Jump to content

Проблем с вентилатор на купето.


ram_pz

Recommended Posts

Здравейте, колеги, въпросът ми е дали на степен 1 и 2 вентилатора на купето трябва да се върти? Днес разглобих пластмасите отпред да видя в какво състояние ми е "филтъра" - демек мрежичката, която е над вентилатора... Имаше доста боклуци и листа по нея. Както и да е, изчистих я, изчистих и покрай отвора за вентилатора. Капнах му малко техническо масло - мисля че беше М33 или М35. После измих мрежичката и я оставих да съхне. Слезнах долу и пуснах вентилатора да продуха и да се разкара леката миризма на масло, а той съответно ми изхвърли един тон боклуци по таблото и по седалките, но забелязах, че на степен 1 и 2 той не се върти, когато го включих на 3 и 4 си работи без проблем. Дали има проблем със самия вентилатор, или проблемът е в моето лично предубеждение, че на 1 и 2 трябва да се върти просто с по - слаба скорост :rolleyes: ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резисторния блок,който е монтиран на самия вентилатор има изгорели степени,а именно 1 и 2.Сменя се с нов.Около 20лв.струва.Другото,но малко вероятно е самото копче да не прави добър контакт на тези позиции.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви, за експресните отговори. Извинявам се на tachman, но просто не ми остава много време да се ровя из търсачката (но все пак ще си взема поука). Като разглеждах другия тема предполагам, че ми е изгоряла термозащитата, а ако е резисторния блок предполагам, че има възможност да го замеря с мултицет да видим. Благодаря още веднъж ^_^^_^ Ще пиша да видим при мен какво е излезнало ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново колеги - малко развитие по темата - свалих и изчистих вентилатора, замерих резисторния блок и ми изглежда наред. Остана конзолата с копчетата. Вчера по едно време вентилатора си тръгна на 2-ра скорост (държа копчето по подразбиране там) за 20 - тина мин и пак спря :mukkies: . Хванах се да разглобявам копчетата, ама греда - извадих врътките, махнах двете винтчета които държат червените подсветки за копчетата. Отдолу 4 винта държат цялата конзола. Отивих ги и тях и до там :lol: Свалих радиото, гледах отвсякъде и няма как да успея да го изкарам туй копче/конзола да му зачистя пъпките - отгоре се вижда как на 3 и 4 скорост пластинките прилепват и ми се виждат леко нагорели, но за 1 и 2-ра степен май са отдолу, а нямам достъп до там :hilezh: Обърнах търсачката да видя дали има някаква тема за това как се разглабя, сваля, вади това чудо на немската техника, ама не открих нищо :hilezh: Надявам се да е от копчето, щото вече се побърках с тоя вентилатор :(

Между другото да споделя моя горчив опит с жабката - внимавайте при свалянето й. Аз и дадох, малко повече зор и се счупи едната панта - после 2 часа ми отне да я побългаря - като сложих един болт на мястото на пантата и после си играх доста време да я регулирам - тъй че даваите го по нежно като напъвате жабката да я отворите плътно надолу или да я свалите :)

Ако може някой колега да помогне с някоя тема или някакво инфо как да си оправя копчето ще съм адски благодарен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако свалиш духалките ще видиш 2 болтчета:

P1040570a.jpg

Долу под парното в дупките има още 2:

P1040572a.jpg

Така ще свалиш централната конзола,

и после вече ще можеш да извадиш самото парно.

P1040585.JPG P1040587.JPG

Много е вероятно пластините за 1 и 2 степен

да са ти разбити. Като ги постегнеш ще тръгне.

Редактирано от Shado
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:stupid: Колеги, Благодаря Ви за съдействието, найстина проблемът беше в пластините. Изчистих ги и всичко се оправи. НО, след свалянето, почистването на моторчето на вентилатора и смазването му той започна да бучи :respekt: на по - слабите скорости - на 1 и 2 :redface:. Вие като моторче на стара кафемелачка (не се чува да стърже някъде - просто се чува буквално едно "бууууууууууууу" и така до безкрай). На 3 и 4 този звук го няма. Май не съм оцелил правилното нещо за смазване, а именно кутийка грес. Мацнах му малко с пръста долу на четките. Дали от това мое експериментче със смазването може да е проблема, или просто вентилатора просто е тръгнал да ме "изоставя" от старост :rotcol:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...