ram_pz Публикувано 19 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2010 Здравейте, колеги, въпросът ми е дали на степен 1 и 2 вентилатора на купето трябва да се върти? Днес разглобих пластмасите отпред да видя в какво състояние ми е "филтъра" - демек мрежичката, която е над вентилатора... Имаше доста боклуци и листа по нея. Както и да е, изчистих я, изчистих и покрай отвора за вентилатора. Капнах му малко техническо масло - мисля че беше М33 или М35. После измих мрежичката и я оставих да съхне. Слезнах долу и пуснах вентилатора да продуха и да се разкара леката миризма на масло, а той съответно ми изхвърли един тон боклуци по таблото и по седалките, но забелязах, че на степен 1 и 2 той не се върти, когато го включих на 3 и 4 си работи без проблем. Дали има проблем със самия вентилатор, или проблемът е в моето лично предубеждение, че на 1 и 2 трябва да се върти просто с по - слаба скорост ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tachman Публикувано 19 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2010 Има теми с подобен проблем, ама ти не си направил труда да провериш! ето ти една: http://audibg.com/forum/lofiversion/index.php/t52873.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 19 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2010 Резисторния блок,който е монтиран на самия вентилатор има изгорели степени,а именно 1 и 2.Сменя се с нов.Около 20лв.струва.Другото,но малко вероятно е самото копче да не прави добър контакт на тези позиции. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ram_pz Публикувано 19 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юли 2010 Благодаря Ви, за експресните отговори. Извинявам се на tachman, но просто не ми остава много време да се ровя из търсачката (но все пак ще си взема поука). Като разглеждах другия тема предполагам, че ми е изгоряла термозащитата, а ако е резисторния блок предполагам, че има възможност да го замеря с мултицет да видим. Благодаря още веднъж Ще пиша да видим при мен какво е излезнало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ram_pz Публикувано 21 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2010 Здравейте отново колеги - малко развитие по темата - свалих и изчистих вентилатора, замерих резисторния блок и ми изглежда наред. Остана конзолата с копчетата. Вчера по едно време вентилатора си тръгна на 2-ра скорост (държа копчето по подразбиране там) за 20 - тина мин и пак спря . Хванах се да разглобявам копчетата, ама греда - извадих врътките, махнах двете винтчета които държат червените подсветки за копчетата. Отдолу 4 винта държат цялата конзола. Отивих ги и тях и до там Свалих радиото, гледах отвсякъде и няма как да успея да го изкарам туй копче/конзола да му зачистя пъпките - отгоре се вижда как на 3 и 4 скорост пластинките прилепват и ми се виждат леко нагорели, но за 1 и 2-ра степен май са отдолу, а нямам достъп до там Обърнах търсачката да видя дали има някаква тема за това как се разглабя, сваля, вади това чудо на немската техника, ама не открих нищо Надявам се да е от копчето, щото вече се побърках с тоя вентилатор Между другото да споделя моя горчив опит с жабката - внимавайте при свалянето й. Аз и дадох, малко повече зор и се счупи едната панта - после 2 часа ми отне да я побългаря - като сложих един болт на мястото на пантата и после си играх доста време да я регулирам - тъй че даваите го по нежно като напъвате жабката да я отворите плътно надолу или да я свалите Ако може някой колега да помогне с някоя тема или някакво инфо как да си оправя копчето ще съм адски благодарен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shado Публикувано 21 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2010 (Редактирано) Ако свалиш духалките ще видиш 2 болтчета:Долу под парното в дупките има още 2:Така ще свалиш централната конзола, и после вече ще можеш да извадиш самото парно. Много е вероятно пластините за 1 и 2 степен да са ти разбити. Като ги постегнеш ще тръгне. Редактирано 21 Юли 2010 от Shado Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 22 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2010 Пластините нагарят. Почистваш ги и се оправят 1 и 2 степен, затваряш всичко по обратния ред и си готов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ram_pz Публикувано 22 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2010 Колеги, Благодаря Ви за съдействието, найстина проблемът беше в пластините. Изчистих ги и всичко се оправи. НО, след свалянето, почистването на моторчето на вентилатора и смазването му той започна да бучи на по - слабите скорости - на 1 и 2 . Вие като моторче на стара кафемелачка (не се чува да стърже някъде - просто се чува буквално едно "бууууууууууууу" и така до безкрай). На 3 и 4 този звук го няма. Май не съм оцелил правилното нещо за смазване, а именно кутийка грес. Мацнах му малко с пръста долу на четките. Дали от това мое експериментче със смазването може да е проблема, или просто вентилатора просто е тръгнал да ме "изоставя" от старост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване