GiN Публикувано 24 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2013 (Редактирано) Здравейте колеги!Трябва ми спешна помощ.Спешно ми е защото смятам след 5 дена да пътувам в Белгия и ще съм там доста време.Голям карък ме е подгонил!Първо ми изпуснаха и двата задни амортисьори на 1 година- каябаСлед това оборотомера спря да работи и започнаха да мигат лампите за ръчната спирачка /удивителната/ и лампата за маслото на двигателя... и за капак дебитомера умря тотално в рамките на 1 ден.Дебитомер купих нов, амортисьори утре ще сменям, но проблема с оборотомера и лампите???Та, някои има ли идея какъв може да е проблема с оборотомера и лампите?От време на време се оправя сам и той и лампите.Преди 1 седмица сменях задни дискове и накладки, свалях предните полуоски за нови маншони...Между другото като спре оборотомера, изчезва и АСР-а ASR, не реагира от копчето за включване-изключване и лампата му не светка при контакт, като се оправи оборотомера и той почва да си работи. От къде идва сигнала за оборотомера?Та, някои има ли идея какъв може да е проблема с оборотомера и лампите?А4 2.8 ACK 98г. Редактирано 24 Юни 2013 от GiN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 24 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2013 По-скоро проблемацията е в захранването на самото табло, щом и други лампи и функции се губят.Може и някоя маса да има хлабава или клеясала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 25 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2013 За съжаление си мисля, че не е от таблото, защото като стане така спира да работи и АСР-а.А не вярвам той да "вързан след" таблото.По-скоро сигнала за оборотите нещо се губи и от там бъгва таблото и аср-а, ама не мога да намеря от къде се идва тоя сигнал за оборотите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 25 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2013 Би трябвало да идва от датчика на коляновия вал, от там да влиза в ЕКУ-то и да ходи към таблото за оборотомера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 25 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2013 Точно от ECU-то идва сигнала за оборотомера. А пък ASR-а би трябвало да получава сигнал от таблото, от единия от изходящите сигнали за скоростта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 25 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2013 А дали имате информация на кой пин на ЕКУ-то влиза и от кой пин излиза сигнала за оборотомера за този двигател?Закачах на ваг-ком днес, излезна грешка за сигнал от разпределителните валове, макар за първи път да чувам за сигнал от разпр. валове!?!Изчистихме я, и не се появява след това, но проблема си остава.Днес смених задните амортисьори, утре ще започвам датчиците на 4-те колелета за Абс-а, надявам се да помогнете и с въпроса относно сигнала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 25 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2013 Т32 - син 3 - Speedometer output 1 11 - Engin speed ( PRM ) signal 28 - Speedometer ( input ) Т32a - зелен 30 - Speedometer output 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 25 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2013 Не казвам, че таблото има проблем, казвам, че по-скоро е в захранването му... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 25 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2013 Колега, благодаря!Утре ще проверя сигнала.А относно захранването на таблото, какво точно имаш предвид?Слаб акумулатор, проблем с генератора, илиии? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 25 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2013 Илии окислени връзки, пукнати спойки на буксите на таблото... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 27 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2013 Малко развитие по проблема...Като размърдам кабелите от буксатата на АБС-а и оборотомера се оправя, а лампите спират да светят или отново се развалят....САмата букса е добре, без влага и окиси... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 27 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2013 Въпреки това опитай с контактен спрей - нищя няма да загубиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 27 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2013 От тука нататък работата става сложна...Спешно колата трябваше да замине за Белгия.Сега брат ми там ще се опитва да прави това което му давам като предположения за да отстрани проблема.Ако нещо ви дойде на ум, казвайте.Ако намеря кое причинява проблема и как се отстранява ще пиша задължително, защото като търсих аз във форума излезне само 1 подобна тема с проблем в оборотомер и лампи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FGRC Публикувано 28 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2013 (Редактирано) АСР взима сигнал от датчиците на АБС на задвижващите колела.Оборотомера от датчика на коляновия вал.Проблема най вероятно ти е от лоши връзки а не от повреда.Провери релета, бушони,маси на акумулатора а бе въобще филма си е голям.Най-вероятно всички тези неща са на общ конектор и проблема е в него,но не съм много наясно и не искам да те вкарвам в излишни филми. Редактирано 28 Юни 2013 от FGRC Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 16 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2013 Изглежда проблема ще се окаже в блока на АБС-а.Интересно ми е все пак, защо спира оборотомера и почват да светят лампите!?Ненормални немци Гледам и при Фолксфагените същите номера прави АБС-аОбщо взето ми стана ясно, че 98 и 99 от бош са напускали яко дефектни ел. блокове за АБС.Ще отложим отварянето на блока, като се прибере колата в бг. тогава ще бърникаме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 3 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2013 Проблема беше в дефектните две жички /връзки/ на масата вътре в модула, показани на този клип: Отварянето на капачето, без да се повреди самото капаче и пластмасовата основа е почти невъзможно.Опитах с рязане на лепилото вътре в ръба, опитах с нагряване, опитах с разлепване...не стана.Накрая отрязах капачето с прав шлайф.Купих ПОС 60, флюс за алуминии, нов 80 ватов поялник и проблема беше решен от раз.Сега времето ще покаже, до колко е удачно запояването.Жичките са фабрично прецакани, много силно са притиснати от робота и са били изтънени до косъм, от вибрациите просто са се отделили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване