Jump to content

A4 1.8 или 1.9 TDI 110 к.с.?


Recommended Posts

Пичове, искам съвет.

A4 1.8 или 1.9 tdi 110k.s.

Прочетох много мнения, но искам цени на първоначално сменените консумативи.

Колко лева трябва да приготвя за двата модела?

Редактирано от Marcus Aurelius
латиница
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мдам, машинката на Кольо е много добра !

иначе горе-долу консуматива + регистрации и т.н. + някое дребно ремонтче е към 2-3000 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много ште ми гори:D

ще

е да можеше и на БГ да пишеш :D

Да няма проблем!

приятелЮ не искаш ли една малко по различна А4 с 2.6 двигател на която да не се налага да и сменяш консумативи???:D

Много ще ми гори ,искам икономия!

Пичове колко струва подмяната на консомативите на А4 1.8 125к.с.?

Искма да си закупя такъв модел но се колебая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, като минимум трябва да си подготвиш 2000лв. за основни консумативи и застраховка. Това е в идеален случай, ако нищо друго не се появи като проблем. За съжаление този идеален случай се случва веднъж на 1000, при останалите, пак според късмета, ще плащаш още. При мен сметката вече гони 3000лв. отгоре на покупната цена. А4, както и всяко Ауди, е всичко друго, но не и икономичен автомобил от към разходи за поддръжка. Тоя двигател 1.8. 20v е малко ни магаре, ни кон. Разходът му е като на 1.8Т, върви по-малко, пак не става за газифициране. Абе Ауди и икономия е малко като извънземните. Всички говорят за тях, но никой не ги е виждал. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Икономия можеш да търсиш при 1.9TDI 66kW (90к.с.) , един колега спомена, че му горяло 5л/100км нафта, моето е автоматик и е към 7л/100км смесено (градско+извънградско).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Икономията при 1.9TDI е нещо доста съмнително! Първоначалната му цена е +1500-2000лв, после вероятността да правиш основен ремонт на двигателя е доста голяма, там влизат още 1000-1500лв. Такъв дизел няма на под 350 000км, а ако все пак намерите такъв, то сте родени с късмет! Казвам го като горд (вече) собственик на именно такъв двигател!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Километрите пробег точно на 90 коня 1.9 са абстрактно понятие :D Здравината на двигателя граничи с вечността :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако те спира цената на консумативите не се колебай. Откажи се направо. Мой съвет.

;):P:D:D

вия му разказахте играта на тоя агент!!! :D

идваи да ти давам 2,6цата и не се мотаи!?! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МОя съвет е виж някоя кола от форума и ще пропуснеш момента с изненадата както и този с 2000-те лева...

Нов внос не е екстра, екстра е здрава кола, ако ти хареса на колегата колата и е читава това че е 2.6 ще го изгориш за 3-4г. и ще имаш читава кола...

1.9наистина е доста скъпа а и километри от рода на 300 000 са едва ли не прецедент, тези коли са железни, издържат на много, ама много повече...

Успех!!!

Редактирано от Lube
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такъв дизел няма на под 350 000км, а ако все пак намерите такъв, то сте родени с късмет!

Не си прав Весо, масово са над 200к и ги смъкват под 150. На моята пишеше 135 000, иначе е на

220 000, поне на толкова е била два месеца, преди да я купя, когато е минала в сервиз с печат и т.н.

Иначе тия километри според мен не са повлияли много на мотора, разхода е близък до този по книжка, мощността е доста прилична (като за 90 коня на това купе), не пуши грам чернилка отзад, работи равномерно без грам игра в оборотите, не гори масло... Смятам ако не се случи нещо сериозно на останалите чаркуляци мотора няма да има проблем да направи 500 000... Предполагам няма да е вече моя тогава, но това е друга тема...:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя двигател 1.8. 20v е малко ни магаре, ни кон. Разходът му е като на 1.8Т, върви по-малко, пак не става за газифициране.

По тази логика с какви домашни животни би сравнил 1.6,1.9тди(90к.с.) и 1.9 тди(110к.с.) ?

Според мен разхода на 1.8Т и на 1.8 е различен. Възможно е да се доближават , ако се вземе читаво 1.8Т и се сравни с поиздухано 1.8 :D

Редактирано от wizard2000bg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Километрите пробег точно на 90 коня 1.9 са абстрактно понятие :D Здравината на двигателя граничи с вечността :D

Подкрепям с две ръце! Останалото, което се амортизира с времето са същите неща като купето с бензинов двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,както си писал.че икономията ти е водещия фактор...истината е 1.8 125к.с. или На Ауди разхода на гориво не им е основен разход на фона на разходите са смяна на консумативи,застраховки,данъци(300 лева на година)...най важното е да случиш на читава кола и да си те кефи да я караш :):):box:

Писах ,че 1.8 е най евтиниа вариант,понеже като първоначална чена е най добре и все пак е атмосферен бензинов двигател с по-евтина поддръжка.Аз имам такава и съм си много доволем.Естествено,че има и по-бързи,но А4 не е кола за"гонки" по светофарите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Ееее,, ей тъй като почнете да оплювате дизела и немога се стърпя :)

Какви ремонти, какви 3000 лв... аз като си купих такава какво съм и сменял по двигателя ?? нищо, освен задължителните ремъци, ролки и филтри.

Е ако иска някой да ходим да си мерим двигателите, кой с по-добра компресия (спрямо нормите за съответния модел ), че то съм гледал бензинки, които пушат повече от мойто ТДИ.

Пич, ако ще караш доста, само в дизела ти е спасението, нищо не му е кой знае колко по-скъпо.

Всичките ремъци и ролки са ти под 700 лв. така че въпроса е да оцелиш на кола..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каско - 830лв при 10 000лв застрахователна стойност (ако ГО е в същата компания)

ГО - 100лв

ремъци, ролки, масла, филтри - около 1000лв

регистрации кат и общината, данък - 300лв

до тук - 2230лв

като прибавим евентуално някое дребно ремонтче ги докарваш на 3000лв :) Не можеш да твърдиш, че на 10 и повече годишна кола в продажбена/покупна фаза не се налага никакъв ремонт освен смяна на консуматив....моята глътна задни амортисьори, спирачен апарат и дребен наглед ремонт на маркуч на климатика....

Дизела рулира, говоря специално за моя - 1Z (90 коня) !!!

----

ненужен quote

Редактирано от Wizi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ем то каското няма на веднаж да го плаща, може расрочено, така че да се смята 200 лв, същото важи и за данъка.

Отностно ремонтите, когато е нов внос е на късмет работата :), аз досега все съм си късметлия :) но последните 2 Аудита ми ги кара един и същ човек, и съм много доволен.

Е то значи като одарим чертата, нов внос е по-дръфце ( риск + ремонти ) от колкото да си купи човека карана тука :)

Дай да сметнем моята колко идва, като направя една разбивка:

- сменени ремъци,ролки, филтри - 1000 лв.

- сменен десен носач + нещо там още- 200 лв

- 2 задни амортисьора - 230 лв.

- аларма, допълнително слагана - 280 лв.

- данъка - 160 лв

- винетка - 54 лв.

-каско - вноска платена 230 лв.

- маркировка - 50 лв.

-ГО - 120 лв.

--------------------------------------------------

Общо: 2324 лв.

Та ако е нов внос, трябва да е цената до 10 хил. за такъв дизел ?!?! :) а те под 12 трудно се намират.

Еми аз съм голям тъпанар тогава, дето си продавам колата без пари, при цена 12600 лв.

Редактирано от 99ufo99
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...