Jump to content

poceh

Members
  • Мнения

    229
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно poceh

  • Рожден ден 28.09.1980

Друго

  • Kaра
    Audi A3

Контакти

  • Website URL
    http://www.poceh.com
  • ICQ
    7591548

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

1364 профилни разглеждания

poceh's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Пробвах усилено с търсачката, но нищо не намерих по въпроса. Някой има ли въпросните схеми на релетата и бушоните за А3 (модела до 99-та година)? В "Workshop Manual Audi A3 1997 - Electrical system" група 97 (Relay carriers, fuse carriers) са дадени само снимките на разположението и номерацията на релетата и бушоните, но не и подробно обясение кое от тях за какво е. Има референция към друг документ - "Current flow diagrams, Electrical Fault-finding and Fitting locations binder" - някой случайно да го има?
  2. poceh

    готово

    MMм този път ще си след мен бате
  3. И аз като тебе Стани, но само ОМВ, от евтината нафта.
  4. poceh

    готово

    Екстра са станали, мнооого стилно Ще има ли стикери в неделя?
  5. Аз съм с А3 и честно казано не съм сигурен дали тези кодове са правилни. Половината не ми отговарят по номера на канала на това, което би трябвало да показват. Освен това са повече от 62 на брой. На 52 и 53-ти канал, дето уж би трябвало да разчитам сегментите на дисплея, ми показва цели числа... Някой има ли друго описание на кодовете?
  6. poceh

    iphone

    Няма сташно, ще го пре-флашнем ако требе
  7. Това и на мен го пише като екстра, не мога да кажа какво означава. Макар че отделно си казва съвсем ясно " 1X0 front wheel drive "
  8. Има съвсем отделен температурен датчик (обикновено над блока се намира), който се следи само след като сте изключили от контакт. Над определена температура (май около 104 градуса) се включват перките за минута-две.
  9. Нечовешко е, каза ми всичко в най-малки и подробни детайли. Нямаше нито един пропуск!!
  10. Ми тя мойта преди да й сменя номера със соф. регистрация беше точно с такъв номер Само дето 4-ката беше на 2-ра позиция
  11. poceh

    Климатроник

    Това показва ли ти се на дисплея на климатроника? В смисъл, когато ти се изключва/включва компресора изгасва/светва ли ти звездичката на екранчето в режим AUTO?
  12. Това централно изглежда доста по-различно от това на бившата ми б4-ка. Тя имаше поне 5-6 релета и бяха с друго разположение.
  13. Пробвай да си оправиш първо въпросното реле. Почисти му добре контактите, така че пластината да дава контакт с единия полюс (мери с мултицета дали има 0 съпротивление). Както и при лек допир на пластината в противоположна посока, да дава без проблем контакт с другия полюс.
  14. Туй тогава не беше щото бях нацелил една локва, а защото беше валял проливен дъжд. Дупките за оттичането на водата в коша бяха запушени, в резултат на което пространството около бушоните беше започнало да се пълни с вода. След което вода беше проникнала оттам през кабелите, стигнала до релето за подгряването на ламбда сондата. Водата беше влезнала вътре и ми беше окъсила самата ламбда. Резултатът си го спомняш добре Чист късмет е, че не е гръмнало нещо по инсталацията. Така че колеги - проверявайте си редовно нишата под чистачките за задръствания с листа и подобни гадости
  15. Почти сигурно е, че в това се състои проблема. Отвори си централното и погледни дали не е влезнала вода вътре в него. Погледни си и спойките на долната страна на платката и ако трябва ги презапои. После почисти и релетата отгоре на платката, те са 5-6 на брой. Можеш да използваш фина шкурка с малко спирт или да пръснеш с контактен спрей. Както и Ради каза виж си конекторите, особено този интерфейсния - с многото изводи. Проблем с компресорчето нямаш
×
×
  • Create New...