Jump to content

Светлини при задна скорост


Evanko

Recommended Posts

Та значи, не ми светят светлините при включена задна скорост, но когато съм със включени фарове и натисна копчето за габарит за мъгла,

ми светват светлините за задна, без да съм на задна.

Въпроса е чудо ли е станало с мен или ово е стандарт? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та значи, не ми светят светлините при включена задна скорост, но когато съм със включени фарове и натисна копчето за габарит за мъгла,

ми светват светлините за задна, без да съм на задна.

Въпроса е чудо ли е станало с мен или ово е стандарт? :)

кабелите на свивката на багажника

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега,

Режи кабела на сгъвката дето е на лявата панта на капака и го оправяй!!!!!

Доста е изписано за подобен проблем.

Използвай кабелчета със силиконова изолация при ремонта. Те не замръзват през зимата и издържат малко повече.

:hilezh::):blackey:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро преди да режеш квото и да било звънни с едно мултицетче снопа щото мене ме съмнява че губи маса някъде по трасето!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега,

Режи кабела на сгъвката дето е на лявата панта на капака и го оправяй!!!!!

Доста е изписано за подобен проблем.

Използвай кабелчета със силиконова изолация при ремонта. Те не замръзват през зимата и издържат малко повече.

:hilezh: :hilezh: :hilezh:

Правил съм го този номер,щот щях да се запаля веднъж. Колега провери дали е там проблема и го оправяй,че аз така му не обръщах внимание и за малко да направа голема беля :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та значи, не ми светят светлините при включена задна скорост, но когато съм със включени фарове и натисна копчето за габарит за мъгла,

ми светват светлините за задна, без да съм на задна.

Въпроса е чудо ли е станало с мен или ово е стандарт? :hilezh:

Колега пробвай,като включиш на задна-размърдай сопчето кабели на задната врата.на комбитата има от ляво и от дясно,
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драмата продължава. Вчера, кат запалих дзеро и ми светва лампата на бутона за габарит за мъгла, при положение, че не съм включил фаровете и не съм натискал бутона. Загасих мотора и пак запалих и проблема изчезна. :bia:

А сега, кажете кой е сменял тези кабели /при мен са два от ляво и дясно на капака/ и къде да ги срежа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Режи там дето са се прекосили или са се втвърдили от нагаряне-при мен бяха се споили в една и даже хвърляха искри, добре , че ги видях навреме, иначе ставаше страшно. Мой съвет-оправи ги колкото се може по-бързо да не стане по лошо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

Кабелите са само от ляво!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(гледай колата отзад)

В дясно не пипай :hilezh::bia::hilezh: това е маркуча за ключалката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега този тираджия ме кефи много.Човека ги разбира работите - не говори празни приказки.Аз ще ти предлажа вечното решение на проблема, а пък ти избирай.Каквито и кабели да слагаш на капака на мястото на старите няма да карат много дълго освен, ако не сложиш чисто нови оригинални, който струват майка си и баща си.Проблема го реших на моето ауди (ако не е комби),като ги отрязах на свивката и ги извадих от старата шлаовка(изолиращ маркуч).От страна на задния капак - издърпваш ги от шлаовката.От страна на купето го правиш по същия начин.Намираш нова шлаовка с дължина разстоянието от буксата на купето до първата удобна дупка на капака в отворено положение обаче.Кабелите в капака са достатъчно дълги,ако при теб не са ги настави и ги вкарай в новата шлаовка и ги настави чрез запояване(не с познатото засукване),защото става по интилигентно и ги изолирай.(Извинявам се,че обяснявам като на бавно загряващи,но съм си такъв). Да уточня,че новия сноп не минава през пантата(за спавки виж единственото хубаво нещо в опела "ВЕКТРАТА"- там кабела се движи с пантата,но виж самата панта как се движи защот така ше се движи новия сноп - за да ти стане ясно,ако до сега не е).Получава се плаващ кабел.И последно уточнение в двата края (на капака и купето) шлаовката трябва да е закрепена здраво в противен случай цялата процедура отива по дяволите.Предполага,че ще ти бъда от полза за решение на проблема.Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, вярвам, че можеш да проследяваш кабели. Всичко горенаписано е истина. Можеш да си смениш кабелите на свивката с какви ли не. На моята ги сменях преди шест години с петжилен по 1,5 кв.мм. Още е без проблеми, въпреки, че не е виждала гараж. Доколкото си спомням, в оригиналния кабел са четири проводника, така че петжилен ще свърши работа. До левия плафона на задните светлини започва връзката и свършва до плафона на светлините на капака на багажника. и да знаеш, както казва един мой приятел, "Абе, да знаеш, Аудито май е единствената кола която се пали отзад". То там почти нама какво да се пали, но...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Временно реших проблема с изкубване на буксата. Кабелите са пет и сега търся кабел за смяна. Смятам да сменя целия кабел, оставяйки само буксата.

Да ми препоръчате какъв кабел да си купя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При моята кола кабелите са 7.

Аз ги смених от буксата до разклоненията за отделните лампи, които са в кухината на капака.

Използвах кабели по 0,5 кв.мм. от тези прозрачните, които се ползват за тонколони. Идеята е, че са силиконови и не се чупят, когато е студено, а издържат и на високите температури през лятото. Понеже са двойни, използвах 4 дължини и ги вкарах в термошлаух.Получи се отличен 8-жилен силиконов кабел.Две жила използвах за маса,а останалите според схемата +още две за централното заключване.

Термошлауха се затапя само в краищата, за да останат свободни кабелите при движение.Даже успях да сложа и гумените тампони, там където минава през ламарините.Оставя се по-голяма обеца, зада няма такова пречупване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, yambol, бате злато си ти. :stupid: Половин ден обикалям за тоз кабел из София и нема. Тамън и аз бех стигнал до тоз извод с термо шлауха, но се чудех за кабела. Благодаря за идеята с кабела за колони.

Довечера снимки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабела е вече отрязан

p1100089pa2.jpg

Буксата

p1100090vy5.jpg

Кабела е 0.5 за колони силиконов

p1100091ov8.jpg

Кабелите са вече вързани и напъхани в термошлаух

p1100100ea6.jpg

Остава монтажа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с добавянето на кабели хубаво. При монтажа обаче трябва да знаеш, че прегъването им на 180 градуса при затваряне на багажника е проблем. Трябва да го монтираш така че да не се пещипва от пантата щото иначе лошо. Оригиналните кабели влизат в пластмасовите кожуси и няма проблем но при този вариянт те съветвам много внимателно да се огледаш за захващането им иначе много бързо пак ще се сблъскаш със същия проблем. Успех :f_ck_you:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успях да го напъхам в пластмасовите кожуси. Всичко работи :)

Редактирано от Evanko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
  • 6 years later...

Здравейте от мен имам ауди б4 и на скоро ми се преебаха светлините на задна скорост смених кабела на багажника и работи известно време и пак се прееба след което пак го смених и неиска вече има и друго.Като включа габарит ми светят крушките на номера и плафона в багажника а като дам контакт се губят има една букса под заден ляв стоп където са ми се скасали два кабела опраих ги и съштата работа можете ли да ми помогнете нз от кво е съмнявам се да не е датчика на скоросната кутия ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...