jani Публикувано 25 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2006 (Редактирано) Пичове, искам съвет.A4 1.8 или 1.9 tdi 110k.s.Прочетох много мнения, но искам цени на първоначално сменените консумативи.Колко лева трябва да приготвя за двата модела? Редактирано 2 Юни 2011 от Marcus Aurelius латиница Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 25 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2006 приятелЮ не искаш ли една малко по различна А4 с 2.6 двигател на която да не се налага да и сменяш консумативи??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 25 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2006 мдам, машинката на Кольо е много добра ! иначе горе-долу консуматива + регистрации и т.н. + някое дребно ремонтче е към 2-3000 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jani Публикувано 25 Юли 2006 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2006 много ште ми горищее да можеше и на БГ да пишеш Да няма проблем!приятелЮ не искаш ли една малко по различна А4 с 2.6 двигател на която да не се налага да и сменяш консумативи???Много ще ми гори ,искам икономия!Пичове колко струва подмяната на консомативите на А4 1.8 125к.с.?Искма да си закупя такъв модел но се колебая. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 26 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2006 ако те спира цената на консумативите не се колебай. Откажи се направо. Мой съвет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бате Весо Публикувано 26 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2006 Колега, като минимум трябва да си подготвиш 2000лв. за основни консумативи и застраховка. Това е в идеален случай, ако нищо друго не се появи като проблем. За съжаление този идеален случай се случва веднъж на 1000, при останалите, пак според късмета, ще плащаш още. При мен сметката вече гони 3000лв. отгоре на покупната цена. А4, както и всяко Ауди, е всичко друго, но не и икономичен автомобил от към разходи за поддръжка. Тоя двигател 1.8. 20v е малко ни магаре, ни кон. Разходът му е като на 1.8Т, върви по-малко, пак не става за газифициране. Абе Ауди и икономия е малко като извънземните. Всички говорят за тях, но никой не ги е виждал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 26 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2006 Икономия можеш да търсиш при 1.9TDI 66kW (90к.с.) , един колега спомена, че му горяло 5л/100км нафта, моето е автоматик и е към 7л/100км смесено (градско+извънградско). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бате Весо Публикувано 26 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2006 Икономията при 1.9TDI е нещо доста съмнително! Първоначалната му цена е +1500-2000лв, после вероятността да правиш основен ремонт на двигателя е доста голяма, там влизат още 1000-1500лв. Такъв дизел няма на под 350 000км, а ако все пак намерите такъв, то сте родени с късмет! Казвам го като горд (вече) собственик на именно такъв двигател! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 26 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2006 Километрите пробег точно на 90 коня 1.9 са абстрактно понятие Здравината на двигателя граничи с вечността Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 26 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2006 ако те спира цената на консумативите не се колебай. Откажи се направо. Мой съвет. вия му разказахте играта на тоя агент!!! идваи да ти давам 2,6цата и не се мотаи!?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 26 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2006 (Редактирано) МОя съвет е виж някоя кола от форума и ще пропуснеш момента с изненадата както и този с 2000-те лева...Нов внос не е екстра, екстра е здрава кола, ако ти хареса на колегата колата и е читава това че е 2.6 ще го изгориш за 3-4г. и ще имаш читава кола...1.9наистина е доста скъпа а и километри от рода на 300 000 са едва ли не прецедент, тези коли са железни, издържат на много, ама много повече...Успех!!! Редактирано 26 Юли 2006 от Lube Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 26 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2006 Такъв дизел няма на под 350 000км, а ако все пак намерите такъв, то сте родени с късмет! Не си прав Весо, масово са над 200к и ги смъкват под 150. На моята пишеше 135 000, иначе е на 220 000, поне на толкова е била два месеца, преди да я купя, когато е минала в сервиз с печат и т.н. Иначе тия километри според мен не са повлияли много на мотора, разхода е близък до този по книжка, мощността е доста прилична (като за 90 коня на това купе), не пуши грам чернилка отзад, работи равномерно без грам игра в оборотите, не гори масло... Смятам ако не се случи нещо сериозно на останалите чаркуляци мотора няма да има проблем да направи 500 000... Предполагам няма да е вече моя тогава, но това е друга тема... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Ripper Публикувано 26 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2006 (Редактирано) Тоя двигател 1.8. 20v е малко ни магаре, ни кон. Разходът му е като на 1.8Т, върви по-малко, пак не става за газифициране. По тази логика с какви домашни животни би сравнил 1.6,1.9тди(90к.с.) и 1.9 тди(110к.с.) ?Според мен разхода на 1.8Т и на 1.8 е различен. Възможно е да се доближават , ако се вземе читаво 1.8Т и се сравни с поиздухано 1.8 Редактирано 26 Юли 2006 от wizard2000bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 27 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2006 Километрите пробег точно на 90 коня 1.9 са абстрактно понятие Здравината на двигателя граничи с вечността Подкрепям с две ръце! Останалото, което се амортизира с времето са същите неща като купето с бензинов двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 27 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2006 ако те спира цената на консумативите не се колебай. Откажи се направо. Мой съвет.Е това е мислещ човек Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simbat Публикувано 29 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2006 Колега,както си писал.че икономията ти е водещия фактор...истината е 1.8 125к.с. или На Ауди разхода на гориво не им е основен разход на фона на разходите са смяна на консумативи,застраховки,данъци(300 лева на година)...най важното е да случиш на читава кола и да си те кефи да я караш Писах ,че 1.8 е най евтиниа вариант,понеже като първоначална чена е най добре и все пак е атмосферен бензинов двигател с по-евтина поддръжка.Аз имам такава и съм си много доволем.Естествено,че има и по-бързи,но А4 не е кола за"гонки" по светофарите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
99ufo99 Публикувано 23 Август 2006 Доклад Share Публикувано 23 Август 2006 Ееее,, ей тъй като почнете да оплювате дизела и немога се стърпя Какви ремонти, какви 3000 лв... аз като си купих такава какво съм и сменял по двигателя ?? нищо, освен задължителните ремъци, ролки и филтри.Е ако иска някой да ходим да си мерим двигателите, кой с по-добра компресия (спрямо нормите за съответния модел ), че то съм гледал бензинки, които пушат повече от мойто ТДИ.Пич, ако ще караш доста, само в дизела ти е спасението, нищо не му е кой знае колко по-скъпо.Всичките ремъци и ролки са ти под 700 лв. така че въпроса е да оцелиш на кола.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 23 Август 2006 Доклад Share Публикувано 23 Август 2006 (Редактирано) Каско - 830лв при 10 000лв застрахователна стойност (ако ГО е в същата компания)ГО - 100лвремъци, ролки, масла, филтри - около 1000лврегистрации кат и общината, данък - 300лвдо тук - 2230лвкато прибавим евентуално някое дребно ремонтче ги докарваш на 3000лв Не можеш да твърдиш, че на 10 и повече годишна кола в продажбена/покупна фаза не се налага никакъв ремонт освен смяна на консуматив....моята глътна задни амортисьори, спирачен апарат и дребен наглед ремонт на маркуч на климатика....Дизела рулира, говоря специално за моя - 1Z (90 коня) !!!----ненужен quote Редактирано 23 Август 2006 от Wizi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
99ufo99 Публикувано 23 Август 2006 Доклад Share Публикувано 23 Август 2006 (Редактирано) ем то каското няма на веднаж да го плаща, може расрочено, така че да се смята 200 лв, същото важи и за данъка.Отностно ремонтите, когато е нов внос е на късмет работата , аз досега все съм си късметлия но последните 2 Аудита ми ги кара един и същ човек, и съм много доволен.Е то значи като одарим чертата, нов внос е по-дръфце ( риск + ремонти ) от колкото да си купи човека карана тука Дай да сметнем моята колко идва, като направя една разбивка:- сменени ремъци,ролки, филтри - 1000 лв.- сменен десен носач + нещо там още- 200 лв- 2 задни амортисьора - 230 лв.- аларма, допълнително слагана - 280 лв.- данъка - 160 лв- винетка - 54 лв.-каско - вноска платена 230 лв.- маркировка - 50 лв.-ГО - 120 лв.--------------------------------------------------Общо: 2324 лв.Та ако е нов внос, трябва да е цената до 10 хил. за такъв дизел ?!?! а те под 12 трудно се намират.Еми аз съм голям тъпанар тогава, дето си продавам колата без пари, при цена 12600 лв. Редактирано 23 Август 2006 от 99ufo99 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване