HellFire Публикувано 6 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2008 Когато си купих А4-ката тя си беше с проблеми: двигателя прекъсваше при овърбууст, в средни обороти при подаване на повече газ искаше да се разпадне и набиваше грешка за дебитомера. Почнах да чета насам-натам и като удавник за сламка се хващах за всяко изказване: един казва, че това са кабелите между бубините и свещите. Хоп - четири нови кабела. Другаде чета, че самите бубини са проблемни: хоп - четири нови бубини. Обаждам се на познат в Порше, описвам му проблемите и какво съм сменил, а той вика "Нищо повече не мога да направя и аз" Звъня на друг познат в Сакар, отивам на диагностика, "Може би е дебитомер, но нямаме в склада, за да пробваме". Отивам и си купувам дебитомер... Никаква промяна. И така бяха подменени сумати работещи детайли, докато Shagrath не ме прати при Мишо в Горубляне. След няколко часа тестове Мишо бръкна в една купчина части и извади един соленоид за управление на уейстгейта. С поставянето му нещата заспаха!През едногодишното ми пребиваване във форума забелязвам, че и други хора вървят по този път: купуват се части и няма промяна в поведението на колата. На мен старите части ми седят, затова ви предлагам следното: имате съмнения в дебитомера. Идвате, пробвате, колата се оправя, отивате и си купувате дебитомер. Аз нямам намерение да продавам частите, нито да се правя на клубен майстор. Просто знам каква мъка е, а най-добрия начин да се разбере дали един детайл, особенно електроника, е повреден е да се замени с работещ.Ще ви помоля да не злоупотребявате с моето добро желание. Например, не бих искал да идват хора, които никога не са сменяли консумативите по колата (свещи, горивен и въздушен филтър и т.н.) и да казват "Дай да сменяме дебитомер". Несериозно е....Ето и списък на частите, за които съм сигурен, че са изправни: Темата сигурно ще са затрие, но който е на зор ще си я намери. Пишете тук или на ЛС, за да се разберем. Аз съм от София и живея в Лозенец Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 6 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2008 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 7 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2008 Браво,позравления колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masurev Публикувано 8 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2008 Евала HELL ........... ей! има надежда! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vangnay Публикувано 8 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2008 Браво, пич. Това е мъжкарско предложение, заслужаваш яко черпене! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 8 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2008 Евала, тва само бензинджия може да го стори :stupid: За съжаление съм с B6, а ти май си с B5, та сигурно няма да ми свършат работа твоите части Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mk4_GTI Публикувано 8 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2008 (Редактирано) След няколко часа тестове Мишо бръкна в една купчина части и извади един соленоид за управление на уейстгейта. С поставянето му нещата заспаха!Бате дай малко повече инфо за този соленоид за управление на уейстгейта че май и аз имам този проблем. Редактирано 8 Януари 2008 от mk4_GTI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 9 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2008 Бате дай малко повече инфо за този соленоид за управление на уейстгейта че май и аз имам този проблем.На други места му казват "Клапан за разтоварване налягането на турбото" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 1 Март 2008 Доклад Share Публикувано 1 Март 2008 На други места му казват "Клапан за разтоварване налягането на турбото"не му викат така баш си е соленоид за управление на гейта на турботоразтоварващия клапан е съвсем друго нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване