Това се случи преди близо седмица та чак сега ми остава време да пиша (имам лоша жена )

Хубавото е че в последствие пътуването бе отложено (не поради технически проблем) и гоУфа е в бокса за решаване на проблема с компресията.

До преди малко махах главата и какво да видя въпреки мъките на диното които видя мотора , буталцата са ОК та даже и са изключително чисти (всичките).Не съ ги извадил от блока но на първи измервания с корпоратора са по-ниско.Утре ще ги извадя и ако ми остане време ще кача снимки

185Коня на мотор и почти 400Нмpost-28271-0-81895300-1359118599_thumb.j

Иначе и 192hp извадихме и 410Нм ама пушека от не изгоряла нафта от недобре сгъстилите цилиндри беше доволен --- Smoke machine

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...